قالب رایگان وردپرس

در ضمن بعد از مراجعه به بخش افزونههای نصب شده، افزونه مدنظرتان را را فعال کنید و تنظیمات آن را انجام دهید. شما میتوانید خودتان تنظیمات وب سرور و نصب وردپرس را انجام دهید که اغلب کار پیچیده و پردردسری برایتان خواهد بود، به همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح میدهند این کار توسط ارائه دهندگان خدمات هاستینگ و وبسایت انجام شود تا بینقص بودن آن تضمین شود. احتمالاً شما علاقه ندارید که هفتهها از وقت خود را به یادگیری PHP بپردازید و با زیر و رو کردن مستندات این زبان، همه مفاهیم مرتبط با PHP را بیاموزید. یعنی همیشه بروز باشید و اطلاعات جدید رو در حوزه خودتون یاد بگیرید یکی از مواردی که ما در این دوره سعی کردیم رعایت کنیم سبک جدید طراحی در ساخت قالب وردپرس است اگر دموی طراحی شده رو مشاهده کنید متوجه خواهید شد که قالب به سبک رابط کاربری جدیدی طراحی شده است.

همچنین از مقالات و آموزش های حرفه ای بیگ تیم کمک بگیرید.

با استفاده از برنامه های ترجمه می توانید یک افزونه وردپرس را بر روی رایانه خودتان نیز ترجمه کنید. برای ایجاد یکسری امکانات ویژه که شاید قالب سایت شما نداشته باشد، می توانید از انواع افزونه ها یا همان پلاگین ها استفاده کنید. 💡 در مقاله ووکامرس چیست، صفر تا صد و کلیه امکانات ووکامرس را توضیح دادهایم. البته اگر دوستان این موضوع را تبلیغات ندانند، قالب وردپرس اهورا توسط تیم میهن وردپرس ساختهشده و اگر خودمان بخواهیم سایتی شرکتی راهاندازی کنیم قطعاً از این قالب استفاده خواهیم کرد. همچنین از مقالات و آموزش های حرفه ای بیگ تیم کمک بگیرید. اکثر قالب های خوب و حرفه ای وردپرس در دو نسخه رایگان (Free) و غیر رایگان (Premium) ارائه میشوند. با استفاده از یک هاست حرفه ای وردپرس نظیر Kinsta می توانید تمامی redirect های مورد استفاده توسط خود را مدیریت نمایید.

همیشه یکی از مشکلاتی که افزونههای بهینهسازی سرعت سایت داشتهاند، کم نکردن حجم تصاویر بوده. همیشه سعی کنید حجم تصاویر وبسایتتان از 50 کیلوبایت بیشتر نشود. ابتدا باید افزونه (که ممکن است یک فایل زیپ شده باشد) را نصب کنید. اگر چیزی را درک نکردید، اصلاً نگران نشوید، در ادامه به سرعت به نقطهای خواهید رسید که آن را بفهمید. در این مورد نباید نگران باشید. آنها همه چیز را از پوسته والد به ارث میبرند، مگر این که مورد خاصی نیاز به دستکاری نیاز داشته باشد. اما با فعال کردن گزینه تصاویر lazy-load قابلیت لود تصاویر بعد از بارگذاری کامل سایت را ایجاد میکنیم. امکان ایجاد فاصله برای تصاویر گالری یکی دیگر از پیشرفت های جدید است. از افزونه گالری سریع استفاده کنید. بهعلاوه شما میتوانید بهسادگی این پلاگین را با هر فرم دیگری در سایتتان همانند فرم تماس با ما، نظرات و فرمهای بررسی ادغام کنید. باید به تک تک افزونه ها در لیست نگاه کرده و آنها را چک کنید و اگر نیاز نیست حذف کنید.

برای انتشار و ویرایش مقاله در وردپرس میتوانید از بخش نوشتهها، مانند ویدئوی زیر اقدام کنید. در برخی برگهها مانند برگههای منفرد تنها یک نوشته وجود دارد. برای نمونه در صفحه اصلی وبسایت، کوئری به دنبال 10 نوشته اخیر میگردد در بایگانی دسته کوئری به دنبال 10 نوشته اخیر همان دسته میگردد. اگر موجود نباشد، همان فایل را از دایرکتوری والد بارگذاری میکند. اگرچه بهخاطر سپردن این پسوردها آسان است، اما حدس زدن آن نیز به همان اندازه راحت است. گام بعدی، بارگذاری استایلها از پوسته والد است. زمانی که از پوسته فرزند استفاده میکنیم، قاعده کار آسان است: هر زمان که فایلی بارگذاری میشود، وردپرس ابتدا در دایرکتوری فرزند به دنبال آن میگردد.

افزایش سرعت وردپرس

شما میتوانید از استایلشیت برای لغو استایلها یا افزودن قواعد جدید استفاده کنید. برای ارائه عنوان نوشته در خروجی استفاده میکنیم. که مسئول نمایش محتوا هستند را نیز شناسایی کرده و آنها را بالاتر از محتوای اصلی نوشته قرار دهید. از مزیت ها و قابلیت های وردپرس ، می تونیم به مواردی همچون در دسترس بودن پلاگین ها و قالب های وردپرس ، بهینه بودن سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای موتور های جستجو و همچنین بروزرسانی آسان و سریع آن اشاره کنیم که وردپرس را به یکی از سیستم های سایت ساز بسیار معروف و محبوب تبدیل کرده است. OptinMonster از محبوب ترین نرم افزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل و بهترین افزونه های جذب مخاطب هدفمند وردپرس است. وردپرس نرم افزاری منبع باز و رایگان است که به شما کمک میکند بدون دانش کدنویسی و در کمترین زمان ممکن وب سایت موردنظر خود را ایجاد کنید. در این صورت افزونه در وردپرس نصب خواهد شد که برای فعال سازی باید به پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه فعال کردن کلیک کنید تا افزونه در سایت فعال شده و از آن استفاده کنید.

در روش برنامه نویسی نیاز است تا دانش برنامه نویسی و کدنویسی داشته باشید تا بتوانید سایت خود را بسازید. با کمک این افزونه میتوانید بهراحتی کسبوکار خودتان را آنلاین کنید و هر فروشگاه اینترنتی را که مد نظرتان بود را بسازید. یک پوشه جدید بسازید و نام آن را دایرکتوری themes و یا هر نامی که دوست دارید بگذارید. وردپرس به طور پیشفرض همه خطاهای کد را پنهان میسازد. مثلا همه ما از فواید عسل و خربزه آگاهیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این صفحه از آموزش وردپرس با ما همراه باشید. ۱ – html و css : کدنویسی html و css اولین و مهم ترین قدم برای یادگیری کدنویسی وردپرس هست صفحات سایت تماما توسط کدهای html css ایجاد میشوند و ما برای تغییر هر بخش از وبسایت یا تغییر استایل هر المان نیاز به ویرایش کدهای Html و css داریم خبر خوب اینکه شما میتونید در دوره آموزش html رایگان در وبسافت۳ شرکت کنید و قدم اول برای یادگیری کدنویسی وردپرس را بردارید.

ابتدا این تابع را پاک کرده و صفحه را رفرش کنید تا ببینید که فهرست تگها از نوشته حذف شده است. برای نمونه زیرسیستم «حلقه» (loop) شیوه نمایش نوشتهها را کنترل میکند، «قلابها» (hooks) امکان دستکاری کارکرد پیشفرض را فراهم میسازند. Query سیستمی در وردپرس است که میداند کدام نوشتهها را باید در یک برگه نشاندهنده و Loop نیز بخشی از آن چیزی است که عناصر مختلف هر نوشته را تنظیم کرده و نمایش میدهد. در قسمت Changelog باید لیست تغییرات در نسخههای مختلف افزونه برای هر نسخه را بنویسید.

ابتدا باید یک فایل zip از پوشه افزونه خود ایجاد کنید.

برای این که مطمئن شوید این اتفاق نمیافتد، باید قابلیت دیباگ را فعال کنید تا به پیامهای خطا دسترسی داشته باشید. اگر بدنبال یک سرویس خوب و مقرون به صرفه هستید میتوانید از خدمات میزبانی وب تسنیم استفاده کنید. اگر یک فایل ایندکس خالی ایجاد کنید، در این صورت هر برگهای که از آن استفاده کند نیز خالی خواهد بود. تنظیمات پیش فرض هشدار می تواند صندوق ورودی شما را با ایمیل سر و صدا کند. فرقی نمی کند سایت فروشگاهی داشته باشید یا سایت شرکتی و یا حتی خبری.

شما میتوانید از هر چیزی مانند کد فوق استفاده کنید، تنها محدودیت در خطی است که با کلمه Template آغاز میشود. مثلا قالب های بیست بیست و بیست هجده و همچنین افزونه هایی مانند “سلام عزیزم” که هیچ کاربرد خاصی برای سایت شما ندارند و پیشنهاد می شود آن ها را پاک نمایید. اما علاوه بر زبان های برنامه نویسی، سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس نیز در این زمینه بسیار کاربردی هستند. اما شما همین الان چون مفهوم سیستم مدیریت محتوا را درک کردید پس دیگه نیازی نیست هر بار قالب وبسایتتان را تغییر دهید مثل من! به کمک این افزونه میتوانید با کاربرانتان در ارتباط باشید و فرمهای تماس با ما ایجاد کنید و به پیامهای آنها پاسخ دهید.

در داشبورد وردپرس به قسمت Posts Tags بروید. همینطور میتواند در تشخیص صفحه نمایش کاربر و نمایش سایت به صورت ریسپانسیو نیز کمک کننده باشد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در سایتتان، اعلان دریافت میکنید. شما مشغول ساخت یک محصول حرفهای برای یک شرکت بزرگ نیستید و صرفاً تلاش میکنید برخی موارد مقدماتی وردپرس را درک کرده و با طرز کار چیزهای مختلف آشنا شوید. پس با استفاده از وردپرس شما همیشه با یک سیستم بهروز و کمترین میزان باگ کار میکنید. برای استفاده از قابلیت ورود ۲ مرحلهای میتوانید از افزونههای Duo Two-Factor Authentication، Google Authenticator استفاده کنید. ابتدا باید یک فایل zip از پوشه افزونه خود ایجاد کنید. در مرحله اول باید کلید امنیتی مخصوص خود را ایجاد کنید. برای نمونه تلاش کنید فهرست تگهای یک نوشته را از انتهای مطلب به ابتدای آن بیاورید.

همچنین افزونه های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تصاویر سایتتان را به راحتی فشرده کنید. برای کسانی که می خواهند فضای بیشتری را به تبلیغات اختصاص دهند، این افزونه پس زمینه سایت شما را به فضای تبلیغاتی تبدیل می کند. را به جایی در ابتدای فایل کپی کنید تا تگها به ابتدای نوشته بروند، اما HTML مربوط به فوتر که از تگ فوتر استفاده میکند نیز باید تغییراتی داده شود تا به کد خوبی تبدیل شود. اما به دلایل امنیتی نمی توانید سایر سیستم های مدیریت محتوا را بر روی آن نصب کنید. اگر وب سایت شما دارای بازبینی های زیادی باشد می بایست کمی صبر کنید تا عملیات به صورت کامل به پایان برسد.پس از اتمام می توانید این افزونه را جهت بالا بردن کیفیت وردپرس خود غیر فعال نمایید و در دفعات بعدی از آن استفاده نمایید. برای اطمینان از بهینه بودن حجم تصاویر میتوانید افزونه Imagify را نصب کنید.

از افزونه گالری سریع استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این موضوع در کسبوکارهای بزرگ و کوچک تفاوتی ندارد، و تمام کسبوکارها باید امنیت سایت خود را با استفاده از روشهای مختلف بالا ببرند. شما یا میتوانید شروع به نوشتن کد خود در فایل Index بکنید و یا کد را از فایل پوسته والد کپی کرده و در این فایل چسبانده و تغییرات لازم را در آن بدهید. در این مثال نام آن را child-theme میگذاریم. این خط باید شامل نام دایرکتوری پوسته والد باشد. در این مورد این کلکسیون شامل یک نوشته منفرد است. یک عیب یادگیری وردپرس به این روش آن است که ممکن است از رویههای نامناسب کدنویسی استفاده کنید. این کار نشان میدهد که این تابع در عمل مسئول نمایش تگها است اکنون آن را کپی کرده و در بخشهای مختلف فایل قرار دهید تا نتیجه نهایی را بررسی کنید. پیش تر اشاره کردیم که وردپرس امکان راه اندازی انواع مختلف وب سایت ها را دارا است.

اگر به دنبال سئو بهتر سایت خود هستید حتما مقاله بهترین افزونه سئو وردپرس را از دست ندهید. افزایش سرعت وردپرس را می توان یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان این دسته از سایت ها دانست. از نتایج افزایش سرعت بالا آمدن سایت چه می دانید؟ هم چنین این افزونه در صورت پاک شدن تصاویر یا ویدیو ها نیز اطلاعاتی در اختیار مدیر سایت میگذارد. نتیجه این کار چنین میشود که میتوانید یک پوسته موجود را بسته به میل خود ویرایش کنید، اما همزمان میتوانید پوسته والد را نیز ویرایش کرده و یا هر زمان که دوست داشتید دوباره به استفاده از پوسته والد روی بیاورید.

گام بعدی، بارگذاری استایلها از پوسته والد است.

ما از نتیجه آن از طریق Loop بهره میگیریم. ما به شما توصیه می کنیم برای اطمینان از اینکه روند تغییر پوسته وردپرس بدون دردسر پیش رود و از، از دست دادن داده های مهم جلوگیری شود، چک لیست زیر را دنبال کنید. اما افزونه WP-Rocket غیر رایگان بوده و برای دریافت آن باید حق اشتراک پرداخت کنید. اگر افزونه X در وبسایت شما تداخل ایجاد میکند، برای غیرفعال کردن آن باید وارد بخش افزونههای نصب شده شوید و غیرفعالش کنید. افزونههای نصب شده: در این بخش هر افزونه فعال یا غیرفعال را میتوانید مشاهده و مدیریت کنید.

پلاگین وردپرس اگر خواهان طراحی حرفه ای وب سایت هستید شرکت در دوره آموزش وردپرس را به شما پیشنهاد می بی تم – betheme.ir – کنیم. اگر یک خطای غیر حیاتی در کد خود داشته باشید، هیچ پیام خطایی دریافت نمیکنید و کد نیز کار نمیکند و یا در صورت کارکرد صحیح نیز خروجی مطلوب را ارائه نمیدهد. اکثر پوسته های جدید و امروزی، پس از فعالسازی نیاز به اعمال تنظیماتی خاص دارند تا بتوانند به شکل ظاهری اصلی خود برسند. رابطۀ وبسایت و سئو هم به همین شکل است. با این حال، گاهی کاربران یا سایر افزونه ها تنظیمات این مجوزها و سطح دسترسی های فایل ها و فولدرها را به شکل نادرستی تغییر میدهند و این در نهایت باعث ناامن شدن سایت می شود. همچنین این افزونه سرعت سایت شما را آنالیز کرده و اطلاعات زیادی درباره آن به شما میدهد. حلقه یا Loop همه نوشتههایی که کوئری بازگشت داده را میگیرد و یک به یک همه آنها را مورد بررسی قرار میدهد.

افزونه وردپرس