صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. همچنین در شهر شیراز، اتاق فرار های دیگری نیز وجود دارند که برخی از آنها جمع آوری شده اند و برخی دیگر نیز فعال هستند، اما در این مقاله، ما تنها برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد. فقط باید نشانه‌ها را جدی بگیرید و کسی که باعث شروع این خودکشی شده را پیدا کنید. یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید.

این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید.

در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. پس اگر علاقه مند به اتاق فرار هستید، پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندید و حتی اگر ساکن شیراز هم نیستید، در انتهای مقاله، برای مشاهده سایر شهر های اتاق فراری نیز، شما را راهنمایی خواهیم کرد. شما وقتی وارد سردخانه می‌شوید درِ آن بسته می‌شود و شما در آن گرفتار می‌شوید.

  • در این اتاق فرار، لحظات جالب و سراسر هیجان را تماشا خواهید کرد.
  • هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید.
  • تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید.
  • پس اگر برای اولین بار قصد بازی در اسکیپ روم را دارید، می‌توانید این بازی را امتحان کنید.
  • در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، شمال و جنوب تهران می‌پردازیم.

حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید. هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. ۱۰ مترمربع برای نمازخانه و سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته طراحی سایت شود. حداقل ۳۰ مترمربع فضا برای برگزاری بازی باید در نظر گرفته شود.

۲۸. اسکیپ چلنج | ترس و استرس و اضطراب

مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند. در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم. اتاق فرار انیگما یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که سناریوهای مختلف با دکوراسیون‌های جذاب را ارائه می‌کند. اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند. خلق سناریوهای جذاب در کنار معماهای چالش برانگیز در اتاق فرار انیگما، هر روز این مجموعه را میان علاقه‌مندان به اتاق فرار محبوب‌تر می‌کند. اگر شما هم عاشق این بازی جذاب هستید، برای تجربه سناریوهایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم، پا به این مجموعه بگذارید.

تجربه بهتر در اتاق فرار