راهنمای خرید شارژر لپ تاپ و نکات مهمی که هنگام خرید شارژر باید به آنها توجه کرد! آداک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

راهنمای خرید شارژر لپ تاپ و نکات مهمی که هنگام خرید شارژر باید به آنها توجه کرد! آداک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لایه‌ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار چسبیده است که البته چسب محکمی نیست و می‌توان با کمی دقت این لایه را سالم جدا کرد. روش تست شارژر بسیار ساده بوده و می توانید شخصا آن را انجام دهید. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است. برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با شماره های ۸۸۲۲۶۳۷۰ و ۸۸۲۲۸۳۲۷ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما به صورت کامل شماره شارژر لپ تاپ ایسوس x541u راهنمایی کنند . شارژر لب تاب از دستم افتاده و یک ماشین از روش رد شده ظاهرش آسیبی ندیده ولی کار نمیکنه.

  • ایراد داشته باشند، این احتمال وجود دارد که باعث داغ شدن شارژر لپ تاپ شوند.
  • در قسمت مربوط به Power Adapter اطلاعات ضروری در رابطه با آداپتور لپ تاپ خود را مشاهده خواهید نمود.
  • اگر آداپتور شما از نوع سه شاخه است، حتماً تبدیل سه شاخه به دو شاخه را تهیه نمایید.
  • در صورت اتصال دائم لپ تاپ به شارژ، برای شارژر و لپ تاپ مشکل به وجود می‌آید.

این شارژرها سازگاری جهانی داشته و به عنوان یک منبع تغذیه‌ی جایگزین که بسیاری از برندها را پوشش می‌دهد، در دسترس قرار دارد. مدل لپ تاپ را ممکن است روی برچسبی در زیر، پایین یا کنار رایانه‌ی خود بیابید. اگر آن را پیدا نکرده یا به هر دلیلی ناخوانا است، دفترچه راهنمای لپ تاپ را بررسی کنید. مدل رایانه‌ برای خرید شارژر مناسب آن ضروری است و باید حتما از آن آگاه باشید.

لامپ ضد عفونی کننده Xiaoda 02 شیائومی

تعمیر شارژر لپ تاپ یکی از سرویس هایی است که غالب کاربران به آن نیاز پیدا می کنند. این کابل ها و به دنبال آن به وجود آمدن پدیده ی اتصال کوتاه در لپ تاپ شده است.در زیر به چند نکته برای مراقبت از شارژر لپ تاپ ایسوس آمده است. _ شارژ نشدن باتری لپ تاپ به دلیل مشکلات و عدم به روز رسانی درایور.

پین ورک در خدمت شما

شما می توانید مدل نوت بوک خود را در قسمت سرچ سایت وارد نمایید و آداپتور های سازگار را مشاهده نمایید و همچنین میتوانید مشخصات آداپتور را که بروی بدنه آداپتور می باشد و یا بر روی قاب می باشد را در سایت جستجو نمایید. به‌طورکلی جریان متناوب و جریان مستقیم دو نوع متفاوت از عبور جریان الکتریسیته در مدار هستند. سیم‌کشی بیشتر خانه‌ها به‌صورت AC می‌باشد و این در صورتی است که بیشتر وسایل الکترونیکی دیجیتال با جریان DC کار می‌کنند.

حتما از شارژر اصلی استفاده کنید؛ هر شارژری میزان خروجی جریان و ولتاژ مناسب خود را دارد. خرید لپتاپ مناسب با توجه به نیاز ما هر روز در بازار لپتاپ‌ها شاهد محصولات جدید و متنوعی هستیم که رفته‌رفته تشخیص آن‌ها برای انتخاب لپت… طی این مطلب قصد داریم به شما در تصمیم گیری خرید بهترین لپ تاپ برای معماری کمک کنیم. توجه کنید که اگر فیش شارژر داخل پورت ورودی لپ تاپ به درستی چفت نشود,احتمال ایجاد اتصال کوتاه و داغ شدن و آسیب دیدن به لپ تاپ وجود دارد.