رستوران های وان، جایی برای تجربه غذاهای مشهور ترک آراس سیر تبریز

رستوران های وان، جایی برای تجربه غذاهای مشهور ترک آراس سیر تبریز

این مکان دیدنی به همراه مجموعه­ای از آثار برجای مانده از یک شهر باستانی که در پایین قلعه قرار دارد، واقعا از فضاهای بسیار سرسبز و چشم‌نوازی برخوردار است. گفته می­شود قدمت این قلعه به ۹۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی­گردد. دریاچه وان و جزیره کوچکی که در دل دریاچه وان قرار دارد، خود به تنهایی می‌توانند یکی از مقاصد گردشگری وان باشند.

  • رستوران خلیل ابراهیم سوفراسی وان، غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را با کیفیت عالی سرو می کند.
  • در این شهر سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که ترکسل، وودافون و آوا نامیده می‌شوند و ترکسل از همه معتبرتر و مشهور­تر است.
  • اگر دوست داشته باشید بعد از غذا یا به عنوان عصرانه، باقلوا و چای سفارش دهید، قیمت باقوا و چای در وان ترکیه حدودا ۱۶ لیر است که چیزی در حدود ۳۰ هزار تومان می‌شود.
  • همچنین در زمان فرا رسیدن تعطیلات ایرانی­ها و قرمز شدن رنگ یک روز در تقویم ما، قیمت­های مسافرتی در وان بالا می‌رود، مخصوصا هزینه اقامت که به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.
  • به این دلیل که برای ایرانی‌ها از گذشته تا حال مسائل مربوط به بهداشت، کیفیت، طعم و رنگ و همچنین قیمت غذا مهم بوده و این موضوع موردتوجه رستوران‌دارهای وان واقع شده است.
  • این رستوران خدمات و سرویس دهی بسیار خوبی را در کنار منوی متنوع ارائه می دهد.

کارکنان این رستوران به شدت و بیشتر از هر رستورانی حتی کوچکترین نکات بهداشتی را مد نظر قرار داده و آنها را رعایت مینمایند. در این رستوران بهترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی را میتوانید بیابید. رستوران خلیل ابراهیم سفراسی یکی دیکر از رستوران های خوب وان است که کیفیت غذاها و خدمات و سرویس دهی این رستوران و سرو انواع غذاهای بومی لذیذ، آن را برای توریست ها بسیار به یادماندنی کرده است. پخت غذا در کوره های سنتی، طعم ویژه ای به کباب های این رستوران داده است که در خاطره سفر شما ماندگار خواهد شد. صبحانه های ویژه و انواع آب میوه های طبیعی که در ویتامین بار رستوران الیت سرو می شود آن را در بین توریست ها بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.

رستوران حاجی اوغلو با ارائه مزه های بی نظیری از کباب های طعم دار سنتی مانند آدانا کباب ، کباب Urfa و … و همچنین انواع دیگر غذاهای گوشتی و اوقات خاصی را برای مشتریان به وجود می آورد. رستوران تامارا واقع در هتلی به همین نام، محیطی ویژه و خاطره انگیز را به مشتریان ارائه میدهد.

رستوران ۳۶۰ استانبول ترکیه

این هتل دارای لابی بسیار زیبا و اتاق­های بزرگی است که در یکی از بهترین نقاط شهر وان و در نزدیکی مراکز خرید این شهر جای گرفته است. امکانات هتل الیت ورد به قدری کامل است که افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، به غیر از لوازم شخصی خود به هیچ وسیله دیگری نیاز پیدا نمی‌کنند. این رستوران در منطقه باهچیوان قرار دارد و غذاهای متنوع و مقرون به صرفه‌تری سرو می­کند. این کافه در بین ایرانی‌ها به کباب‌های افسانه‌ای و چای‌های دبش و خوش طعمش بسیار معروف است.

رستوران دریا قشم

تنوع در منوی این رستوران که شامل غذاهای ایتالیایی، آسیای شرقی، سوپ‌های ترکی و سوشی است در کنار دورچین زیبا و وسوسه کننده، وجه تمایز این رستوران با سایر رستوران‌ها می‌باشد. بین المللی است و این را می‌توان از دکوراسیون و چیدمان آن فهمید. علاوه بر آن در منوی رستوران، غذاهای بین المللی از سایر کشورها هم دیده می‌شود.

با ۳۷۵۵ کیلومتر مربع مساحت، این دریاچه بزرگ‌ترین دریاچه ترکیه محسوب می‌شود و سه جزیره به نام‌های آختارمار، چارپاناق و آن آدیر را در خود جای داده است. آب دریاچه وان از بی‌شمار جریان کوچک آبی تامین می‌شود که از کوه‌های اطراف آن فرومی‌ریزند. همچنین از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های حوضه بسته در جهان یاد می‌کنند.

رستوران مارتی وان

بنابراین اگر در سفر به وان گذرتان به محله اسکله افتاد، حتما سری هم به این کافه بزنید. اگر بخواهیم از نظر آب و هوایی هم صحبت کنیم، فصل پاییز آب و هوای معتدل و تقریبا خنکی دارد و برای سفر به وان موقعیت مناسبی است. با این حال این شما هستید که نسبت به سلیقه و بودجه‌ای که دارید، بهترین زمان سفر را انتخاب می‌کنید. با ما همراه شوید تا با هم سری به وان ترکیه بزنیم و جزئیات یک سفر بی‌نقص را بررسی کنیم. برای محاسبه خرج و مخارج، راهنمای هزینه سفر به وان را هم بخوانید.

پیشنهادها و انتقادهای خودتان را درباره مطالب داخل سایت با ما در میان بگذارید. مانند غذاهای سنتی ترکی، بسیاری از غذاهای اصلی دارای گوشت بره (شانه بره، ساق بره آب پز، خورش با گوشت بره) هستند، اما غذاهای دریایی مانند فیله ماهی باس و کاسه میگو نیز قابل سفارش دادن هستند. یکی دیگر از لذیذ ترین و خوشمزه ترین دسرهای شهر وان کونفه می باشد که پس از پخت معمولا آنرا با بستنی و یا خامه بسته به نوع سلیقه و ذائقه سرو می کنند. پنیر بدون نمک در بین رشته‌های کادایف ساختار اصلی و مهم این دسر را تشکیل می‌دهد. بعد از پخت کامل این دسر شربت مخصوصی بر روی آن می ریزند که شیرینی شربت و بافت پنیری را به آن می دهد و در نهایت و قبل از سرو انرا با پودر پسته سرو می نمایند. مهم تر از همه این که در سفر به وان یادتان باشد، روزهای یکشنبه صرافی ها بسته هستند.

منوی متفاوت این رستوران با ارائه غذاهای لذیذ ایتالیایی و محیط خاص و زیبای آن تجربه ای بسیار متفاوت را در شهر وان برای شما ممکن می کند. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید وان است که در مرکز این شهر قرار دارد و حال و هوای سنتی و محلی دارد.در این مجموعه علاوه بر برندهای ترکیه‌ای برندهای اروپایی هم یافت می شوند. یک ایرانی به خوبی می‌داند که غذاهای خوشمزه و باکیفیت تا چه اندازه می‌توانند سفر را دلچسب‌تر کنند. به این دلیل که برای ایرانی‌ها از گذشته تا حال مسائل مربوط به بهداشت، کیفیت، طعم و رنگ و همچنین قیمت غذا مهم بوده و این موضوع موردتوجه رستوران‌دارهای وان رستوران های وان واقع شده است. حالا می‌خواهیم تعدادی از رستوران­های این شهر را که بیشترین میزان مسافران ایرانی به آن­ها مراجعه کرده و سفارش غذا داده‌اند را معرفی ­کنیم.