روش های کسب درآمد از طریق سئو چیست ؟

روش های کسب درآمد از طریق سئو چیست ؟

۱. کسب در آمد از سئو سایت خودتان

اولین راه کسب درآمد از سئو این است که سایت خودمان را برای گوگل بهینه کنیم. شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما مسئله خیلی مهم‌تر از این هاست. ما اگر بتوانیم محتوای عالی تولید کنیم و سایت خودمان را به بهترین شکل برای گوگل بهینه کنیم، هر روز ده‌ها هزار بازدید کننده به سایت ما وارد می‌شوند و این یعنی کسب درآمد میلیونی در هر روز.

شما می توانید با روش های کسب درآمد از تولید محتوا در سایت مارکترها آشنا شوید.

اما اگر انقدر این فرصت مناسب است چرا همه سایتشان را برای گوگل بهینه نمیکنند تا به چنین درآمدهایی برسند؟ موضوع این است که قرار گرفتن در رتبه‌های بالای گوگل احتیاج به صبر، آموزش و تولید محتوای عالی دارد. تنها افرادی که در این راه پایدار باشند می‌توانند به این جایگاه برسند و افراد زیادی در میانه راه خسته شده و بر می‌گردند.

 

۲. کسب درآمد از سئو با وب‌مستری

روش دوم کسب درآمد از سئو وب‌مستری است. وبمستر کسی است که در مجموعه‌های مختلف استخدام می‌شود و تمام کارهای وب‌سایت آن مجموعه را انجام می‌دهد. این همکاری می‌تواند به صورت حضوری یا دورکاری باشد. معمولا درآمد یک وبمستر نیمه حرفه‌ای حدود ۲ برابر نرخ پایه حقوق وزارت کار است.

یک وبمستر می‌تواند به طور همزمان با چندین شرکت کار کند و محدودیتی از این بابت ندارد. یک وبمستر با کسب تجربه و دانش بیشتر در نهایت تبدیل به یک دیجیتال مارکتر می‌شود و درآمدهای بسیار قابل توجهی خواهد داشت.

افزایش رتبه سایت در گوگل بزرگترین دانشی که یک وبمستر باید به آن مسلط باشد.

علاوه بر سئو، نکات دیگری نیز وجود دارد که یک وبمستر باید به صورت گام به گام آن‌ها را بیاموزد و مسلط باشد.

مانند: طراحی سایت و باگذاری سایت روی هاست، کار با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا، کار با افزونه‌های مختلف، حفظ امنیت سایت، تبلیغ نویسی، مدیریت محتوا، مدیریت اعضای سایت، ایمیل مارکتینگ و …

به عنوان یک وبمستر تازه‌کار باید سئو را به صورت اصولی بیاموزید و به دنبال یادگیری سریع و یکدفعه سئو نباشید.

۳. خدمات سئو به دیگر سایت‌ها و کسب درآمد از سئو

چنانچه یک سئو کار حرفه‌ای و با تجربه شوید میتوانید به سایت‌های دیگر خدمات مشاوره سئو، آنالیز و حتی بهینه سازی سایت برای گوگل بدهید. یعنی یک وبسایت تاسیس میکنید و در سایت خودتان خدمات را به مردم معرفی میکنید.

۴. همکاری در فروش یا Affiliate Marketing

اکثر دیجیتال مارکترها، مخصوصا در خارج کشور، کسب درآمد از سئو را از این نقطه شروع کرده‌اند. در واقع با همکاری در فروش یا Affiliate Marketing کار خود را آغاز کرده‌اند، از این راه هم دانش خود را محک زده‌اند و هم درآمدزایی داشته‌اند.

روش درآمدزایی از همکاری در فروش این است که شما یک سایت تاسیس می‌کنید و محصولات دیگران را در سایت خود میفروشید و از آن‌ها درصد میگیرید. چه ربطی به سئو داشت؟

جالبی این موضوع اینجاست که شما با بهینه کردن سایتتان، در نتایج جستجوی گوگل، حتی بالاتر از شرکت تولیدکننده هستید و روزانه هزاران بازدیدکننده دارید که محصولات را می‌خرند و شما از تولیدکننده اصلی درصد میگیرید.

۵. کسب درآمد از سئو در وبلاگ نویسی

با یادگیری سئو خواهید توانست یک وبلاگ بسیار قوی راه‌اندازی کنید و از سئو در وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید. بعضی از دوستانی که تازه کار هستند تصور می‌کنند وبلاگ نویسی این است که در سایت بلاگفا یا دیگر سرویس‌های وبلاگی عضو شویم و مطلب بنویسیم. این تصور کاملا اشتباه است.

وبلاگ نویسی حرفه‌ای این است که یک سایت کاملا مجزا راه‌اندازی می‌کنیم و سپس با قرار دادن مطالب جذاب درباره یک حوزه خاص، افراد علاقه‌مند را جمع می‌کنیم و سپس می‌توانیم به درآمدهای عالی برسیم. دو سایت وبلاگی مشهور دیجیاتو و زومیت هستند که در حوزه تکنولوژی فعال هستند.

 

  1. 6. ساخت و فروش بک لینک

ساخت و فروش بک لینک ، یا حتی خرید بک لینک از سایت های خارجی و فروش به کاربران ایرانی یک کار عادی در حوزه سئو محسوب میشود.

در حال حاضر سایت های زیاد خارجی مثل fiverr و سایت های زیاد داخلی از جمله خود ما، مدیران سایت خدمات فروش BackLink را ارائه میکنند.

اگر نگاهی به صفحه فروش خدمات لینک بیلدینگ مدیران سایت بیاندازید متوجه میشوید که سه گروه اول بک لینک از باقی پکیج های لینک بیلدینگ گرانتر هستند.

دلیل آن هم ساخت دستی و با رعایت اصول سئو این سه پکیج است که کسانی که قصد خرید بک لینک معتبر دارند را به خود جذب میکند.

شما هم میتوانید بک لینک های با کیفیت بسازید و بفروشید و از این طریق هم از تخصص سئو خود کسب درآمد کنید

ارائه خدمات افزایش سرعت سایت

در کنار بک لینک ، خدمات افزایش سرعت هم از خدماتی است که در داخل و خارج از ایران به صورت جداگانه ارائه میشود.

با روی کارآمدن الگوریتم های جدید گوگل ، هر روز اهمیت سرعت در سئو بالاتر میرود.

شما میتوانید با افزایش سرعت سایت های مختلف از علم سئو خود کسب درآمد کنید.

در مورد سرعت سایت هم در ویدیو های ابتدای همین صفحه صحبت شده است.

اما برای دانستن اهمیت بالای آن همین بس که بدانید ابزارهایی مخصوص این موضوع ساخته شده اند که نشان دهنده اهمیت بالای آن استGtmetrix ، PingDom ، Google  Page Speed

کسب درآمد از سئو با ساخت فروشگاه اینترنتی

اگر سئو بلد نباشید هم میتوانید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید ، اما با کسی که فروشگاه اینترنتی خود را با اصول سئو راه اندازی کرده ، چطور رقابت میکنید؟

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بدون سئو ، مثل راه اندازی یک فروشگاه در دنیا واقعی ، در یک شهر متروکه است…

بهترین و مجهزترین فروشگاه را هم که راه بیاندازید ، وقتی کسی فروشگاه شما را نبیند چطور میخواهید کسب درآمد کنید؟

البته که راه هایی مثل تبلیغات هم وجود دارند که میتوانند باعث شوند شما بفروشید اما در تبلیغات شما دائما باید هزینه کنید در صورتی که سئو حرفه ای نیاز به هزینه دائمی ندارد.

پس شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ، به عنوان سئو کار خیلی راحتتر و سریعتر جواب میگیرید و فروش خود را شروع میکنید.

چه روش هایی می توان افزایش درآمد با سئو را به ۱۰ برابر برسانیم؟

شیوه های زیادی برای افزایش درآمد با سئو وجود دارد که در اینجا می خواهیم به بررسی شیوه هایی که پر درآمد ترین هستند بپردازیم.

 

روش اول: به فروش رساندن سایت های کاملا سئو شده و کامل

افرادی که در حیطه سئو کاری حرفه ای هستند یک سری سایت هایی را که از قبل کار سئو آن ها را به اتمام رسانده اند، به مخاطبانی که تمایل به خریداری دارند به فروش می رسانند. اصولا میزان بازدید کنندگان سایت های سئو شده، کلمه های کلیدی و تولید محتوای سایت انجام شده است می تواند در بهبود عملکرد سایت و رتبه بندی سایت تاثیر گذار باشد. بیشتر افرادی که می خوانند بدون دردسر و سریع وارد رقابت با سایر سایت ها و وب سایت های فروشگاهی شوند تمایل به خرید سایت های آماده دارند، پس اگر تمام‌ اصول سئو را می دانید و یک سئو کار کاملا حرفه ای هستید می توانید به طراحی سایت شرکتی بپردازید و کلمات کلیدی و سایر نکات را رعایت کنید و رتبه سایت را در گوگل افزایش دهید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی می توانید وارد سایت سئو ایدیو شوید، پس می توان گفت اگر سایت رتبه خوبی در گوگل به دست آورد می تواند درآمد خوبی از این طراحی سایت داشته باشید.

روش دوم: بررسی و تحلیل سایت طراحی شده

تحلیل و بررسی سایت را به عنوان یکی از راه های افزایش درآمد با سئو می دانند. برای تحلیل و بررسی سایت می توانید از برنامه هایی زیادی استفاده کنید اما یکی از این برنامه ها الکسا است، زمانی که شما اقدام به آنالیز یک سایت می نمایید تمام نقاط قوت و نقاط ضعف سایت را به خوبی تحلیل نمایید و در جهت برطرف نمودن مشکلات سایت اقدام کنید.