سایت صرافی کوکوین kucoin com ورود به سایت ثبت نام احراز هویت

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام کوکوین با گوشی.

سایت صرافی کوکوین kucoin com ورود به سایت ثبت نام احراز هویت

سعی کنید بعد از ثبت نام در صرافی کوکوین همواره از آی پی همان کشور برای ورود به این صرافی استفاده کنید. هر چند تا کنون موردی مبنی بر مسدود شدن حساب به جهت استفاده از IP های مختلف گزارش نشده است. در صفحه اصلی که برایتان باز می شود روی Sign Up کلیک کنید. اگر دوست داشتید می توانید با لینک ریفرال آکادمی اشراف وارد شوید و مستقیم به صفحه ثبت نام هدایت شوید. صرافی کوکوین قوانین بین المللی در مورد تحریم بانکی و اقتصادی کشورها از جمله ایران را پذیرفته است.

هزینه‌ های کارمزد در کوکوین

شاید بتوان بزرگترین عیب کوکوین را مانند بایننس، نیاز به استفاده از آی پی ثابت خارجی دانست. بهترین سرور مجازی یا وی پی اس با آی پی ثابت برای کوکوین، کشور سنگاپور است. برای افزایش امنیت دارایی های دیجیتال خود بهتر است بعد از انجام معاملات ارز دیجیتال خریداری شده را به کیف پول خود انتقال دهید.

معایب صرافی کوکوین

همچنین توصیه می‌شود برای ورود به وب‌سایت صرافی کوکوین حتما از VPN استفاده کنید تا مشکلات قانونی برای شما ایجاد نشود. برای ورود به منوی قرار‌دادهای آتی، در منوی اصلی صرافی از قسمت ابزار مشتقه با کلیک کردن بر گزینه Futures Lite وارد پنل معاملات قرار‌دادهای آتی در این صرافی می‌شوید. به‌طور کلی سه دسته از معاملات در صرافی KuCoin امکان‌پذیر هستند. پس از ورود به صفحه اصلی صرافی در قسمت بالا صفحه دو گزینه برای معاملات وجود دارند که عبارتند از Trade و Dervatives. در منوی برداشت باید ابتدا رمزارز خود را انتخاب کنید و سپس آدرس والت و شبکه مورد پشتیبانی رمزارز خود را انتخاب کنید.

پس از ایجاد تحریمات و مشکلات احراز هویت در بایننس، بسیاری از معامله گران ایرانی، صرافی کوکوین را جایگزین اصلی آن انتخاب کردند. برای اینکه معامله در صرافی کوکوین را آغاز کنید، باید حساب خود را با ارز دیجیتالی مثل تتر یا بیت کوین شارژ کنید. البته می‌توان از طریق دلار و یورو هم حساب خود را شارژ نمود، اما از آنجایی که به داشتن حساب بین المللی نیاز است، این امکان برای کاربران ایرانی امکانپذیر نیست. برای برداشت وجه از صرافی کوکوین، ابتدا باید USDT موجود در حساب فیوچرز خود را به ترون یا TRX تبدیل کنید. چرا؟ چون همانطور که اشاره کردیم، انتقال وجه ترون کارمزد بسیار کمتری نسبت به رمزارزهای دیجیتالی دیگر دارد.

صرافی کوکوین چیست؟

اخیرا، با توجه به لزوم احراز هویت صرافی بایننس نیز، کاربران ایرانی بسیاری از صرافی کوکوین برای انجام معاملات رمزارزی و ترید ارز دیجیتال، استفاده می‌کنید. در جریان تحریم‌های ایران، بیشتر حساب ایرانی‌ها در صرافی بایننس (بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان) بلوکه شد. در این جریان بود که تریدرهای ایرانی به سمت دیگر صرافی‌ها کشیده شدند.

لذا شما عزیزان دل براحتی می توانید از طریق دانلود ویدیو ها به صورت کاملا “رایگان” منابغ لازم رو در اختیار داشته باشید. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. اگرچه این صرافی، یکی از معتبرترین ها است، اما در کنار Kucoin، صرافی های دیگری همچون کوینکس نیز میتوانند کاندید مناسبی باشند.