فواید قارچ گانودرما با خواص بی‌نظیر آن در درمان بیماری‌ها خبرآنلاین

علی رغم اینکه برخی از منابع فارسی نوشته شده صبح ناشتا مصرف بشه. مصرف در شب به دلیل کاهش فشار و اثر آرامبخشی موجب خواب بهتر میشه اگه همراه با گرمی مصرف نشه. این نمونه قارچ پرورشی بی کیفیتی است که توسط افراد بی تجربه و به صورت زیرزمینی پرورش داده می‌شود. عدم تخصص کافی در پرورش قارچ گانودرما باعث شد تا رشد کاملی نداشته باشد و هاگ و قسمت پهن قارچ تشکیل نشده است و تماماً از ساقه تشکیل است. طبق آزمایشات انجام شده ۹۰درصد خواص قارچ گانودرما در قسمت پهن یا هاگ آن قرار دارد.

  • اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی از تنظیم کننده های سیستم ایمنی بدن هستند .
  • قارچ ریشی یک منبع عالی از آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی است.
  • از جمله محصولات فروشگاه گانودرم میتوان به قارچ گانودرما، قارچ شیتاکه، قارچ ترکی تیل، قارچ یال شیر، قارچ شاه صدفی و قارچ انوکی اشاره نمود.
  • اما آیا واقعا قارچ گانودرما ضد سرطان است؟ در یک مطالعه روی ۴۰۰۰ نفر از زنانی که سرطان سینه در آن‌ها بهبود پیدا کرده بود ۵۹ درصد از آن‌ها از قارچ گانودرما استفاده کرده بودند.
بنابراین اگر مشکل خواب دارید، از نوشیدن این قهوه صرف‌نظر کنید. علاوه بر این، چون قهوه گانودرما اسیدی است، ممکن است باعث بروز مشکلات گوارشی در افراد مستعد شود؛ با این اوصاف اگر معده‌تان حساس است یا مشکلی دارد، باز هم قید نوشیدن آن را بزنید. اما نگران نباشید، گونه‌های دیگری از گانودرما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و از خواصش بهره‌مند شوید. یک پژوهش دوازده هفته‌ای روی بیست و شش نفر داوطلب نشان می‌دهد که مصرف گانودرما باعث پایین آمدن کلسترول خون آن‌ها شده است؛ موضوعی که باعث بهبود سلامت قلب خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این قارچ که آن را در میان قارچ‌های پرورشی منحصربه‌فرد کرده است، بیشتر بودن ارزش دارویی آن نسبت به ارزش غذایی آن است.

فواید قارچ گانودرما با خواص بی‌نظیر آن در درمان بیماری‌ها خبرآنلاین این فرآیند از تکنیک جداسازی سانتریفوژی برای حفظ مواد مغذی موجود در قارچ استفاده می کند. افراد ثروتمند در دوران باستان از این قارچ شگفت انگیز به امید آرامش استفاده می کردند. این قارچ سال هاست که در طب چینی برای درمان بیماری های مختلفی همچون درد بدن، سرطان و بیماری کبدی مورد استفاده قرار می گیرد. عصاره‌ٔ قارچ گانودرما می‌تواند زمان بهبود زخم‌ها را به‌طور چشمگیری کاهش بدهد.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

از جمله این آزمایشات می توان به آزمایش تانچلی لا در چین اشاره نمود که مشخص نمود که گانودرما به جهت اثر بر روی هورمون های تستسترون میتواند تا ۶۲٪ به بهبود سرطان پروستات کمک کند. حتی شواهدی در مورد اثرات ضد باکتریایی قارچ گانودرما وجود دارد. اگرچه مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد چگونه قارچ گانودرما می تواند باکتری هایی مانند استافیلوکوکوس اورئوس، را در لوله آزمایش خنثی کند. قارچ گانودرما در طبیعت، بیشتر در گیاهان زنده و مرده گونه های برگ ریز در شرایط رطوبت زیاد و در شرایط روشنایی نامشخص مشاهده می شود. قارچ گانودرما در طبیعت، در مناطق آب و هوایی نیمه گرمسیری و معتدل، در جنگلهای آسیا، اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی رشد می کند. طی چند دهه گذشته برای اثبات اثر درمانی گانودرما تحقیقات بسیاری صورت گرفته است.

مضرات قارچ گانودرما

همچنین آنتی اکسیدان بالای گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود . همین عامل باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها در بدن می گردد . کویید ۱۹ , سرماخوردگی , فروشگاه آریو کالا اچ پی وی بیماری های قابل پیشگیری و حتی درمان توسط پادشاه گیاهان (گانودرما ) می باشند . چندی است که از فعالیت شرکت گانودرما در جهت فراوری قارچ گانودرما و ادغام آن با قهوه و در نتیجه تولید محصولی درمانی به نام قهوه گانودرما میگذرد . همانگونه که در قسمت های قبلی اشاره نمودیم فقط ۴ کشور در دنیا قادر به فراوری قارچ و تولید آن شده اند .

سلامت قلب:

دکتر بیز گانودرما در واقع محصولاتی هستند که در روند تولید آن ها، پودر قارچ گانودرما به کار رفته است. این محصولات همانطور که از اسم شان پیداست به صورت انحصاری توسط شرکت بیز با بالاترین کیفیت تولید شده است. یکی از محصولات دکتر بیز گانودرما بسیار پرطرفدار، انواع قهوه گانودرما می باشد. گانودرما نوعی قارچ است که فواید بسیار زیای برای سلامت و درمان بیماری ها دارد. هات چاکلت گانودرما یکی از انواع قهوه گانودرما میباشد که فاقد کافئین بوده و برای بهبود و درمان بیماری های ریوی و آسم بسیار کارآمد است. اگر از ابتلا شدن به دیابت می ترسید، پیشنهاد ما به شما نوشیدن روزانه یک فنجان قهوه گانودرما میباشد.