طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

طراحی داخلی فروشگاه بخش بصری و یا visual فضای شما به حساب میآید و شامل استفاده از نقشههای طبقه و مدیریت فضای استراتژیک دکوراسیون داخلی طلافروشی است. تقریبا همه ما از طریق قدرت بصری به کالایی توجه نشان میدهیم. لامپ ال ای دی سقفی می تواند تا 90 درصد رنگ واقعی اجناس را نشان دهد. با استفاده از مترو پانزده خرداد می توانید خودتان را به بازار بزرگ تهران و بعدش هم به بازار زرگرا قبل از سبزه میدان برسانید. بعضی از ما از خرید طلا به عنوان پسانداز استفاده میکنیم؛ چون هم یک چیز زیبا میخریم و کیف استفادهاش را میبریم، هم همیشه پولمان برایمان میماند و اصطلاحا توی جیب نمیماند که خرج شود. اما در مورد یک مغازه درست که با توجه به نوع فعالیت تجاری درون ان باید دکور چیده شود اما جدا از این موضوع هدف از دکور این است که همه عابرینی که حتی قصد خرید ندارند و فقط به عنوان یک رهگذر در حال عبور از جلوی مغازه ما هستند به نوعی کنجکاو شده و شاید همین کنجکاوی عاملی شود در جهت ورود آنها به مغازه.

مهم این است که از هر ایده ای که می بینید جند نکته را برای خود جدا کنید و همه آن ها را در نهایت برای دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی استفاده کنید. نکته اول اینکه سعی کنید نورپردازی زیبایی بر روی گیاهان و باغچهها داشته باشید چراکه زیبایی و حالت دادن به آن در طراحی دکوراسیون داخلی مؤثر خواهد بود. شدت نور و درجه آن در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر به محصولات آن مغازه و حالت آن ها بستگی دارد تا با تنظیم شدت نور بتوان مطلوب ترین نتیجه را دریافت کرد. در صورتی که می خواهید بهترین محیط را از لحاظ دکوراسیونی داشته باشید و مشتریانتان در مغازه شما احساس راحتی و امنیت داشته باشند، کافی است که به نکات مطرح شده به دقت توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم طراحی ویترین فروشگاه، دید مناسب به فضای داخلی مغازه است، همان طور که در طراحی فروشگاه برند های معروف مشاهده کرده اید در برخی از این طراحی ها ویترین، ساده و تمام شیشه کار شده و از استند های کوتاه برای قرارگیری پوستر استفاده شده است. اگر میخواهید فروش بالایی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کاغذ دیواری به صورتی باشد که تمامی کاغذ دیواری ها در معرض دید باشند تا مشتریها با سلیقههای مختلف بتوانند کاغذ دیواری مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنند. بنابراین اگر می خواهید مغازه شما ظاهری متفاوت با سایر طلا فروشی ها داشته باشد، برای طراحی دکوراسیون داخلی آن علاوه بر ویترین شیشه ای از جعبه های شیشه ای نیز استفاده کنید. ویترین هر مغازه اولین چیزی است که مشتری میبیند؛ بنابراین طلافروشان میتوانند برای جذب مشتری بر دکوراسیون ویترین مغازه مانور دهند. اولین گالری مظفریان در بازار بزرگ تهران تاسیس شد و بعدها ۵ پسر مظفریان بزرگ این صنعت را در خانواده زنده نگه داشتند.

اولین نکته ای که باید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه به آن توجه کنیم متراژ آن میباشد. یکی دیگر از فضاهایی که نیاز میرم به طراحی و دکوراسیون داخلی دارند باشگاه های ورزشی هستند، البته در بحث طراحی داخلی برای باشگاه های ورزشی هم باید به این نکته توجه کرد که طراحی داخلی استادیوم ها و سالن های ورزشی هم می تواند با توجه به شرایط اقلیمی و نوع فعالیت های ورزشی که در آن جا انجام می شود متفوت باشد. محمود گوهربین که نیاکانش هم در همین زمینه فعالیت داشتند این برند را پایهگذاری و ۳ فرزندش هم وارد این کار کرده است. فناوری و تولید ساخت انواع شیشه ها، تقریباً بعضی از شیشه ها را نفوذ ناپذیر کرده است. این چراغ ها در انواع مختلف تولید می شوند. لامپ چراغ ریلی گرمای بسیار کمی از خود تولید می کند، به همین دلیل دوام آن زیاد است. از چراغ های سقفی و چراغ هالوژن توکار نیز در سقف فروشگاه ها بسیار زیاد استفاده می شود. در غرب تهران بین فلکه اول و دوم صادقیه (آریاشهر) طلافروشیهای زیادی وجود دارند که میتوانید برای خرید و فروش طلا و نقره و سکه به آنجا بروید و با توجه به زیاد بودن طلافروشیها، با هر سلیقهای طلای مورد علاقهتان را پیدا کنید.

لباس برای یک شب، شب عروسی و یا حتی روز عروسی خود را پیدا کنید! مغازه های جواهر فروشی، الکتریکی، گلفروشی و اغذیه فروشی اغلب ویترین خود را به صورت اول طراحی و تزیین می کنند. طراحی فضای داخل ویترین و جعبه ها یا سطوحی که جواهرات را به نمایش می گذارند نیز می تواند با فرم های مختلفی صورت بگیرد. در مرحله اول ، ما انواع مختلفی از سیستم های تجاری را انتخاب کردیم تا مشتریان بتوانند محصولات را در ارتفاع ، موقعیت و ارتباط فیزیکی مطلوب تجربه کنند. هم در زیبایی و هم در حفظ امنیت، ویترینهای طلافروشی در ابعاد و اشکال مختلفی طراحی میشوند، تعداد ویترینها، ابعاد و نحوه جایگذاری آنها بستگی به اندازه و مساحت فروشگاه طلافروشی دارد. در این قسمت هم میتوانید از رنگهای تند بیشتر استفاده کنید.

این پروژه مربوط به طراحی دکوراسیون مغازه طلافروشی واقع در شهر اهواز است که توسط طراحان ما انجام شده است. در واقع در طراحی دکوراسیون داخلی مطب میتوانید با پیادهسازی اصول و قواعد معماری به صورت علمی و به روز به طرحی چشم گیر دست پیدا کنید. هر گالری برای خودش سلیقه و طراحی ختصی دارد و شما باید سلیقه خود را از بین آنها پیدا کنید. این گروه به واسطه چندین سال تجربه می تواند بهترین راه ها را پیش روی شما قرار دهد تا شما بهترین نتیجه را که مطابق با سلیقه خودتان است، انتخاب نموده و اجرای آن را به گروه معماری بام بسپارید و از نتیجه به دست آمده، لذت کافی را ببرید. از این رو در این مقاله از وبلاگ گروه طراحی و معماری کامیار معروفزاده به بررسی مراحل طراحی مغازۀ طلا فروشی میپردازیم. امیدواریم شما با خواندن این مقاله با طراحی دکوراسیون مغازه آشنا شده باشید و بتوانید بهترین دکوراسیون را برای مغازه خود انتخاب کنید. از این رو طراحی داخلی یک مغازه طلا فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است تا این کار را به متخصصان این حوزه سپرد. چراغ ریلی یکی از انواع این چراغ ها است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در نورپردازی ویترین بکار می رود.

به عنوان مثال، صندوق یک فروشگاه باید از نور کافی برخوردار باشد. به عنوان شخصی که قصد طراحی لوگو طلا فروشی را دارد به دنبال نرم افزار های ساده ای باشید که از هر نظر ساده و کاهش دهنده زمان های تلف شده هستند. اگر سلیقهتان در طلا و جواهرات مدرن است و دنبال چیزهای ساده اما شیک هستید کیا گالری میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد. شاید به دنبال خرید طلای قسطی در تهران باشید. مشتری برای خرید شیئی با ارزش به نام جواهر وارد مغازه می گردد در نتیجه می بایستی هر جواهر در قسمتی معین و کاملاً باز قرار داده شده تا در کنار نورپردازی مناسب، تمامی زیبایی خود را نشان دهد. به طور معمول این مکانی است که بهترین کالای فروشگاه در آن قرار داده میشود. لوستر بزرگ و نورپردازی طراحی شده در سقف کاذب ، نیاز روشنایی مغازه را به خوبی پوشش داده است. را در دکوراسیون مغازه طلا فروشی جای گذاری گنید. یکی از موثرترین راه ها جهت جذب مشتری و نمایش کالا در هر فروشگاهی، نورپردازی و دکوراسیون ویترین است. راه پبه ای از جنس بتن و آلومینیوم و آینه. رنگ این عناصر، دودی است و رنگ پس زمینه آنها برای ایجاد کنتراست، قهوه ای روشن می باشد.

این نکته در برخی از مکان ها مانند نمایشگاه ها، فروشگاه های پوشاک، فرش فروشی ها و … تکه های جادویی خود را با سایه های زیبای چشم، رژ لب ها، ریمل مژه و ریمل رنگ کنید. سپس از شاهزاده خانم آرایش و آبگرم جواهرات بازدید کنید برای همه کسانی که دوست دارند مد را تشکیل می دهند و بازی جواهرات. طلا، نقره، یاقوت – مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اقلام جواهرات زیبایی را برای شاهزاده سلطنتی خود را انتخاب کنید! ورودی و ویترین مغازه نیز به گونه ای رازآلود طراحی شده که به داخل مغازه اشراف ندارد و مشتری ترغیب میشود که به داخل مغازه بیاید و کارها را از نزدیک مشاهده کند.

هرچه میزان این شاخص بیشتر باشد، رنگ اجناس زیر نور، به واقعیت خود نزدیک تر است. برای جذب مشتریان خانم نیز این رنگ ها و سبک ها بسیار محبوب و مناسب تر می باشد. در مجموعه های بزرگ تر نیز باید منابع نوری به گونه ای نصب شوند که سایه ایجاد نکنند و یا نور آن ها به صورت مستقیم با چشم افراد برخورد نکند. علاوه بر این موضوع باید د نظر داشت که ویترین است که تعیین میکند دکوراسیون داخل نیز از چه سبکی پیروی کرده باشد. این تکنیک در اصل برای شکل دادن پارچه روی بدن انسان استفاده می شود اما این معمار آن را در تخته 3لا اعمال کرده.

گردنبند، تاج، تیانا – لوازم جانبی مناسب را برای شاهزاده خانم خود انتخاب کنید! بازی مینی بازی ها، تمیز کردن و تعمیر جواهرات آسیب دیده و مجموعه خود را از لوازم جانبی فوق العاده! سیم، دانه، الماس، پلاتین به شما کمک می کند لوازم جانبی پر زرق و برق داشته باشید. ما با تلفیق هنر و زیبایی و موارد امنیتی، بهترین را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. شاید این موضوع بنظرتان ساده بیاید اما بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها همین یک عامل ساده را نادیده گرفته و محصولات خود را بروی زمین و در ارتفاع پایین ویترین قرار می دهند.

شعبه دارد که میتواند آدرس تمام این شعبهها را در سایت کیاگالری ببینید. یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری برای تمام فروشگاه ها طراحی دکور و ویترین مغازه است. در این سبک امکان بهره مندی از اشکال گوناگون در دکور طلا فروشی وجود دارد. یک جواهر فروشی واقعا باید از بیرون که وارد آن بشی بهت و تعجب تو چشمان مشتریان به وجود آورد. نورپردازی مغازه باید به شکلی باشد که افراد زیادی جذب فروشگاه شده و فروش نیز بیشتر شود. خب همه ما میدانیم که طلا هیچ وقت بی ارزش نمیشود و خریدش همیشه سودمند خواهد بود. خب وقتاش است برویم سراغ قسمت جذاب مطلب! که امروزه بحث تراش آینه و ایجاد کردن ظاهری زیبا و جذاب در انواع شیشه ها و آینه ها بسیار رواج پیدا کرده است.

میتوانید در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی یک نقطه کانونی جذاب ایجاد کنید. در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی پارکت های چوبی آنتیک به کار گرفته شده است که منجر به ظرافت و زیبایی کلاسیک خاصی شده است. یک فروشنده ی طلا و جواهرات برای جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان علاوه بر قرار دادن بهترین و چشمگیرترین مدل های طلا و جواهرات در ویترین فروشگاه خود باید به دکوراسیون داخلی فروشگاه طلای خود نیز اهمیت بدهد. در دکوراسیون داخلی این مغازه سعی کرده ایم از رنگهای کرم و آبی و سفید که در کنار هم ترکیب زیبایی به وجود آورده اند در کنار رنگ طلائی طلا بهره ببریم. پاساژ قائم تهران در میدان تجریش و خیابان شهرداری یکی از بهترین انتخابها برای خرید حلقه عروسی و سرویس جواهرات هم است.