ساخت قالب وردپرس با Html – آموزش گام به گام و جامع – آکادمی کاپریلا

پس از انتخاب قالب، باید آن را در سایت وردپرس خود نصب کنید. پس از ایجاد تغییر در هر دو ردیف، می توانید به وب سایت خود بروید تا پوسته جدید را در عمل مشاهده کنید. ممکن است در موارد خاصی شما نیازمند استفاده از چنین قالب هایی باشید، اما در بسیاری از موارد به هیچ کدام از این پیچیدگی ها نیازی ندارید. افزونه ها یا پلاگین ها (Plugin) اسکریپت هایی هستند که آنها را به هسته ی وردپرس اضافه کرده و با استفاده از آنها قابلیتی را به سیستم وردپرس اضافه می کنیم یا به طریقی رفتار وردپرس را تغییر می دهیم مانند اضافه کردن گالری، نمایش اسلاید و غیره. بعضی ار کاربران معتقدند که اصلاحیه ها می توانند بر روی قسمت هایی از دیتابیس که توسط افزونه ها مدیریت می شوند تاثیر منفی گذارند. برای انجام این کار، به بخش نمایش و پوسته ها از نوار کناری سمت چپ پنل مدیریت خود بروید.

پلاگین وردپرس

این قالب دارای بیش از 70 المان از پیش ساخته شده است که شما می توانید با یک کلیک تمامی عناصر را به وب سایت خود وارد کنید. همراه با 20 طرح از پیش ساخته شده و 46 عنصر محتوای مختلف. یک قالب اولیه با موفقیت ساختیم. این مرحله به دانش فنی و درک اولیه فایل های PHP و WordPress نیاز دارد. تا وقتی یک قالب را نخریده اید، صرفا به مشاهدات اولیه و گفته های سازنده محصول اعتماد میکنید، اما به عنوان آخرین توصیه پیش از انتخاب قالب حرفه ای وردپرس از شما می خواهیم تا به نظرات خریداران قبلی نیز توجه کنید. برای تست صفحات سایت در موبایل کافیست در ابزار Mobile Friendly Test آدرس یکی از صفحات پیش نمایش قالب موردنظر را وارد کنید و خطاهای احتمالی که به رنگ قرمز نمایش داده می شود را بررسی کنید. به عنوان پیشوند نام جدول استفاده می کند. شما می توانید با استفاده از سرویس بازاریابی ایمیلی، طرح جدید سایت خود را با مشترکان خود به اشتراک بگذارید و از آن ها پیشنهادات را بخواهید.

افزایش سرعت وردپرس

توجه به سئوی قالب وردپرس آنقدر مهم است که بسیاری از توسعه دهندگان در توضیحات محصول خود به این مورد اشاره می کنند و از آنجا که بررسی قالب وردپرس با سئوی خوب برای یک کاربر مبتدی دشوار است، می توانید از سرویس های آنلاینی همچون W3C Markup Validation برای بررسی سئوی قالب وردپرس و انتخاب سریع ترین قالب وردپرس سایت بی تم کمک بگیرید. چنانچه با توجه به همه موارد فوق هنوز بین انتخاب از میان چند محصول شک دارید، بررسی امتیازات فروشنده و دارا بودن مدال پشتیبانی سریع در ژاکت از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین قالب وردپرسی کمک کنند. با توجه به این توضیحات حالا وقت معرفی افزونهٔ Autoptimize است که خیلی راحت و سریع و بهینه، با کم کردن حجم اسناد صفحات وب، به روشهایی که در بالا توضیحات آنها ارائه شد، سبب بالا رفتن سرعت صفحات سایت شما خواهد شد.

در این حالت افزونه به سایت وردپرسی شما اضافه شده است و شما میتوانید با رفتن به بخش افزونه ها آن را فعال کنید. توجه: هرگونه فعالیت نادرست بر روی دیتابیس میتواند منجرب به از بین رفتن اطلاعات سایت شما شود. این قالب از ووکامرس به طور کامل پشتیبانی می کند و به همین دلیل شما میتوانید یک سایت چند منظوره ایجاد کنید که متناسب با هر نیازی باشد. Astra به راحتی با افزونه ووکامرس ادغام می شود، بنابراین می توانید به راحتی و بدون دردسراقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی کنید. البته این امکان برای شما همواره فراهم است تا با ساخت یک پلاگین وردپرسی به صورت اختصاصی به نیازهای خود پاسخ دهید. یا شاید بهتر باشد این سوال را به چند بخش تقسیم کنیم و به سوالات زیر به طور مجزا پاسخ دهیم؟ در این آموزش رایگان ورپرس در وبسایت پاسخ وردپرس به بررسی روش های مختلف نصب قالب وردپرس میپردازیم و به شما آموزش میدیم که چطور یک قالب وردپرسی رو راه اندازی کنید.

قبل از اینکه یک پلاگین را امتحان کنید حتما این بخشها را بخوانید تا بتوانید پلاگین را پیکربندی کرده و به درستی از آن روی وبسایت خود استفاده کنید. بعد از اینکه قالب جدید خود را آزمایش کردید، وقت آن رسیده است که روند تغییر قالب وردپرس را در سایت خود شروع کنید. با استفاده از بروزرسان خودکار راست چین می توانید تمامی افزونه ها و قالب سایت خود را به صورت هوشمند آپدیت کنید. حالا شما نیاز به قرار دادن الگو و شیوه خود در پنل سمت راست دارید. در این دوره آموزشی شما با نحوه خرید از تم فارست، نصب قالب، ترجمه و فارسی سازی، راست چین کردن قالب وردپرس، افزودن فونت فارسی، آموزش لایسنس گذاری و در نهایت ایجاد پکیج آشنا خواهید شد.

شما می توانید از 35 نسخه نمایشی این قالب، قبل از انجام هرگونه تغییرات در طراحی سایت خود و برای مطابقت آن با نیازهای خود استفاده کرده و آن را آزمایش کنید. ساده ترین روش تشخیص ریسپانسیو بودن قالب، تغییر ابعاد پنجره مرورگر هنگام مشاهده پیش نمایش قالب است. چطور تشخیص دهیم یک قالب ریسپانسیو است؟ همان طور که می دانید طراحی سایت با استفاده از وردپرس یک روش ساده و آسان برای رسیدن به اهداف مختلف است. گاهی وقتها میزبانی وب شما ممکنه یه سری محدودیتهای فایلی داشته باشه که میتونه نصب افزونه در وردپرس از دوتا روش بالا رو برای شما محدود کنه، البته این اتفاق نادره ولی خوبه که راه حلش رو بدونین. البته لازم به ذکر است که این قالبهای حرفهای نیز غیر رایگان هستند و برای استفاده از آنها ملزم خواهید بود که قالب مورد نظرتان را خریداری کنید. قالبی با انعطاف نزدیک به 100 درصد.

افزونه وردپرس

Astra به سرعت به یکی از موفقترین قالبهای وردپرس تبدیل شده است و به کاربر حق انتخاب بینهایتی میدهد و با صفحه سازهای محبوبی مانند المنتور سازگار است. این روزها صفحه ساز المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس به شمار می رود و برخی قالب ها اعم از قالب فلت سام با صفحه ساز اختصاصی Fusion Builder و قالب انفولد با صفحه ساز اختصاصی Avia Builder در دسته بهترین قالب چند منظوره وردپرس، مجهز به صفحه ساز حرفه ای قرار می گیرند. مفتخریم پرفروش ترین قالب وردپرس ایران را به شما معرفی نماییم. در این مقالهی آموزشی سعی میکنیم تا بهترین و راحت ترین راههای موجود برای افزایش سرعت وبسایت وردپرسی را ارائه نماییم. شما به سختی می توانید پلاگینی را که با قابلیت های WooCommerce از نظر کارآیی یا قیمت (تنها 12.95 دلار در ماه برای پیشرفته ترین بسته) مطابقت دارد ، پیدا کنید.

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو کدام است؟ به هیچ عنوان نمیتوان اهمیت این دو مورد در بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل را تکذیب کرد اما باید بدانید که قبل از آنها، نکته مهم تری برای بهبود سئو سایت وجود دارد و آن هم افزایش سرعت سایت است! شاید در گذشته صرفا یک مقاله 500 کلمه ای کافی بود تا بتوانید با کلمه یا کلمات مورد نظر در گوگل سئو شوید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در هر مرورگر اصلی خوب به نظر می رسد، باید سایت خود را در مرورگر های مختلف وب از جمله Google Chrome، Firefox، Safari و Internet Explorer آزمایش کنید. با اینکه تصاویر کمک زیادی به زیباتر شدن سایت شما میکنند، اما فضای حافظهی زیادی میگیرند و سرعت وب سایت را کم میکنند. افزونه وردپرس ابزاری در این سامانه مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می توانید امکانات مختلفی را به سایت خود اضافه کنید.

اگر به دنبال یک قالب وردپرس عالی هستید تا بتوانید با استفاده از آن اخبار یا اطلاعات خود را به شیوه ای خیره کننده و بدون حواس پرتی به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید، قالب Jannah بسیار مفید خواهد بود. افزونه راکت افزونه ای غیر رایگان است که میتوانید از مارکت های ایرانی، به قیمت پایین اقدام به خرید آن کنید. برای تعیین قیمت طراحی افزونه وردپرس لازم است تا جزئیات و نیازهای پروژه مشخص شود و پس از برآورد زمان، بر این اساس قیمت پروژه قابل اعلام خواهد بود.

امروزه قالب ریسپانسیو فارسی و راستچین در مارکت های مختلف از جمله ژاکت قابل دسترسی است و نه تنها به عنوان یک فاکتور ضروری هنگام انتخاب بهترین پوسته وردپرس به شمار می رود، بلکه جزو فاکتورهای مهم گوگل برای سایت است. این قالب با داشتن گزینههای طرحبندی هوشمند به شما کمک می کند تا به هر صفحه از سایت خود ظاهری منحصربهفرد و خاص ارائه بدهید. امیدواریم این راهنمای گام به گام آموزش تغییر قالب وردپرس به شما کمک کند تا به راحتی پوسته وردپرس خود را تغییر دهید و ظاهری جدید به وب سایت خود بدهید. حالا خود وردپرس به تنهایی یسری قابلیت های محدود تو طراحی سایت داره و اینجاست که اومده و پلاگین های خودشو معرفی کرده. به طور پیش فرض، وردپرس به شما این امکان را می دهد یک قالب را بدون تغییر در وب سایت خود مشاهده کنید. با استفاده از افزونه wp-rocket به راحتی قابلیت جیزیپ سایت خود را فعال کنید.

به همین راحتی می توان یک پلاگین رایگان مخزن وردپرس را نصب کرد. به همین سادگی شما می توانید قالب وردپرسی خود را آپدیت می کنید. دیتابیس هم در سایت های مدیریت محتوایی قسمتی از سرعت سایت را به خود اختصاص داده و در صورت سنگین شدن باعث کاهش شدید سرعت میشود. امروزه تعداد بسیار زیادی قالب ایرانی جایگزین برای راه اندازی سایت موجود بوده و می توانید به سادگی هر قالبی که مناسب کار شماست و طراحی آن را می پسندید انتخاب کنید و از یک قالب با لایسنس اورجینال لذت ببرید. یکی دیگر از افزونه های ضروری وردپرس برای کسب و کار های آنلاین OptinMonster است.

این قالب با داشتن امکانات و ویژگی های مختلف، تجربه لذت بخشی را هنگام کار برای شما فراهم می کند. برای این کار وارد بخش تظیمات آن شوید در پایان صفحه شما مانند تصویر دوتا بخش برون بری تنظیمات و درون ریزی تنظیمات مشاهده می کنید. شاید خیلی ها این مشکل رو داشته باشند که المان ها و عناصر طراحی شده در همه دموها را نتوانند از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل کنند. دیدگاه این دسته از کاربران را پیش از انتخاب نهایی محصول بررسی کنید و به مدال ها و امتیازات محصول نیز توجه داشته باشید. اگر به دنبال راهی ساده و در عین حال پیچیده برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود هستید، قالب نهایی وردپرس Flatsome برای نیاز های شما مناسب است. در این آموزش وردپرس قصد داریم آموزش دهیم چطور Lazy Load را در سایت خود فعال کنید.

برای شناختن بهترین قالب وردپرس باید ویژگی آنها و کاربردشان را بدانیم، ما اینجا لیستی از محبوبترین قالبهای وردپرسی را داریم که با بیان ویژگیها و کاربردهایشان انتخاب را برای شما تا حد زیادی آسانتر میکند. اما نکته دوم: لطفا در انتخاب افزونههای وردپرسی، کمالگرا باشید! توجه داشته باشید که برخی از تمها ممکن است از شما بخواهند که پلاگینهای توصیهشده خاصی را نصب کنید، دادههای آزمایشی یا افزونههای مورد نیاز را اضافه کنید تا طرح زمینه به طور کامل کار کند و کار کند. همچنین در این مقاله سعی شده است که مهمترین و کاربردیترین افزونههای وردپرس را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید. عناصر مختلفی برای هدر و فوتر وجود دارد که با ترکیب آنها می توانید جلوهای منحصر به فرد برای سایت خود ایجاد کنید. اگر مشاهده کردید اکثریت دیدگاه های یک محصول با نارضایتی همراه است، می باید آن محصول را از لیست انتخاب های خود حذف کنید و صرفا به یک یا دو مورد نارضایتی بسنده نکنید.

این قابلیت ها و ویژگی ها یک راه عالی برای راهاندازی وبسایت شما است و هنگامی که احساس کردید به چیزی پیشرفتهتر نیاز دارید، میتوانید در هر زمان آنها ارتقا دهید. پایگاه داده وردپرس تمام اطلاعات حیاتی موردنیاز برای عملکرد وبسایت را نگهداری و ذخیره میکند. این قالب تمام ویژگی های مهمی که برای طراحی یک سایت تجاری موفق به آن نیاز دارید را ارائه می دهد. دروپال به خاطر استانداردهای مخصوص خود و همچنین امنیت بالا به شهرت رسیده است. Authority Pro قالبی است که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد تا خدمات خود را به کارآمدترین شکل ممکن تبلیغ کنید. اگر می خواهید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و یا اطلاعات مختلف را به شیوه ای زیبا در سایت خود نمایش دهید این قالب بسیار کاربردی خواهد بود. صفحه سازها به شما این امکان را می دهند تا به راحتی با کشیدن و رها کردن موضوعات مختلف داخل یک صفحه، اسکلت سایت خود را مشخص کرده و بدون درسرهای کدنویسی، صفحات سایت خود را طراحی کنید.

با افزونه های صفحه ساز اصلی سازگار است. افزونه راکت یا به ترجمه فارسی موشک با بررسی روش های افزایش سرعت سایت یک پلاگین کامل آماده کرده است. در این صورت، با استفاده از روش فوق نمی توانید قالب را تغییر دهید. افزونه های وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و بصورت یکپارچه با وردپرس ادغام می شوند. بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس با رنگها، انیمیشن ها و افکت های جذاب و پر جنب و جوش ادغام شده اند. در مارکت های جهانی از جمله تم فارست و مارکت های ایرانی همچون ژاکت، دیدگاه کاربران قابل مشاهده است و کاربرانی که خریدار محصول هستند، با یک نشان ویژه از سایر کاربران تفکیک شده اند. The7 یک قالب قابل تنظیم و سفارشی سازی است.