سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس-کناف آوگون

جنس این سقف عمدتاً از آلومینیوم است و زیرسازی اون سقف کناف ساده فولادی کار میشه. ویژگی منحصر به فرد سقف گریلیوم اینه که از نظر ظاهر ساده است، اما دست آخر کار شما واقعاً لاکچری از آب درمیاد! به بیان بهتر، دورنمای سقف لاکچری است اما از نزدیک، یک نمای ساده بیشتر نداریم. ویژگی منحصر به فرد بعدی هم اینه که، دریچه کولر و سایر تأسیسات مشابه در پشت سقف تعبیه میشن و از پایین دید ندارن! و یا اگه یک لامپ معمولی هالوژن و یا سیلندری به این نوع سقف نصب بشه، اینطوری احساس میشه که یک نورپردازی سقف زیبا داریم و فضا رو خیلی متمایز از یک لامپ معمولی می‌کنه.

معمولا برای طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی از کناف های صاف و گوشه دارد همچون شکل مستطیل استفاده می شود. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده ازسقف کنافاز پرطرفدارترین ایده های برای تزئین سقف ساختمان های امروزی می باشد. در ادامه مطلب امروز می خواهیم به کاربرد کناف سقف برای قسمت های مختلف منزل اشاره ای داشته باشیم. از گذشته تا به امروز طراحی داخلی و معماری برای اینکه بتواند جذابیت خاص و ویژه ای را در حرفه و صنعت خود بوجود آورد از ایده ها و سبک های مدرن و به روز استفاده می کرده است. امروزه کناف سقف در بسیاری از ساختمان ها توانسته است جای هنر گچبری را گرفته و زیبایی و جلوه خاصی را به سقف ساختمان ها بدهد. این سقف از نوع سقفهای باز است که از حفره های مربع شکل تشکیل میشه.

سقف کناف مراحل نصب سقف کناف اجرای سقف کناف رویاهوس-کناف آوگون

در صورت هر گونه طراحی سقف کناف ، فقط از طریق فرم درخواست خدمات اقدام فرمایید . مدل کناف سقف منزل ایرانی که از هالوژن های متعدد به شکل ستاره مانند استفاده کرده است. معمولا هزینه اجرای کناف سقف و باکس هر متر مربع از 40 تا 80 هزار تومان می باشد.

  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • برای مثال در کنار طرح های مستطیلی که معرف سبک مدرن هستند می توانید از کناف های گرد و دایره ای استفاده کنید.
  • ارتفاع معمول و استاندارد سقف فضاهای مسکونی آپارتمانی، ۲.۸-۲.۷ متر است.
  • ما در ادامه این مطلب عکس هایی از مدل های جدید و متنوع کناف سقف را برای الگوبرداری شما قرار داده ایم.
۸- اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید، کناف بهترین گزینه پیش روی شماست. ۳- هزینه کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ،چوب و … کمتر است. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.

هچنین بر اساس کم یا زیاد بودن متراژ نیز قیمت ها تغییر میکند. در هر حال این نوع سقف، چشم انداز مناسبی رو به منزل و محیط کاری شما هدیه می‌کنه. این تکنولوژی، یک تکنولوژی بومی است و در خارج از کشور کمتر از اون استفاده شده. ضخامت تایل‌های آی گلس یک سانتی متر میباشد، سقف سبکی است و دارای رنگ بندی های مختلف نیز هست.

مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با ۱۰۰۰ طرح

با سلام ، لطفا نام خانوادگی و شماره همراه خود را ارسال فرمایید . متاسفانه هنوز بعد از گذشت چندين سال از ورود اين تكنولوژي به ايران ، تصور عامه مردم و حتي سازنده ها از كناف ، فقط براي تزيئينات سقف است . در حالي كه اگر مانند آمريكا كه نزديك ۵۰ سال است با استفاده از اين صفحات در ساخت تيغه ها و ديوار ها استفاده ميشد ، قادر بوديم وزن مرده سازه ها را تا ۲۵% كاهش بديم و خطر مواجهه با زلزله را كم كنيم. هر دو شیوه اگر با ایده خوبی طراحی بشن نتیجه مثبتی خواهند داشت.

نمونه هایی از کناف کاری سقف جدید

اگه این نوع سقف، انتخاب شماست و هدف شما تزیین محیط است از تایل‌های ساده رنگی استفاده کنین. اگه هم سقف بعنوان آکوستیک یا جاذب صوت کاربرد داره متریال شما باید تایل و یا پنل‌های پانچ شده باشه. سقف کاذب آلومینیومی استحکام خوبی داره، زیباست، ضد رطوبت است، ضد حریق است، رنگش ثابت است و نصب و نگهداری اون هم آسان است؛ اما این نوع سقف، از جمله سقفهای کاذب گرانقیمت محسوب میشه. البته درصورتیکه تمام اتاق‌های منزل و یا محیط کارتان رو، سقف چوبی بزنین، طرح شما یکپارچه تر میشه.