سقف کناف پذیرایی با بهترین قیمت اجرای سقف کاذب برای پذیرایی کیان دکور-کناف آوگون

که با مواد PoP (Plaster of Paris – گچ پاریس) ساخته شده است. ظاهر مرتب و شیک این سقف باعث می شود اتاق جادارتر به نظر برسد. حاشیه های طراحی شده برای نگه داشتن وسایل روشنایی و لامپ های LED در شیارها اضافه می شوند تا سقف را برجسته کنند. کناف ها در مدل ها، رنگ ها و طراحی های متنوع در بازار موجود هستند. همانند دیگر لوازم منزل، کناف نیز در سبک های کلاسیک، سلطنتی و مدرن ساخته می شود.

قیمت بازسازی یا ساخت انواع سقف کاذب چقدر است؟ زمستان 1401

انواع پانل سقف کناف و بررسی تفاوت صفحات سقف کناف پانل سقف کناف از جدید‌ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در حوزه ساختمان‌سازی بوده و به‌خاطر سرعت در زمان نصب در … انواع پانل سقف کناف و بررسی تفاوت صفحات سقف کناف کناف سقف مغازه تجاری کناف سقف مغازه کوچک سقف کناف مغازه به‌همراه دکور مناسب به جذابیت فروشگاه شما افزوده و … یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با این سقف، قیمت آن می باشد. در واقع می توان اینطور بیان داشت که قیمت کناف سقف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شوند که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص خود را دارند. اگر تزئین و دکوراسیون خانه برای شما اهمیت دارد ولی در کنار آن نمی خواهید چندان هزینه کنید، سقف کناف یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن است.

مزایای کناف کاری سقف چیست؟

همان طور که از نام این شیوه مشخص است، تایل ها به آسانی قابل جا به جایی بوده و فضای زیرین آنها را می توان برای پوشاندن کابل های برق و تاسیسات مورد استفاده قرار داد. در روند اجرای کار ابتدا لازم است ساختار شبکه ای فلزی به سقف اصلی متصل شود و سپس صفحات گچی بر روی آنها قرار میگیرند. لازم به ذکر است که کناف کار حرفه ای از درزگیرهای مقاوم بین تایل ها استفاده می کند تا ماندگاری و طول عمر آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. پوشش ساختمان علاوه بر اینکه شما را تابش مستقیم نور آفتاب، بارش برف و باران در بررسی امان نگه می‌دارد. مواد متعددی در تهیه سقف کناف استفاده می گردد که با در نظر گرفتن آب و هوای محیط و یا کاربری آن در بخشهای مختلف منزل می تواند کناف کاری انجام شود. قلب تپنده هر منزلی آشپزخانه آن می باشد که به نوعی بیشترین زمان اعضاء خانواده در آن سپری می شود بنابراین باید برای طراحی و سقف آن نیز حساسیت ویژه ای نشان داده شود.

هنگام برخورد نور روی پنل های کناف، جذابیت سقف کناف چندین برابر می شود. سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد . سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.

مقاومت این تخته های گچی را بالاتر می روند.

همین مورد باعث خواهد شد تا ساختمان هیچگونه بار سنگینی را تحمل نکند. برای دیوارها از رنگ سبز روشن برای دیوارها انتخاب و آن را با سقف سبز تیره ست کنید. این اتفاق نه تنها کار را دشوار می‌کند بلکه به سقف نیز خسارت وارد می‌کند.

مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. سقف کاذب گچی، ورقهایی با روکش گچ هستند که در بعضی موارد با روکش پی وی سی و آلومینیوم و … مقاومت این تخته های گچی را بالاتر می روند. این نوع سقف کاذب بدلیل اینکه نخستین بار توسط شرکت کناف در آلمان تولید شده سقف کناف نام گرفته است. در ادامه عکس کناف سقف راهرو ورودی پذیرایی را می توانید مشاهده کنید که در سبک های مدرن و ساده مستطیلی اجرا شده اند. سلام؛ رنگ طلایی و نقره‌ای معمولا در دیزاین سقف کناف پذیرایی استفاده می‌شود. آشنایی با اهمیت جدید‌ترین نور‌پردازی سقف کناف شیک و لاکچری در زمان تغییر دکوراسیون داخلی، توجه به سقف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نور‌پردازی جایگاه ویژه و بخش …

سقف اتاق پذیرایی کاذب هرگز نباید با کاربرد و زیبایی آن تطابق داشته باشد. برای مثال، طراحی سقف کاذب پذیرایی آپارتمان با طراحی سقف پذیرایی بزرگ متفاوت است. پس مهم است که معمار یا طراح داخلی به همه جوانب ایده‌های سقف پذیرایی با متریال کاذب توجه کند.

  • کناف خطی هم از مدل های جدید کناف سقف است که در پذیرایی مربع یا مستطیل شکل می توانید به کار ببرید.
  • همچنین شلوغی طرح کناف ، باعث کوچک به نظر آمدن پذیرایی هم می شود.
  • اما به طور کلی هزینه کناف‌کاری سقف پذیرایی ارزان‌تر از گچکاری آن خواهد شد پس از این بابت خیالتان راحت باشد.

سعی کنید در انتخاب مدل کناف پذیرایی، تناسب و تقارن را رعایت کنید. یعنی یک طرف سقف با طرح بیشتر و سمت دیگر طرح کمتری نداشته باشد و مدل کناف همه جا به خوبی پخش شود. سقف‌ رابیتس، از اولین سقف‌های کاذب می‌باشد که در ساختمان‌ها از آن استفاده شد و برای اجرای آن از متریال رابیتس استفاده می‌شود. این مدل از سقف دارای تنوع زیادی در طرح است و برای پذیرایی گزینه مناسبی می‌باشد.

سقف کناف پذیرایی با بهترین قیمت اجرای سقف کاذب برای پذیرایی کیان دکور-کناف آوگون

به طور کلی سقف‌های کنافی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. در سقف کناف متحرک امکان جدا شدن پنل‌ها وجود دارد، ولی در سقف کناف ثابت این امکان وجود ندارد. ولی علاوه بر آن در دیوار های اتاق، آشپزخانه، دیوار پشت تلویزیون و راه پله نیز استفاده می شود. سقف و دیوار کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که توسط شرکت کناف تولید می شود و بیش از 80 سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد.

اما به طور کلی می‌توان هزینه مصالح و دستمزد ساخت سقف کناف ساده را بین 170 تا 300 هزار تومان به ازای هر متر مربع در نظر گرفت. طراحان برای خانه‌های که پذیرایی آن‌ها به‌شکل ال است، از سقف کناف‌های ساده و مستطیلی استفاده خواهند کرد. البته در صورت نظر مثبت طراحان دکوراسیون داخلی، می‌توان به اجرا طرح‌های ترکیبی سقف کناف با طرح‌های منحنی و کلاسیک در پذیرایی نیز روی آورد. معمولا طرح‌های منحنی، به‌شکل برجسته بوده و این نوع مدل از سقف کناف برای فضا‌های با ارتفاع کم، کاربرد و عملکرد مناسب ندارند.

اجرای سقف کناف+قیمت روز کناف سقف