طراحی سایت با وردپرس و 10 نکته مهم که باید بدانید

تیم وردپرس باران با ارائه مقالات و آموزش های لازم در خصوص آموزش وردپرس و سئو سایت، شما را در رساندن سایت خود به بالاترین رتبه ها کمک خواهد betheme.ir کرد. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری علاقهمندیهایش در رشتههای برنامهنویسی، کپیرایتینگ و محتوای چندرسانهای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرمافزار با مجله فرادرس همکاری دارد. این کلاس آموزشی مجازی پس از ثبت نام در قالب دی وی دی به آدرس شما ارسال می شود. با آموزش رایگان سئو وردپرس (حرفه ای) (آپدیت جدید ویژه 2022) در خدمت شما هستیم.

افزایش سرعت وردپرس

دوره های حرفه ای شامل دوره های متعدد کار با انواع افزونه ها و قالب ها و همچنین دوره های آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی در موضوعات مختلف (فروشگاهی، شرکتی، مجله خبری، آموزشی و…) و دوره های تخصصی وردپرس در زمینه افزایش سرعت، امنیت و… وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متنباز سایت ساز یا همان opensource است که کاملاً رایگان است، و با استفاده از آن میتوانید انواع سایتهای مختلف رو بسازید. خوشبختانه برای حل سرعت لود سایتهای وردپرسی، پلاگینهایی ساخته شده است که با نصب و فعال سازی آنها میتوانید سرعت بارگذاری وبسایت خود را به راحتی چند برابر کنید.

افزونه وردپرس

یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس iTemes security است که تا حالا نزدیک به 1 میلیون نفر آن را نصب کرده اند و بیش از 30 راه حل برای رفع مشکلات امنیتی سایت ارائه میدهد. 4- افزونه All In One WP Security: افزونه ی All In One WP Security and Firewall بسیار قدرتمند و پر طرفدار است. این درخواست دیگری است که فرستنده آن را به سمت سرور من ارسال کرده است تا ببیند که آیا روی سرور من پراکسی سرور اجرا شده است یا خیر. گوگل در هر هفته 70000 سایت را به خاطر پایین بودن امنیت آن ها در لیست سیاه خود قرار می دهد که باعث می شود این سایت ها در نتایج جستجو نمایش داده نشوند. سپس به هر کدام از این موارد یک امتیاز کلی به صورت رنگهای قرمز، نارنجی و سبز داده خواهد شد که درجه اهمیت هر کدام را نیز نشان میدهد.

در ادامه به معرفی مختصری از این دوره خواهیم پرداخت.

اما دوره آموزش وردپرس مجازی هرمس نیز تنها شامل دوره مقدماتی بوده و نمونه های مشابه و با کیفیت آن را می توانید به صورت رایگان تهیه نمایید. لذا از شما به عنوان دانشجوی این دوره میخواهیم که به اندازهی کافی وقت صرف کنید تا تمام نکات را عمیقاً درک کنید. گوگل آنالیتیک، یک استفاده عالی از ابزار های آماری برای درک کردن بهتر ترافیک وب سایت ها است. بلاخره به موضوع روش های افزایش سرعت وردپرس رسیدیدم. برای خواندن کامل این آموزش سئو رایگان به مقاله لینک زیر مراجعه فرمائید. امیدواریم شما دوست داران وردپرس باران، از این آموزش کامل سئو در دوره آموزش سئو سایت وردپرسی استفاده لازم را ببرید. در ادامه به معرفی مختصری از این دوره خواهیم پرداخت. تیم وردپرس باران با بررسی کلاس های آموزش وردپرس و دوره های آموزشی آنلاین متعددی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش وردپرس نموده است.

اگر شما سایت وردپرسی را مدیریت می کنید برای فعال کردن کش مرورگر و مدیریت آن کافی است یکی از بهترین افزونه های کش استفاده کنید. از معروف ترین سایت های بررسی و آنالیز سئو سایت می توان به سایت های GTmetrix، Ahrefs، MOZ و … الگوریتم های معرفی شده در دو مقاله برای شما معرفی و توضیح مختصری داده شده است. این موسسه با سابقه خوبی که از خود نشان داده یکی از خوب های آموزشی کشور می باشد. از آن جا که چندین دوره وردپرس باران رایگان می باشد و هیچ ضرری برای شما در پی نخواهد داشت، پیشنهاد می کنیم حتما چند جلسه اول آموزش های رایگان را مشاهده کنید.

16. و چند دوره دیگر که در دست طراحی می باشند.

لطفا جهت اطلاع از استفاده درست از افزونه اروند پنل، حتما به قسمت مستندات افزونه، در سایت دمو مراجعه بفرمائید. در این قسمت نیز قصد داریم تا جهت ارائه یک نتیجه گیری جهت انتخاب کلاس آموزش مناسب موارد پیشنهادی را ارائه دهیم. همچنين جهت هدف قرار دادن يک وب سايت با حملات DDoS، به طور گسترده اي از اين قابليت سو استفاده ميشود. در ادامه به بررسی بیشتر این دوره خواهیم پرداخت. 16. و چند دوره دیگر که در دست طراحی می باشند. امنیت، سرعت، SEO و مواردی از این دست جزو نگرانیهای هر مالک وب سایت است و به راحتی نمیتوان از آنها صرف نظر کرد.

چطور بازدید سایت را افزایش دهیم؟

از سوی دیگر، اگر سرعت سایت ما پایین باشد، احتمالاَ بازدیدکننده صفحه را قبل از بارگذاری ببندد و حتی سایت را نبیند و پیشنهادات فوق العاده از طرف سایت را هم از دست بدهد. چطور سرعت سایت را بررسی کنیم؟ چطور بازدید سایت را افزایش دهیم؟ اما اصول کلی سئو سایت برای تمام سیستم های مدیریت محتوا یکسان می باشد. دوره آموزش وردپرس مجازی مجموعه همیار وردپرس یکی از آموزش های مقدماتی وردپرس می باشد. برای یادگیری سئو سایت وردپرس مقالات ما را در دوره آموزش سئو رایگان مطالعه نمایید. در پایان توضیحات هر بخش، لینک مقاله کامل آن قرار خواهیم داد.

ضمن اینکه این نوع قالب ها با توجه به اینکه تنظیمات زیادی دارند و بسیار منعطف و کامل طراحی شدند نحوه کار با قالب هم نیاز به آموزش دارد که برای همین بخش هم باید حدود ۲ الی ۳ روز زمان بگذارید. در این سری از آموزش کامل سئو، ابتدا سرفصل های هر بخش را معرفی می کنیم. حال تصور کنید که معیار شما در انتخاب این سایت های سخنگو، یک سازمان بزرگ به نام گوگل است که به محض داشتن سوال، برترین پاسخگو را به شما معرفی خواهد کرد. با توجه به وجود دوره های آموزشی آنلاین و حضوری متعددی که وجود دارد، انتخاب یک کلاس آموزش وردپرس مناسب شاید کار دشواری باشد. همچنین بحث های کاملی در خصوص روش های سئو داخلی و خارجی برای کسانی که قصد یادگیری دوره آموزش رایگان سئو وردپرس را دارند، فراهم نموده ایم. امروزه یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ، وردپرس شناخته شده است که بیش از 60 درصد سایت هایی که در زمینه مدیریت محتوا فعالیت میکنند از پلتفرم وردپرس استفاده میکنند.

پلاگین وردپرس

پس با آپدیت CMS خود می توانید از بروز باگ های امنیتی حداکثر جلوگیری را بعمل آورید. در این مجموعه از سری آموزش سئو سایت وردپرس، الگوریتم های گوگل را به شما معرفی خواهیم کرد. در این مقاله از دوره آموزش سئو شما یاد خواهید گرفت، که چه تکنیک هایی مربوط به کدام روش سئو می باشد. با آموزش سئو سایت وردپرسی در دوره آموزش سئو وردپرس رایگان با ما همراه باشید. پس باید در مواردی که این امکان برای شما مهیاست حداکثر بهره را از بهینه سازی عملکرد آن حوزه دریافت نمایید. ابزارک ها پلاگین نیستند، اما آنها یک تکه کوچکی از کد هستند که کمی عملکرد را اضافه می کنند. تمام ذهنیت آن ها داشتن یک سایت و یک دامین خاص می باشد.

ابتدا باید بستر امنیتی را برای سایت خود آماده کنید و با رعایت نکات ایمنی، به پیشگیری از هک شدن سایت بپردازید. علاوه بر این هرگونه تغییراتی در این پرونده ها را که ممکن است نشانگر هک باشد ضبط و گزارش می کنند. هیچ چیز صد در صد امن نیست و اگر وبسایتهای دولتی و وبسایتهای بزرگ هک شوند، سایت شما نیز میتواند هک شود. در بسیاری از مواقع، تبلیغات فقط هزینه گزاف برای صاحب سایت در بر خواهد داشت. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگیهای داشتن فهرست در سایت این است که کاربر بهراحتی این امکان را خواهد داشت که بین صفحات سایت سویچ کند؛ و صفحات متعددی را در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده کند. از راه حلهای بازیابی اطلاعات استفاده میکنند، که به آنها امکان میدهد تا از اطلاعات شما دربرابر حوادث و اتفاقات محافظت کنند.

۴- بعد از خرید هاست، پشتیبان هاست آدرس ورود به هاست و نام کاربری و پسوورد را به شما اعلام می کند. در کنترل پنل هاست میتوانیم کارهای مختلفی مثل مدیریت فایلها، حسابهای ایمیل و موارد دیگر را انجام دهیم. چون وقتی برای شرکت در کلاس آموزش وردپرس یا طراحی سایت به سایت این موسسه مراجعه می کنید و با یک رابط کاربری ضعیف در سایت خود این موسسه مواجه شوید، اعتماد شما نیز به این مجموعه از بین خواهد رفت. به عبارت دیگر دادههایی که بین سایت و مرورگر رد و بدل میشود محرمانه باقی میماند و دیگر توسط هکرها قابل مشاهده نیست. XML-RPC باعث افزایش خطر بروت فورس میشود . به زبان ساده. WP Rocket یک افزونه برای وردپرس است که هدفش افزایش سرعت سایت شماست. پیشنهاد میکنیم خودتان با کلیک روی لینک به سایت اصلی بروید و بر اساس نیاز وبسایتتان، افزونهها را انتخاب کنید.

پس از مشاهده این صفحه بر روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. در این صفحه روی دکمه “سفارشی سازی” قالب فعال سایت خود کلیک کنید. پس از آن که اطلاعاتی در خصوص مفهوم اولیه سئو بدست آوردیم، حال نوبت آن است که در خصوص روش های آموزش سئو سایت اطلاعاتی کسب نماییم. ریدایرکت های بیش از حدی که وجود دارد می تواند باعث افزایش درخواست های HTTP بشود که این مساله عامل بسیار مهمی در کاهش سرعت سایت شما شود. صرفا برخی از افزونه ها در آموزش سئو سایت وردپرس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. خیلی از اوقات نیاز است تغییرات لحظهای روی سایت انجام دهید و فرصتی برای بک آپ گیری ندارید. زمانیکه شما افزونههایی برا تهیه بک آپ نصب میکنید یا افزونه ها را در حالت بروزرسانی خودکار قرار میدهید باعث میشود سرور همیشه مشغول بررسی این موارد باشد و این زمان اشغال شدن سرور باعث کاهش سرعت سایت میگردد.

اما گاهی پیش میاد که به دلایل بروز خطا و یا عدم دسترسی به پیشخوان وردپرس بخواین تا از طریق FTP و یا هاست اقدام به نصب افزونه وردپرس کنید. با این آموزش نصب وردپرس و آموزش ابتدایی از محیط پیشخوان وردپرس را خواهید آموخت. می باشند. شما با نصب این افزونه ها می توانید آموزش سئو رایگان را زودتر و راحت تر فرا گیرید. همانطور که پیشتر اشاره شد آموزش های مقدماتی وردپرس بسیار خوبی به صورت رایگان موجود می باشند. برای انجام این کار ابتدا وارد این صفحه شوید و آدرس سایت های دلخواه و فرمت های مورد نظر خود را در فرم های موجود وارد کرده و با زدن دکمه Generate .htaccess file کدهای مورد نظر را ایجاد کنید.

علاوه بر این هزاران افزونه دیگر نیز برای کسب رتبه بهتر یا افزایش سئو وبسایت موجود است. یا پلاگین وردپرس چیست؟ پس از انتخاب قالب باید ابزارهای لازم را از طریق پلاگین ها اضافه کنیم. در ادامه مطلب تفاوت پلاگین وردپرس فارسی و انگلیسی رایگان و پولی را به شما توضیح می دهیم. آموزش وردپرس ارائه شده در وردپرس باران به صورت کاملا رایگان و از سطح مبتدی تا پیشرفته تنظیم شده است. یک افزونهی آنتی-اسپم کاملاً رایگان است که به صورت پیشفرض هنگام نصب وردپرس روی وبسایت شما نصب میشود. نصب آنها روی سرور شما کار های پشتیبان شما را افزایش می دهد و افزونه امنیتی وردپرس شما برای به پایان رساندن یک اسکن بیشتر طول می کشد. تمرکز این مجموعه بر روی کلاس های آموزشی شبکه و حوزه IT می باشد.

همینجا به شما مخاطب گرامی قول میدهم که کاملترین آموزش افزایش امنیت وردپرس را در اختیار شما قرار بدهیم پس تا پایان آموزش همراه ما باشید و هر بخش را همان لحظه بر روی وبسایت خود پیادهسازی کنید تا در انتهای همین مقاله شما یک پروژه امنیت وردپرس را بر روی وبسایت خود با موفقیت پیادهسازی کرده باشید. سپس توضیحات کوتاهی برای هر بخش ارائه می دهیم. Bellini یک نوع قالب فروشگاهی است که قابلیتهای ارزندهای به کاربران و خریداران خود ارائه مینماید.