طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس طراحی سایت فروشگاه آنلاین با قالب وردپرس فارسینو | betheme

هر متخصصی می‌داند که ظاهر زیبا، یکی از عوامل افزایش فروش است و اگر شما نیاز به یک قالب با ظاهری جذاب و کاربر پسند دارید، قالب نلس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هدف ما رضایت شما عزیزان و همیاری شما است تا بتوانید بدون مشکل وب سایت خودتان را راه اندازی و مدیریت کنید. در صورتی که سایت شما بازدید زیادی داره توصیه میکنیم که روی یک ساب دومین تستی سایتتون رو آماده و سپس به سایت اصلی انتقال بدید، اما اگر بازدید پایینی دارید میتونید روی سایت اصلی هم تغییرات رو اجرا کنید.

قالب پورتو (Porto)

قطعا مجله خبری قالب بی تم وردپرس، سایت شما را صد در صد تکمیل نمی‌کند و پس از انتخاب و نصب آن‌ها لازم است اطلاعات وب‌سایت فروشگاهی و محصولات خود را یک به یک به طور کامل و دقیق درون قالب بارگذاری نمایید. در این مقاله به بررسی، مزایا و امکانات قالب فروشگاهی پرداختیم، امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید کسب و کار خود را در عرصه وب راه‌اندازی کرده، با کسب اعتبار و جهانی سازی‌برند مشتریان زیادی را جذب و با فروش محصولات و ارائه خدمات آنلاین درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهید. شما می­توانید سوالات و نظرات خود را از بخش دیدگاه­ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

http://absnews.irبه طور متوسط 80 درصد از افراد محصولات مورد نیاز خود را در عرصه وب جستجو و مقایسه می‌کنند، این بهترین فرصت است تا از این طریق سریع‌تر بتوانید خود را به مخاطبین بشناسانید و برند خود را جهانی و اعتبار بیشتری کسب کنید. مدیر سایت می تواند به هر تعداد محصول و دسته بندی محصول که می خواهد در این سایت اضافه کند. قالب سایت سئو شده فروشگاهی دیجیتال، کاملا ریسپانسیو است و با استفاده از بوت استرپ طراحی شده است. از آنجا که ربات های گوگل به ریسپانسیو سایت اهمیت زیادی می دهند، این موضوع برای موتور های جستجو گوگل جهت سئو و بهینه سازی و رتبه بندی در صفحات گوگل حائز اهمیت است. مطمئنا یکی از پررطرفدارترین تم‌هایی که معمولا برای اکثر افراد بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است، جیزی نیست وودمارت. قالب فروشگاهی فلتشاپ – طراحی شده بر روی قالب فلتسام که جزو پرفروش ترین قالب های فروشگاهی و چند منظوره وردپرس می باشد طراحی شده است.

  • علاوه بر Unyson، این قالب با افزونه های برتر دیگری به مانند المنتور، ووکامرس و … هم سازگار است و همچنین امکاناتی به مانند وبلاگ حرفه ای، نقد محصول، مقایسه محصولات و … را در خودش دارد.
  • با افزایش تمایل مردم به استفاده از محصولات و خدمات آنلاین، به تدریج بسیاری از کسب و کارها به سمت ارائه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت کشیده شدند، همچنین یکی از مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی این است که در این روش نیاز به یک مکان فیزیکی برای شما است.
  • قالب فروشگاهی وردپرس سهند یک قالب آکادمی آموزشی و قالب وردپرس فروش فایل میباشد.
  • تمامی قالب های ووکامرسی که در سایت ووکامرس به فروش می روند، ریسپانسیو هستند.
  • اما باید بدانید که تارگت اصلی تعداد زیادی از حملات سایبری که روزانه اتفاق می افتد، سایت های کوچک و کسب و کار های نوپا هستند.

در قالب فلتشاپ بخشی به نام سفارشی سازی یا تنظیمات قالب وجود دارد که با ورود به این قسمت شما با تنظیمات فراوانی روبرو می شوید، در این بخش شما می توانید تمامی قسمت های مختلف قالب را سفارشی سازی و تنظیم کنید. قالب های وردپرس باران کاملا فارسی سازی و راستچین شده و بسته 100+ فونت فارسی اختصاصی نیز بر روی قالب ها نصب شده است. همچنین امکان تغییر آسان فونت قالب ها از پنل تنظیمات فارسی قالب وجود دارد.

دلیل انتخاب قالب فلتسام

شما از راه اندازی سایت خود هدف خاصی دارید، در نتیجه باید قالبی را تهیه کنید که متناسب با نیاز های شما باشد و اگر غیر از این باشد ممکن است دردسرهای زیادی برای پیاده سازی اهداف خود داشته باشید. از سمت دیگر سرعت سایت که ارتباط مستقیم با قالب ووکامرس شما دارد، می تواند در بحث سئو سایت شما نیز تاثیر زیادی بگذارد چرا که سئو سایت شما با سرعت سایت رابطه مستقیم دارد. قصد راه اندازی یک سایت آموزشی دارید؟ قالب اجومال و قالب استادیار برای شما مناسب است. سایت های بزرگ، مثل دیجیکالا از قالب جداگانه ای برای موبایل خود استفاده میکنند. پس از تکمیل سفارش خرید علاوه بر لینک دانلود محصول کد لایسنس همزمان به صورت خودکار ارائه می گردد.

قالب زفایر (zephyr) – اورجینال – فارسی و رسمی – قالب چند منظوره وردپرس