روند افزایش سرعت در سایت وردپرس چگونه است؟

حال اگر نتوانید سرعت سایت خود را بهبود ببخشید، قطعا سایت شما با مشکلات زیادی روبرو میشود که مهمترین آنها از دست دادن کاربرانی است که از طریق موتورهای جستجو میتوانند وارد سایت شما شوند! بر فرض مثال: INSERT،DELETE ، SELECT و UPDATE دستور های اصلیی هستند که کاربر پایگاه داده باید با آن آشنا باشد. اما سرعت سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که به آن ها نیز باید رسیدگی شود. همچنین میتوانید از ابزارهای مختلفی که در سطح اینترنت برای اینکار وجود دارند استفاده کنید. هنگام نصب وردپرس، به راحتی می توانید این پیشوند را تغییر دهید تا پس از آن، افزونه های مختلفی به تغییر پیشوند جداول دیتابیس کمک می کنند. کاربرد پلاگینها تنها به نرمافزارها ختم نمیشود؛ بلکه حتی در سیستمهای تولید محتوا نظیر وردپرس، برای ایجاد امکانات و ویژگیهای خاص در وب سایتها بدون دانستن هیچ یک از قواعد کدنویسی، کاربرد دارند. اما وردپرس محصول توسعهدهندگان و طراحانی از سراسر دنیاست که آن را بهروز و پایدار نگه میدارند و امنیت، کار تیمی از توسعهدهندگان خاص وردپرس است که آن را از لحاظ آسیبپذیریهای امنیتی تحت نظر دارند و بهمحض شناسایی آسیبها، پچهای امنیتی لازم را نصب میکنند.

این ابزار به شما کمک می کند تا جلوی مصرف بالای منابع سایت هنگام تلاش ربات برای ورود به سایت یا حتی اسپم کردن گرفته شود. وارد کردن چندین و چندباره نامهای کاربری و پسوردها تا بالاخره یکی از آنها کار کند. این حقیقت که وردپرس یک بسته نرمافزاری منبع باز و رایگان است که هرکسی میتواند آن را دانلود کرده، تغییر دهد و به اشتراک بگذارد باعث میشود تا بسیار آسیبپذیر به نظر برسد، زیرا هر هکر ماهری میتواند یک قطعه کد مخرب را به هسته وردپرس وارد کند.

اگر برای هر وب سایت خود یک پایگاه داده جداگانه در نظر بگیرید خیلی خوب میشود. این یک استراتژی برای مهار حمله است: اگر شخص مهاجمی به قصد تخریب وبسایت های شما جلو آمده باشد با این استراتژی فقط به یک وبسایت شما آسیب میزند. بسیار ساده میتوانید همان استایل را با یک کلیک روی باقی تصاویرتان گسترش دهید. در سایت مورد نظر، کلیک راست کرده و گزینه ی view page source رو انتخاب کنید. نکته: همواره هر محصولی ممکن است دیدگاه مخالف نیز داشته باشد و مورد رضایت یک یا چند خریدار نباشد. در ژاکت تعداد زیادی از قالب های چند منظوره عالی وجود دارد است که تقریباً برای هر نوع وب سایتی مناسب هستند.

در این روش از تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس برای بالا بردن امنیت سایت، از افزونه استفاده نمی کنیم، و البته این روش مخصوص افرادی است که براحتی می توانند تغییرات را در فایلهای هاست انجام دهند، پس اگر شما مبتدی هستید از افزونه استفاده کنید. اگر کاربری دسترسی ویرایش دارد، از طریق سی پنل (cpanel) هاست سایت، آن را غیرفعال کنید. ارائهدهندگان هاست و صاحبان سایت نیز باید وظایفی را برای امن نگهداشتن سایت وردپرسی انجام دهند. ارائهدهندگان هاست باکیفیت و معتبر، از پروتکلهایی برای حفاظت وردپرس و دیگر سایتهایی که میزبان آنها هستند، استفاده میکنند. شما باید مسائل مهم دیگر مثل انتخاب هاست مناسب، به روز رسانی افزونهها و…

بسیاری از حملات سایبری در سایتهای وردپرسی کوچک یا سایتهایی اتفاق میافتد که از نسخههای قدیمی وردپرس استفاده میکنند و آخرین پچها و بهروزرسانیها betheme.ir را نصب نکردهاند. بسیاری از راه هایی که هکرها برای ورود به وردپرس انجام می دهند، با چندین بار تکرار انجام می شود! این ابزار در سامانه مدیریت محتوا وردپرس به شما کمک می کند تا بتوانید ورود دو مرحله ای را فعال کنید. کلیه پرونده ها باید متعلق به حساب کاربری باشد و فقط شما بتوانید آن را دستکاری کنید.

افزایش سرعت وردپرس

این کا را می توانید در فایل htaccess. 1. با استفاده از یک ابزار مدیریت فایل به سایت خود وصل شوید. در واقع صفحه آرشیو نویسنده همان نام کاربری نویسنده است که هکران با کمک آن می توانند برای ورود به سایت تلاش کنند. در واقع این ابزار از ورود ربات به سایت جلوگیری می کند. دیتابیس وردپرس که اطلاعات متنی یک سایت را ذخیره می کند، MYSQL نام دارد و برای مدیریت دیتابیس های خود می توانید از کنترل پنل phpmyadmin استفاده کنید. اگر دستگاههایی که برای مدیریت وردپرس از آنها استفاده میکنید امن نباشند، امنیتی که وردپرس فراهم کرده بیفایده است. اگر سایت با کد مخرب یا ویروسها آلوده شود، یک نسخه بکآپ سالم را میتوان در هر زمان جایگزین آن کرد. بنابراین استفاده از این ابزار امنیت سایت را تا حد زیادی افزایش می دهد و می توانید با استفاده از آن، جلوی هک شدن سایت خود را بگیرید.

کار نگهداری امنیت سرورهای مورد استفاده در میزبانی و پیادهسازی خصوصیات ضروری نظارت بر امنیت، بر عهده ارائهدهنده هاست است. و هر عنصر غیر ضروری را حذف کنید. ضروری است که میزان ترافیک سایت شما به طور دقیق و مداوم در طول زمان اندازه گیری شود. ایمیل ابزاری است که بسیاری از ما روزانه چندین بار از آن استفاده می کنیم! این قالب از طراحی مینیمالیستی الگو گرفته و ویژگیهای قدرتمند بسیاری نیز ارائه میدهد. افزونه قدرتمند و حرفه ای wp post views می باشد که کارش نمایش تعداد دفعات بازدید از پست ها و برگه های شما می باشد .

تنها ایرادی که میتوان از این افزونه گرفت این است که گزینهی فایروال، فقط در نسخهی پریمیوم فعال است. با توجه به فراوانی و تنوع افزونههای وردپرس تقریباً هر امکانی را میتوان به سایت وردپرسی اضافه کرد. لیست بلندبالایی از پلاگینهای امنیتی و نظارت بر سایت از وردپرس و دیگر طراحان متعدد و توسعهدهندگان در سراسر دنیا در دسترس است؛ که میتواند روی هر وبسایت سازگار با وردپرس نصب شود و امنیت بیشتری را برای عملکردهای منحصربهفرد سایتها به دنبال داشته باشد. این نهتنها شامل بهروزرسانیهای وردپرس میشود، بلکه شامل تمها و پلاگینهای نصب شده وردپرس و نصب شده از طریق دیگر توسعهدهندگان نیز هست. حتی اگر نخواهید به دامنه جدیدی مهاجرت کنید، احتمال اینکه بخواهید آدرسی را به آدرس دیگر منتقل کنید، هست.

Hostinger: اونها نظرات جعلی مینویسن و در نظر سنجیهای فیس بوک به خود رای میدن. یک کاربر وردپرس کار های عادی مانند ارسال مطالب وبلاگ، آپلود فایل های رسانه ای، پاسخگویی به نظرات و نصب افزونه های وردپرس را انجام میدهد. نظرات را بهدقت بررسی کنید و نظرات مشکوک را از داشبورد وردپرس بلاک کنید. در آموزش امروز می خواهیم بگوییم که شما عزیزان چطور می توانید این مشکل را حل کنید. عملکرد این ابزار به این صورت است که علاوه بر وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، کدی برای کاربر پیامک یا ایمیل می شود که باید آن را هم وارد کند.

پلاگین وردپرس

صفحه ای مشابه شکل زیر باز می شود. اگر از هاست های اشتراکی استفاده می کنید حتما با پشتیبانی هاستینگ خود صحبت کنید ببینید کامل موارد امنیتی را رعایت میکند یا نه. همچنین می توانید از منابع پشتیبانی عالی و ادغام با ساده ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان بهره مند شوید. پلاگین های مختلفی وجود دارند که می توانید آن را تغییر دهید. » تعداد قابلتوجهی از حملات سایبری و انواع مختلفی از آنها وجود دارد که وبسایتهای وردپرسی را تهدید میکند و نشان میدهد که وردپرس بهطور ذاتی مستعد ابتلا به خطرات امنیتی است. نخستین اقدام امنیتی برای وبسایت شما، کارهایی است که توسعهدهندگان وردپرس برای هرچه امنتر نمودن پلتفرم انجام میدهند؛ اما آنها بهتنهایی کافی نیستند. در کنار تلاشهای وردپرس و کارهایی که ارائهدهندگان هاست وب انجام میدهند، صاحبان سایتهای وردپرس نیز میتوانند اقدامات زیادی را برای افزایش امنیت و جلوگیری از حملات سایبری انجام دهند. دادن سطح دسترسی بالاتر منجر به افزایش شدید ریسک امنیتی برای سایت وردپرس شما خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیتهای این افزونه این است که اطلاعاتپایه را برای نظارت بر آگهیهای تبلیغاتی ارائه میدهد که بهخصوص در مواقعی که بهطور مستقیم تبلیغات در سایت خود به فروش میرسانید مفید است. هر یک از این روشها به نوعی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در بالا بردن سرعت سایت نقش دارند که برخی از اهمیت بسیار بالا و برخی دیگر اهمیت کمتری دارند. مهمترین تفاوتی که یک قالب وردپرس فروشگاهی با دیگر انواع قالب دارد، سازگاری آن با افزونه ووکامرس یا همان فروشگاهساز وردپرس است. سایتهای وردپرسی جدید و آنهایی که بهطور مرتب نگهداری نمیشوند، هدف اولیه هرزنامهها هستند و هرزنامهها میتوانند بهراحتی یک سایت را با نرمافزارهای مخرب آلوده کنند. افزونههای وردپرس از افزونه بیاهمیت Hello Dolly که اغلب به کاربران جدید خوشآمد میگوید تا فروشگاههای آنلاین و درگاههای پرداخت کاملاً فعال را شامل میشود. هکرها اغلب سعی در دسترسی به سایتها از طریق «حمله BRUTE FORCE» دارند.

افزونه وردپرس

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم ورود با ایمیل به سایت را غیرفعال کنید تا تنها به کمک نام کاربری بتوانید وارد آن شوید. این کد را فایل توابع قالب (Function.php) قرار دهید تا جلوی ورود با ایمیل به سایت گرفته شود و تنها با کمک نام کاربری بتوانید وارد شوید. این کد را فایل توابع قالب (Function.php) قرار دهید تا پیغام های خطا به کاربران نمایش داده نشوند. اما اگر شرایط زیر را دارید آپدیت قالب گزینهی مناسبی است و بهتر است در اسرع وقت اقدام کنید.

هاست اختصاصی که برای سایتهای وردپرسی طراحی شود میتواند ویژگیهای امنیتی بیشتری را با هدف شناسایی آسیبپذیریهای خاص وردپرس اضافه کند. افزونهها روزانه توسط هزاران نفر در سراسر جهان آپدیت میشوند و بهبود مییابند که بدین معنی است سایت شما با بروزترین ویژگیهای روز دنیا پیش خواهید رفت. به عنوان مثال در روش تست کردن پسوردهای مختلف ممکن است هزاران پسورد توسط ربات ایجاد و بررسی شود تا در نهایت، شاید رمزعبور شما پیدا شود. مثلا ما در قالب وردپرس اهورا با بیش از هزاران نصب توانستیم بهروز رسانیهای زیادی داشته باشیم که به مرور زمان این قالب را به یک قالب حرفهای فروشگاهی و چند منظوره تبدیل کرده است و هنگام استفاده از این قالب متوجه میشوید که باگ نداشتن یک قالب و روان بودن آن تاثیر زیادی روی سرعت سایت وردپرسی شما دارد. این پلاگین از سیستم درگ و دراپ (کشیدن آیتم با موس و رها کردن آن در محل مورد نظر) استفاده میکند، این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد تا ظاهر ابزار را در حین اضافه کردن یا زدودن عناصر مختلف شخصیسازی کنند.

اما اگر خبر ندارید که میزبان وب شما این ویژگی را دارد یا خیر فقط کافیست از آنها سوال بپرسید. اینجوری کافیه یکی نام کاربری و رمز عبورتونو داشته باشه و فقط وارد کنه. با استفاده از تصویر لینک به صفحات دسته بندی دهید تا کاربران برای خواندن مطالب وارد این صفحات شوند. با ارتقا نسخه ی PHP سایت خود، میتوانید به وضوح بهبود سرعت سایت وردپرسی خود را احساس کنید. به عنوان مثال اگر شما نام کاربری خود را درست وارد کنید اما رمز شما اشتباه باشد، وردپرس این پیغام را نمایش می دهد که پسورد وارد شده برای نام کاربری موردنظر اشتباه است. را باز میکنیم.برای شروع باید اطلاعات عمومی پلاگین را وارد میکنیم این اطلاعات شامل ، اطلاعات زیر میباشد.

حال هر زمان نیاز بود تصاویر لود شوند این درخواست با اسکرول کردن و رسیدن به محتوای تصویر ارسال شده و در زمانی کوتاه نیز تصویر نمایش داده خواهد شد. به خصوص اگر در یک زمان واحد تعداد زیادی درخواست به طور همزمان توسط چندین کاربر در وب سایت شما انجام شود. صفحه ورود وردپرس یک آدرس پیش فرض دارد که اگر آن را تغییر نداده باشید، هر کاربری می تواند به آن دسترسی پیدا کند! اگر مبتدی هستید، حتماً از پلاگین های مربوط به تغییر آدرس صفحه ورود به سامانه مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از https در سئوی سایت هم تاثیر مثبت دارد و گوگل چنین سایت هایی را در بالای نتایج نشان می دهد. چون واضح نیستند و به صورت رمزنگاری شده انتقال می یابند و این گونه اطلاعات را بیشتر مهاجمین نمیتوانند شناسایی کنند مگر اینکه بتوانند با ابزار هایی که دارند این رمزنگاری را متوجه شوند.