طراحی نمای مغازه تابلوسازی

اولین چیزی که مشتری از کسب و کار شما درک خواهد کرد، دکوراسیون ویترین مغازه ی شماست. نظر شما در خصوص طراحی داخلی مغازه چیست ؟ این موضوع خیلی مهم هست که مشتری با ورود به مغازه شما جذب دکوراسیون داخلی بشه. چشم نوازی تابلوها به منزله شناخت بیشتر کافی شاپ شما و جذب مخاطبینی بیشتر خواهد بود. طراحی نئونی در تابلو کافی شاپ و استفاده از نور مناسب در ساخت تابلو می تواند به جذب مشتریانی بیشتر کمک کند. برای دکوراسیون بیرونی کافی شاپ خود اگر اطلاع تخصصی ندارید حتما توصیه می شود از طراحان دکوراسیون داخلی کمک بگیرید و برای این موضوع حتما مشورت های لازم را داشته باشید. شما خواهان اجرایی شدن چه سبکی برای کافی شاپ خود هستید؟

در اینصورت، هم از فروش این اجناس سود خوبی کسب می کنین و هم ممکنه کسی برای خرید یه روسری به مغازه شما آمده باشه ولی با دیدن این اجناس، خرید های دیگه ای دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار هم انجام بده. با کمی تغییرات و استفاده از کناف ساده میتونه سقف مغازه رو زیباتر نشون بده. امروزه استفاده از طرحهای خاص محبوبیت بیشتری پیدا کرده و افراد بسیاری هستن که یک طرح مدرن رو به دکور ساده ترجیح میدن. بهتر است برای مغازههای مختلف از رنگهای شاد و گرمی استفاده کنید همچنین برای جذابیت بیشتر مغازه میتوانید از طرحهای مختلف کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید البته این کار برای مغازههایی با متراژ کوچک توصیه نمیشود زیرا فضای آن را کوچکتر جلوه میدهد. برای طراحی سقف مغازه حتماً لازم نیست از طرحهای خیلی پیچیده استفاده بشه.

در طراحی داخلی ساختمان امروزی نورپردازی در تابلوها اهمیت بسیاری پیدا کرده است و تابلوهای نئونی از مواردی است که می تواند برای کافی شاپ ها بسیار مناسب باشد. زیرا تنوع در آنها بسیار بالا بوده و افراد با هر سلیقه ای می توانند آنها را تهیه نمایند. 2. توجه به سمت راست فروشگاه : اکثر مشتریان بعد از ورود به فروشگاه بی اختیار به سمت راست می چرخند ، همچنین نخستین دیواری که پیش روی مشتری قرار دارد بسیار می تواند نظر مشتریان را جلب کند پس به این دو نقطه توجه کنید و با وسواس خاص اجناس خود را در این قسمت ها بچینید و سعی کنید از اجناسی استفاده کنید که می دانید نظر مشتریان را جلب می کند و برای شما سود خوبی دارد. امروزه در بازار مدلهای متنوعی از کناف سقف وجود داره که شما میتونین با توجه به سلیقه خودتون طرح و مدل مورد نظرتون رو انتخاب کنین. معمولا اگر آسانسوری در ساختمانها وجود نداشته باشند مسیر رفت و آمد عموم از پله می باشد. ویترین اکثر فروشگاه ها سطح کمی از مغازه رو اشغال می کنه، که در این محدوده ی کم هم معمولا اجناس شاخص و پر زرق و برق قرار داده می شه.

باز هم یک طراحی سقف مغازه ساده در این تصویر میبینیم. در تصویر بالا از طراحی ساده و نورپردازی مختصری برای طراحی سقف استفاده شده که به نظر بسیار شیک و جذاب میاد. فراموش نکنید که داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک به رونق کسب و کار شما کمک میکند و میتواند مخاطبهای بیشتری را جذب مغازه شما کند. بسیاری از پاساژها و فروشگاههای شیک هم برای طراحی سقف و دکوراسیون داخلی، از کناف استفاده میکنن. اما این موضوع هم کاملاً سلیقه ای هست ولی باید دقت کنین که سقف مغازه رو هم متناسب با اهداف مغازه و اهداف کسب و کاری خودتون طراحی کنین. از جمله عوامل مهمی که در طراحی مغازه ها اثر می گذارند متریال، سبک طراحی، رنگ و نورپردازی و طراحی ورودی مغازه است. عوامل مختلف زیادی در انتخاب دکور مغازه لباس فروشی مؤثر هستند که از جمله آنها میتوان به ابعاد مغازه، مکان فروشگاه، فضای در دسترس، میزان هزینه پرداختی و غیره اشاره کرد. یکی از عوامل مهم در طراحی نما ساختمان تعیین متریال های مورد استفاده در نما می باشد. این مجموعه با اسفاده از کادر مجرب و متخصص در حوزه ساختمان می تواند بهترین طرح ها را متناسب با بودجه شما اجرا کند.

در این مجموعه طراحی نما که شامل طراحی و اجرای نمای ساختمان های کلاسیک، مدرن و خانه های ویلایی می باشد با بهترین صورت انجام می شود. همچنین ممکن است قرار دادن ویترین شامل نمونه ها در کنار آینه فکر خوبی باشد. در ضمن صندلیها بايد طوری قرار گیرند که مشتری همچنان بتواند کالاها را ببیند و به خرید آنها فکر کند. چون برخی ادعا میکنند که اغلب افراد راستدست بیشتر هستند، به طور غریزی به سمت راست منحرف میشوند و تمایل دارند فروشگاه را در جهت خلاف جهت عقربههای ساعت بگردند و خرید های مورد نیاز خود را انجام دهند. دسته بندی اجناس و کالاهای مغازه کمک زیادی به جذب مشتری می کند و یکی از مزیت های دسته بندی این است که مشتریان مغازه شما می توانند به راحتی محصولات مد نظرخود را پیدا کنند و اقدام به خرید محصولات کنند.

همچنین در عکس بالا نمایی متفاوت و هیجانانگیز از سقف یک مغازه میبینیم. مثلا در تصویر بالا از طرح کناف سادهای برای سقف استفاده شده که نورپردازی سقف مغازه هم زیبایی اون رو بیشتر کرده. برای دکور سقف مغازه باید به متراژ مکان و فاصله سقف با زمین هم توجه داشته باشیم. مهمترین نکته ایی که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید بدان توجه نمایید این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضای داخل مغازه باید به راحتی مشتریان نیز توجه نمایید. چراغها یک جزو مهم و اساسی در طراحی یک مغازه و فروشگاه به حساب میآیند و باعث جذابیت بیشتر آن میشوند. این محصولات بسیار کاربردی و عالی می باشند و نمای مغازه شما را بهتر می کنند استفاده از این شیشه ها باعث می شود جذابیت فراوانی را برای مغازه شما به همراه داشته باشد. اول اینکه در این فروشگاه باید محلی را در نظر بگیرید که خانمها بتوانند شال و روسری خریداری شده را امتحان کنند. آنها باید از بهترین طراحان استفاده نمایند تا بتوانند طراحی را به نحو احسنت انجام دهند. طراحان حرفه ای و مدرن با در نظر گرفتن تکنیک های جدید میتوانند این طراحی را به نحو احسنت انجام دهند.

طراحان دکوراسیون داخلی از دانش و تخصص کافی برای طراحی و دکور سقف و نمای کلی یک مکان برخوردار هستن. فضای جذابی را برای مشتریان ایجاد کنید که آنجا را به عنوان یک فضای دنج تنها انتخابش بداند. در نتیجه کلی تغییرات در فضا ایجاد میشه و اون مکان تبدیل به جایی زیبا و هیجانانگیز میشه. برخلاف عکس قبلی در این تصویر با توجه به فاصله سقف از زمین پاساژ، میشه از طرح کناف شلوغتری استفاده کرد. شرکت معماری و طراحی دکوطرح بهترین شرکت طراحی نمای داخلی از سال ۱۳۸۹ کار خود را در زمینه طراحی نمای داخلی آغاز کرد. در طراحی مغازه دکوراسیون داخلی بسیار پر اهمیت است اما آنچه که در وهله ی اول مشتری را به مغازه ی شما نزدیک می کند، نمای مغازه است. و دکوراسیون فروشگاه شما باید نزدیک به دکور مغازه های لوکس اروپایی باشد. معمولاً از این مدل دکورها برای طراحی سقف مغازه بیشتر استفاده میشه تا طراحی سقف خونه. ویژگی جالب کناف این هست که میشه حتی ساده ترین طرح کناف سقف رو هم با کوچکترین کارها تغییر زیادی داد. نورپردازی در سقف همواره شکل تازهای به یک مکان میده و باعث ایجاد روشنایی بیشتر میشه.

در ورودی باعث ارتباط بین فضای داخلی و فضای خارجی ایجاد می کند. انتخاب رنگ، می تواند مشتریانی برای شما جذب کند و یا باعث فراری دادن مشتریانتان شود. مشتریان بر اساس اجناسی که در پشت ویترین میبینند، جذب مغازه خواهند شد و در رابطه با ورود به مغازه تان تصمیم خواهند گرفت. در تصویر بالا مدل کناف سقف مغازه با رنگ و طرح دیگر اجزای مغازه هماهنگی داره. گفتیم دکور سقف مغازه باید به شکلی انجام بشه که با نوع کاربری مغازه هماهنگی داشته باشه. توجه کنین که تمام اجزای سقف با دکوراسیون داخلی کلی مکان هماهنگی داره. قبل از طراحی سقف مغازه میتونین با توجه به متراژ مغازه و موارد مختلف از نظر و مهارت این افراد استفاده کنین. اضافه کردن اجناس نباید باعث به هم ریختگی و شلوغی بیش از حد مغازه شود. در تصویر بالا هم نمایی از یک فروشگاه بزرگ رو داریم که از نورپردازی در سقف برای جذابتر کردن نمای کلی استفاده کرده.

اگر برای انتخاب رنگ دچار سردرگمی هستید و نمی دانید از چه رنگ هایی باید استفاده کنید، توصیه می کنیم حتما از طراحان دکوراسیون کمک بگیرید. در این صورت دکور مغازه به بهتر دیده شدن و در نتیجه فروش بیش تر کالاها کمک خواهد کرد. بر چسب های وینیلی چسبناک است و می توان آن را به راحتی جدا کرد. ایده ی اصلی ویترین این فروشگاه، با الهام از موقعیت آن در The Horsefair ، بریستول گرفته شده. گزینه های متنوعی برای هر موقعیت وجود داره. وقتی نوری وجود نداشته باشه پس زیبایی هم نیس. در طراحی دکوراسیون رستوران مبلمان هم باید با سبک رستوران هماهنگ باشد. زیرا استقبال از فضاهای باز بیشتر از فضاهای بسته در کافی شاپ و رستوران بوده است.

اگر قصد دارید کافی شاپ محبوب و همیشگی برای مخاطبینتان بسازید بهتر است در انتخاب رنگ دقت بسیار داشته باشید. اگر قصد دارید تا مغازه ای را راه اندازی کرده و یا اینکه دکوره مغازه خود را بازسازی کنید، نمونه هایی از ایده دکور مغازه برای شما عزیزان آماده ساخته و در ادامه برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر تصمیم به طراحی نمای بیرونی ساختمان به سبک کلاسیک و رومی دارید حتما به طراحی سر در و ورودی ساختمان نیز فکر کنید و از سبک رومی برای طراحی آن استفاده کنید تا هماهنگی بین ورودی و بدنه ساختمان وجود داشته باشد. طراحی تابلو کاری کاملا تخصصی است و طراحان با توجه به کافی شاپ و نمای بیرونی و همچنین فضا و محل نصب تابلو بهترین موارد را پیشنهاد می دهند. اما اگر محیطی برای پذیرایی در بیرون از کافی شاپ ندارید، بهتر است نمای بیرونی و جلوی در را به بهترین شکل برای مخاطبین خود آماده و دیزاین کنید. امروزه برخی از مغازه ها نیاز به طراحی نمای بیرونی دارند. وجود جواهرات زیبا که شامل الماس، سنگ های قیمتی و فلزات گرانبها می شود در درجه اول به طراحی ویترین های شیشه ای محصور نیاز دارد.

علاوه بر آن، سوال های مختلفی هستند که می توانند در چیدمان به شما کمک کنند. دانستن این مشخصات در انتخاب طراحی نما کمک شایانی را به شما می کند. البته این طرحها برای مکانهای بزرگ با ارتفاع زیاد، انتخاب مناسبی هستن. البته توجه داشته باشید که فروشگاه با رنگ سفید به نگهداری و توجه بیشتری هم نیاز دارد، اگر رنگ سفید دیوار ها کمرنگ یا زرد شوند از جذابیت مفهوم اصلی فروشگاه کاسته می شود. این شرکت طراحی داخلی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد و تمام نیاز های شما را پاسخ گو می باشد. این مجموعه تمام نیاز های شما را در طراحی داخلی و طراحی نمای بیرونی به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. مثلا اگر نمای بیرونی سنتی کار شود اما نمای داخلی مدرن، مشتریان برای ورود به نمای سنتی خود را آماده کرده اند، در حالی که بعد از ورود با نمای مدرن رو به رو می شوند.

این گروه معماری با فعالیت های حرفه ای خود موفق به طراحی و اجرا نمودن تعدادی از ساختمان ها و فضا های با ارزش و زیبا شده اند. متأسفانه، نمایشگرهای محصولات که کدر باشند، ارزش تمام محصولات شما را کاهش می دهند. عدم توجه به استفاده از رنگ های استفاده شده ممکن است پروژه جذب مشتریان شما را با شکست مواجه کند. توجه به این موضوع اهمیت بسیاری خواهد داشت. در نتیجه تاثیر نمای بیرونی کافی شاپ اهمیت بیشتری از نمای داخلی آن خواهد داشت. با این کار محیطی در بیرون و درون کافی شاپ برای پذیرایی از مشتریان خود خواهید داشت و عاملی برای جذب مشتریانی بیشتر خواهد شد. تحقیقات بسیاری درباره ارتباط نمای بیرونی کافه شاپ با جذب مشتریان انجام شده است. حتما با نقش تابلو در طراحی نمای بیرونی کافی شاپ آشنا هستید.