صرافی کوینکس coinex نقد، بررسی و ثبت نام کوینکس

معاملات فیوچرز کوینکس به صورت دو طرفه هستند یعنی در بخش Long/Buy از افزایش قیمت و در بخش Short/Sell می توانیم از کاهش قیمت ها سود کنیم. فرض کنید که پیش بینی ما بازار صعودی بوده و میخواهیم یک پوزیشن Long باز کنیم. میزان کل دارایی رمزارز در بخش Available نمایش داده می شود.

  • مقدار BTC را که می‌خواهید مبادله کنید و یا مقدار ETC که می‌خواهید بخرید را مشخص کرده و در نهایت بر روی گزینه Buy ETC بزنید.
  • همین کارمزدهای بالا باعث شد توسعه‌دهندگان تتر را روی بلاک چین ترون نیز عرضه کنند.
  • سلام من از کیف کوینکس به کیف صرافیم برداشت زدم مراحل طی شد ولی واریز به کیف صرافیم طول کشید و تو کوینکس لغو زدم.
  • این صرافی تحت قانون استونی رگوله می شوند، چراکه مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی را دارد.
  • از آنجا که کوینِکس نسبتاً جدید است و تا کنون هیچ حمله ای مورد توجه آن نبوده، پس می‌توان آن را امن در نطر گرفت.

در صورتی که در صرافی کوینکس وارد مرحله احراز هویت نشده اید و مدارک خود را ارسال نکرده اید، می توانید رورانه تا سقف ۱۰ هزار دلار برداشت کنید و یا اینکه از ارز دیجیتال خود به کیف پول exchange کوکوین دیگری انتقال دهید. صرافی کوینکس یک پلتفرم تجارت جهانی و متمرکز ارزهای دیجیتال است که در سال 2017 تأسیس شد و در هنگ کنگ مستقر است. هدف این صرافی قرار دادن کاربر در اولویت است و با ارائه خدمات 24 ساعته، پشتیبانی چند زبانه و ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان، سعی کرده به یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل شود. کوینکس خدمات خود را در بیش از 100 کشور/منطقه ارائه می دهد. صرافی Coinex بر ایمنی، پایداری، خدمات حرفه ای و سازگار بودن تمرکز دارد. پیدا کردن یک صرافی خوب برای معامله رمز ارزها یا تبدیل آن‌ها به پول ملی، یکی از دغدغه‌های معامله‌گران به شمار می‌رود.

  • Sign-in History که همان تاریخچه ورود شما را نشان می‌دهد که می‌توانید با بررسی این تاریخچه کنترل کنید کسی دیگری به‌حساب شما دسترسی نداشته باشد.
  • پس مشکل coinex با ایرانی ها وجو نداره و فقط از طرف ایران این صرافی فیلتر شده.
  • ملاحظه می‌کنید که کوینکس در این رده بندی شرایط ایده‌آلی ندارد و یک صرافی متوسط است.
  • به طور کلی کارمزد معاملات در کوینکس مطابق با متوسط جهانی و در رقابت با اکسچینج های بزرگ دیگر حتی کمتر نیز می باشد.
  • ما در آموزش فارکس با استفاده تیمی با سابقه و هوشمند در تلاش هستیم تا زندگی حرفه‌ای شما را آسان و آسان‌تر کرده و تجربه بازار های مالی را برای شما فراهم کنیم.
صرافی کوینکس coinex نقد، بررسی و ثبت نام کوینکس

بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی شبکه های اجتماعی این صرافی ادامه می‌دهیم. دقت کنید که این بررسی به نوعی بیان‌گر میزان محبوبیت و البته میزان شناخته بودن این صرافی در جهان دارد. البته باید متذکر شویم که صرف کم بودن یا زیاد بودن تعداد فالوورها نباید ملاک این بررسی باشد. زیرا بسیاری از صرافی ها با خرید فالوورهای فیک در حال حاضر تعداد کاربران بسیار زیادی دارند. این رتبه نشان از این دارد که کوینکس جایگاه متوسطی را در میان تمام صرافی ها به خود اختصاص داده و عملاً نمی‌توان آن را جزء بهترین های بازار در نظر گرفت. اما نکته بسیار جالب درباره کوینکس این است که خدمات آن نزدیک به صرافی های رده بالا است.

روش های مختلف خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس چگونه است؟

همچنین معامله گران می توانند بدون معطلی، عملیات برداشت خود را اجرا کنند. صرافی Coinex سطوح مختلف کاربری دارد و برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای مناسب است. توکن CET نیز به عنوان دارایی بومی این صرافی رشد خوبی را در سال‌های گذشته تجربه کرده است. شاید اگر تیم توسعه کوینکس چند نقص عمده مثل دریافت کارمزد از برداشت رمزارز را رفع کند، این صرافی بتواند به رقیبی برای محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی مثل بایننس و کوکوین تبدیل شود.

API Key چیست؟

۳- از منوی باز شده گزینه برداشت یا withdraw را انتخاب کنید. به این ترتیب افراد با ارتقا سطح کارب خود در این صرافی می‌توانند از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند و میزان کامزدهای پرداختی خود را کاهش دهند. کاربران این صرافی علاوه بر بهره‌گیری از این استخر استخراج می‌توانند در جهت استخراج ابری نیز از آن استفاده کنند. یکی دیگر از مزیت های این سیستم محیط ساده و راحت پلتفرم است که باعث جذب بیشتر کاربران شده است. من می پذیرم که این گروه صرفا برای نشان دادن فرصت های خوب معاملاتی است و سود یا ضرر ناشی از معامله با تحلیل ها کاملا بر عهده خودم می باشد. راه‌های مختلفی برای دریافت کد رفرال وجود دارد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.