طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی خوشمزه رستورانی به روش ترکیه ای | پت شاپ لند

برخی از افراد در تهیه انواع سوپ از نخودفرنگی استفاده می‌کنند و شما نیز برای تهیه سوپ گوجه می‌توانید از ترکیب نخودفرنگی و ذرت یا هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از کنسرو نخودفرنگی و ذرت نیز استفاده کنید. در مرحله آخر گوجه های پوره شده را به همراه آب گوشت ، نمک و فلفل سیاه به بقیه مواد سوپ اضافه میکنیم و می گذاریم تا بجوش بیاید. در ادامه پوست گوجه فرنگی ها را می گیریم و خردشان می کنیم، سپس به همراه آب مرغ یا آب گوشت به قابلمه اضافه می کنیم.

  • هیچ گاه در مورده بیماری ها و روش های درمان ، در گوگل جستجو نکرده و به اطلاعات موجود در پت شاپ در شهر قدس اینترنت اطمینان نکنید.
  • باور کنید یا نه این دستورالعمل سوپ گوجه فرنگی آسان بسیار خوشمزه است.
  • ریحان و رزماری را از قابلمه خارج کرده و دور بریزید.
  • پس از خروج از فر بخشهای سوخته پیاز را کنار بگذارید.
  • پنج تا ده دقیقه خامه در قابلمه با حرارت کم بپزد، کافی است تا سوپ خوش‌طعم ما از انواع سوپ آماده شود.

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی خوشمزه رستورانی به روش ترکیه ای | پت شاپ لند از معروف ترین سوپ گوجه ها، سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای است که طرفدار زیادی هم دارد. توجه داشته باشید که همواره از مواد اولیه تازه و با کیفیت در تهیه سوپ گوجه فرنگی استفاده کنید تا بتوانید نتایج استثنایی را از طعم و مزه آن بدست آورید. ما در این مقاله از سایت کوکا آموزش درست کردن سوپ گوجه فرنگی خانگی ساده و رژیمی هندی، ایتالیایی و فرانسوی را برای شما ارائه کرده ایم. در انتها سوپ را بعد از میکس کردن داخل كاسه سرو می ریزیم ونان تست بيات را مكعبی شکل برش داده و داخل سوپ می ریزیم.

میوه پاپایا و آشنایی با خواص این میوه استوایی

برای این که قارچ‌ها آب نیندازد، می‌توانید این کار را روی حرارت بالا انجام دهید. سوپ گوجه‌فرنگی از جمله سوپ‌های سالم و مقوی ایرانی به شمار می‌رود که در عین سادگی، بسیار خوشمزه است. توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 2 نفر مناسب میباشد .

“>در یک قابلمه خالی کره را روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود. آرد را اضافه کرده و هم بزنید تا کمی قهوه ای رنگ شود. کم کم مخلوط گوجه فرنگی را به آرد اضافه کنید و تند تند هم بزنید تا به دلیل وجود آرد توده ایجاد نشود. قابلمه ای را روی حرارت متوسط قرار دهید، مقداری روغن زیتون در آن بریزید. هویج🥕، کرفس، پیاز 🧅و سیر خرد شده🧄 را درآن بریزید و برای 10 تا 15 دقیقه تا هویج ها نرم و پیاز ها کمی طلایی شوند، با درب نیمه باز، تفت دهید.

طرز تهیه چیز کیک کاراملی خوشمزه + نکات و فوت و فن ها