سایت مشابه دیوار ، شیپور و دانرو در 20 دقیقه با پوسته ایساتیس نسیم نت | jetagahi

از ویژگی های دیگر قالب دیوار پرو این است که هر کاربر به محض ثبت نام یک صفحه اختصاصی مخصوص به کسب و کار خود می تواند داشته باشد. کاربران در صفحه اختصاصی خود می توانند ساعات کاری و بنر و لوگوی و شعاری در مورد کسب و کار خود تنظیم کنند. همچنین در صفحه اختصاصی تمامی آگهی های ثبت شده کاربر نیز نمایش داده می شود. در قالب مشابه دیوار وردپرس دیوار پرو شما می توانید انواع پلن های تکی یا ماهانه ای داشته باشید یا پلن های ترکیبی ثبت سیستم مشابه دیوار آگهی داشته باشید.

  • به این ترتیب، برای طراحی سایت شبیه دیوار، موارد فنی زیادی رو باید رعایت کرد.
  • می توان برای بهره وری بهتر در کنار سایت آگهی و نیازمندی یک اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی نیز نیاز است.
  • در حالت جعبه ای می توانید از 8 طرح مختلف که قرار داده شده است یکی را انتخاب کنید.
برای افزایش محبوبیت سایت خود در نزد کاربران قبل از هر چیزی باید آن ها با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد سایت خود آشنا کنید تا آن ها علاقه مند به بازدید بیشتر و دنبال نمودن سایت شما شوند. در واقع برای کسب درآمد بیشتر لازم است تا مخاطبان بیشتری از سایت شما دیدن کنند. امکان ارسال آگهی همراه با دسته بندی، تاریخ انقضا، موقعیت آگهی روی نقشه و … . از مهم ترین قابلیت های این قالب وردپرسی، می توان به بهینه، سبُک و استاندارد بودن کدهای آن اشاره کرد. بهینه بودن کدها به تنهایی می توانند بخش زیادی از مسیر سئو را طی کنند. از طرفی به لطف همین کدهای بهینه نیز قالب چارسوق سرعت بالایی در لود شدن دارد.

سایت مشابه دیوار ، شیپور و دانرو در 20 دقیقه با پوسته ایساتیس نسیم نت | jetagahi میشه گفت این سایت‌ها، به نوعی وبسایت اطلاع رسانی و نیازمندی هم هستن. سیاستی که سایت شما مثل سایت دیوار می‌تونه در نظر بگیره، اینه که بعد از موفقیتی که در برند سازی داشتید، باید در قبال یه سری از آگهی ها، هزینه دریافت کنید. طراحی سایت شبیه دیوار، سایتی که بشه به صورت رایگان آگهی رو ثبت و از راه‌های مختلف کسب درآمد کرد، خواسته‌ی بیشتر افراد یا سازمان‌هاست. تمایل افراد به خرید یا فروش در سایت‌های این چنینی و افزایش فروش اینترنتی در این دوران، باعث شده تا بعضی از افراد به فکر طراحی سایت شبیه دیوار باشن.

ویژگی های قالب مشابه دیوار وردپرس:

از مهمترین ویژگی های سایت دیوار وجود فیلدهای برای هر دسته بندی هنگام ثبت آگهی یا جستجوی آگهی هست. برای داشتن یک کسب و کار خوب مانند دیوار میتواند با طراحی یک اپلیکیشن و وب سایت مشابه دیوار و شیپور وارد دنیای کسب و کار های اینترنتی بشوید. یکی از راه‌های کسب درآمد، می‌تونه تبلیغ و طراحی سایت شبیه دیوار باشه. بدون اینکه تخصصی داشته باشید، سایت مختص به خودتون رو طراحی کنید و از این راه درآمد بالایی به دست بیارید. این وب سایت می‌تونه حتی در چند حوزه مثل خودرو، املاک، پوشاک، موادغذایی و… هم فعالیت داشته باشه.

امکانات ساخت سایت مشابه دیوار

به همین منظور نیز در کنار قالب چارسوق آموزش هایی متنی و ویدئویی در اختیار شما طراحان عزیز قرار گرفته تا بتوانید به کمک این قالب، سایت ثبت آگهی منحصر به فرد خود را با چند کلیک بسازید. اگر تجربه ای در زمینه طراحی سایت های وردپرسی داشته باشید، می دانید که اولین قدم برای طراحی هر سایتی، انتخاب یک قالب مناسب است. پس برای داشتن یک سایت ثبت آگهی نیز باید اول از همه قالبی را انتخاب کنید که چنین عملکردی را به بهترین شکل ممکن در اختیارمان قرار دهد. خبر خوب این که برای طراحی سایت مشابه دیوار نیازی نیست که به سراغ قالب های متفرقه یا چند منظوره بروید. بلکه قالب هایی به طور ویژه برای ساخت سایت ثبت آگهی توسط توسعه دهندگان وردپرس طراحی شده اند.