فروش کابین آسانسور قیمت روز انواع کابین آسانسور رایا آسانسور

فروش کابین آسانسور قیمت روز انواع کابین آسانسور رایا آسانسور در کلان شهر با وجود هزاران آپارتمان و ساختمان با کاربری های تجاری، اداری و مسکونی، استفاده از سیستم آسانسور به منظور تردد بین طبقات مساله ای اجتناب پذیر است. به همین دلیل شرکت های بسیاری در تهران تاسیس شده اند که انواع خدمات مربوط به آسانسورها را ارائه می کنند. یافتن یک شرکت آسانسوری که از نظر سابقه فعالیت و رعایت استانداردهای فنی و ایمنی در سطح بالایی باشد، کار بسیار دشواری است. به همین منظور ضروری است به همین منظور در صورتی که نیاز به نصب و راه اندازی سیستم آسانسور در تهران دارید، شرکت هیرو آسانسور با تمامی توان آمادگی دارد تا بهترین سیستم ها را از نظر فناوری های مدرن و کیفیت بسیار بالا در محل نصب و اجرا کند. مهم ترین بخش آسانسور است که عمل اصلی، یعنی ایجاد حرکت را در آسانسور ایجاد می کند.

اجزا اصلی کابین چیست

شرکت آسانسور اوتیس تخمین زده است که تقریبا 85 درصد ساختمان هایی که دارای آسانسور هستند، دکمه سیزده ندارند. دکمه بسته شدن در، یک دکمه فریب دهنده است و این توهم را برای مسافران ایجاد می کند که می توانند کنترل آسانسور را در دست بگیرند. تولید کنندگان آسانسور از سال 1990، این دکمه را در بسیاری از آسانسور ها حذف کردند، بنابراین، در به صورت خودکار بسته خواهد شد. اساسی ترین و اصلی ترین قدم قبل از نصب، طراحی آسانسور ، نقشه کشی و آنالیز ترافیک ساختمان میباشد.

برای مثال یکی از کاربردهای آن، این است که ریل آسانسور را بر روی براکت آسانسور ثابت و محکم نگه دارد. همچنین، لقمه ریل قطعاتی را که آویزان و معلق هستند را نیز ثابت و محکم نگه می‌دارد. آسانسور ها بسته به نوع سیستم تعلیق آنها از قطعات مختلف و بسیار زیادی تشکیل میشوند که در بین این قطعات هم لوازم الکتریکی به چشم میخورد و هم لوازم مکانیکی که هرکدام در زمینه حرکت صحیح و استاندارد آسانسور نقش مهمی را ایفا میکنند.

ضربه گيرهاي ته چاه آسانسور (Buffers)

از ویژگی های مختلفی که درب های اتوماتیک دارند می توان به تشخیص موانع، سنسورهای فشار، سنسورهای ترافیک، کنترل سرعت و تغذیه دوربین مدار بسته اشاره کرد. درب های اتوماتیک که در حال حاضر پر استفاده ترین درب های آسانسوری هستند به نوبه خود دارای انواع مختلفی چون سانترال، شیشه ای و ام اس هستند. درب آسانسوردرب های آسانسورها علاوه بر اینکه بر ایمنی آسانسور می افزایند، برای ایجاد زیبایی و جذابیت در ساختمان ها بسیار مهم هستند. البته قبل از اینکه به انواع آن بپردازیم باید بدانیم جنس درب آسانسور در طبقات می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد اما معمولا از فلز با تزئین استیل طرح دار استفاده بررسی می شود. آسانسورهای پنوماتیکآسانسورهای پنوماتیک فاقد موتورخانه بوده و بیشتر برای خانه های ۲ تا ۴ طبقه (دوبلکس و …) نصب می شوند و جهت جابجایی بار و انسان به صورت محدود قابل استفاده هستند. آسانسورهای پنوماتیک به طور متوسط توانایی جا به جایی حدود ۲۴۰ کیلوگرم بار را دارند و از سیستم وکیوم برای ایجاد حرکت کابین استفاده می کنند.

  • وظیفه قلاب سر بکسل این است که بین سیم‌های بکسل، چهارچوب کابین، و چهارچوب وزنه تعادل، اتصال برقرار کند.
  • به محض نزدیک کردن کارت به دستگاه مورد نظر، آسانسور آن را تشخیص داده و کابین را به طبقه مورد نظر حرکت می دهد.
  • در ادامه با تعدادی از نکات مهم در خرید آسانسور کارگاهی مناسب را بررسی می نماییم.
  • رعایت استانداردهای مربوط به ضخامت و استحکام این نوع کابین امری ضروری است که تولیدکنندگان به آن توجه ویژه دارند.
همانطور که عنوان شد، این کابل‌ها علاوه بر متریال اولیه، در تعداد رشته‌های داخلی، شکل ظاهری و همچنین طول عمر با هم متفاوت‌اند. معمولاً کابل‌های ۲۴ رشته‌ای انتخابی مناسب برای اغلب آسانسور‌ها هستند. بنا به نظر متخصصین، کابل‌های تخت برای آسانسورهای کم‌ارتفاع با سرعت پایین مناسب‌تر هستند، در‌حالی‌که کابل‌های گرد برای آسانسورهای سرعتی با مسافت طولانی توصیه می‌شوند.

درب لولایی یا ساده :