ساخت ایران فروشگاه ساخت ایران خانه | irandastmalkagaz

به عنوان مثال، تولید دستمال کاغذی رولی، بر خلاف دستمال‌ کاغذی های مقرون به صرفه، هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری شما سودآور باشد، بهتر است همه این دستگاه‌ را برای تولید دستمال کاغذی خریداری کنید. البته، قبل از تهیه نیز باید در مورد فضای قرار دادن آن‌ها خوب فکر کنید و مکان آن‌ها را مشخص کنید. حتما دیده اید که برای جابجایی راحت تر جعبه های دستمال کاغذی ، تعدادی از آن ها مثلا ۳ یا ۴ جعبه را که باید در یک بسته باشند در کنار هم قرار می دهند و دور آن ها را با نایلون بسته بندی می کنند .

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

ساخت ایران فروشگاه ساخت ایران خانه | irandastmalkagaz

بنابراین، قبل از راه اندازی یکسری دوندگی های زیادیی برای گرفتن مجوز دارد. شرکت تندیس ماشین تبریز با مسئولیت محدود به منظور برآورده کردن نیازهای صنعتی کشور و احداث واحدهای صنعتی، تولید انواع ماشین آلات، تجهیزات و سایر فرآورده های صنعتی، در سال 1390 به بهره برداری رسید. زیر ساخت های این شرکت به گونه‌ای است که همه فعالیت های مرتبط با جریان محصول از طراحی و ساخت تا تحویل محصول نهایی را در بر می گیرد و این ویژگی باعث ایجاد انعطاف پذیری منحصر به فرد و استراتژیکی در تامین نیاز های صنعتی کشور شده است. بسیاری از افراد تصور می کنند برای این که هزینه های تولیدی خود را پایین بیاورند بهتر است یک دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی معمولی تهیه کرده و تولید را شروع کنند. در حالی که پایین آوردن هزینه ها نباید به قیمت پایین آوردن کیفیت محصول تمام شود.

  • ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید.
  • این مخلوط با عبور از صفحات مشبک، چلانده و آبکش شده و صفحات ماتی را تولید می کند.
  • دستمال کاغذی هم نمونه ای از همین محصولات پر مصرفی است که محدودیت زمانی ندارد.
هر کسب و کار و تولیدی، یک سری هزینه‌های ثابت دارد که باید از درآمد کارخانه وصول شود. به این هزینه‌ها در حسابداری، هزینه‌های سربار یا در گردش گفته می‌شود. برای یک کارخانه تولید انواع دستمال کاغذی باید 573 میلیون را در نظر داشته باشید. برای بسته‌بندی اتوماتیک انواع مدل‌های دستمال کاغذی نیاز است که فرایند بسته‌بندی نیز اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام گیرد. از این نظر این دستگاه با انجام پروسه انتقال دستمال‌های کاغذی، ﺑﺎز ﮐردن جعبه، قرار دادن دستمال‌ها، ﭼﺎپ دسته‌ای، اسپری چسب و آب‌بندی جعبه به این فرایند خاتمه می‌دهد.

فروش خط تولید و نمایندگی دستمال کاغذی برند هپی هوم

اگر می‌خواهید در سال، بیش از 200 تن دستمال کاغذی تولید کنید، به فضایی حدود 2 هزار مترمربع و 340 متر متراژ نیاز دارید. البته، باید تقسیم‌ بندی بخش‌های مختلف ساختمان برای امور مالی، فضای استراحت کارکنان، اتاق مدیریت و … را هم در نظر داشته باشید. دستگاه ها در خط تولید دستمال های رولی، علاوه بر دستگاه چاپ و امباس، مجهز به دستگاه پرفراژ نیز هستند.

توصیه مهم تولید کنندگان به سایر سرمایه گذاران این است که پول خود را در تولید محصولات و کالا های پر مصرف که محدود به زمان خاصی نیست سرمایه گذاری کنند تا سود بیش تری به دست آورند. دستمال کاغذی نیز از جمله محصولاتی است که زمان خاصی برای استفاده از آن ندارید و سرمایه گذاری در تولید آن بسیار عاقلانه دستگاه دستمال کاغذی است. علاوه بر خط تولید این محصول، کسب و کارهای دیگری هم هستند که سود بالایی دارند. از این رو، اگر علاقه مند هستید، با کارهای پرسود دیگر آشنا شوید، مقاله 10 کار تولیدی پردرآمد را مطالعه نمایید. در مرحله بعد از برش زدن، باید دستمال‌ها تا زده شود و سپس به طور مرتب و به صورت دنباله‌دار روی هم قرار بگیرند تا بتوان آن‌ها را بسته بندی کرد. دستگاه‌ جعبه ‌زن ضمن اینکه دستمال‌ها را پشت سر هم و روی هم قرار می‌دهد، قادر است آن‌ها را برجسته کند تا شکل زیباتری به خود ‌گیرد.