قالب شخصی وردپرس وب تو یو | betheme

مدرن ترین متدهای طراحی وب در قالب هزاران محصول آماده طراحی سایت هم اکنون در دسترس شماست. قالب RyanCV یکی از محبوب‌ترین قالب‌های شخصی وردپرس است که کمک می‌کند تا شما وب‌سایت موردنظر خود را به‌راحتی طراحی کنید و رزومه و توانایی‌های خود را به دیگران عرضه کنید. این قالب برای طراحی انواع وب‌سایت‌های رزومه‌ای، نمونه کار، شخصی، خلاقانه، عکاسی و … مناسب است. قالب رایان سی وی به‌خاطر ویژگی و امکانات فوق‌العاده خود انعطاف‌پذیری بالایی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. هم اکنون می‌توانید قالب RyanCV را از وردپرس سریع خریداری کنید و وب‌سایت جذاب و شیک برای خود طراحی کنید.

قالب شخصی وردپرس چه ویژگی‌هایی دارد؟

امیدوار هستیم این قالب شخصی مورد توجه و پسند دوستان وردپرسی قرار گرفته باشد، چنانچه مشکل و یا پرسشی در رابطه با این پوسته وردپرس دارید میتوانید آنرا در بخش دیدگاه‌ها مطرح بفرمایید. با این ویژگی تمامی صفحات و نمونه کار های شما در تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند به درستی نمایش داده می شود. دقت کنید که این قالب برای ایجاد فروشگاه در سایت مناسب نیست و با افزونه‌هایی مثل دکان سازگاری ندارد. طراحی آن ساده و مینیمال است و درعین‌حال سلیقه‌های مدرن‌پسند را هم جذب می‌کند. نکته جالب این است که این قالب را به‌راحتی می‌توانید از مخزن پوسته‌های وردپرس دانلود و نصب کنید.

قالب فروشگاهی حرفه ای مای مدی

تکیه این قالب بر محتوای متنی است و نیازی نیست برای هر پست دنبال طراحی تصاویر خاص با ابعاد ویژه باشید. اگر شما می خواهید محتوای وبلاگتان برای تمامی مردم جهان قابل مشاهده باشد، و به عبارتی اگر می خواهید یک وبلاگ بین المللی داشته باشید، باید قالبی را انتخاب مجله خبری قالب بی تم وردپرس کنید که از افزونه های چند زبانه کردن سایت پشتیبانی می کند. با این افزونه ها شما می توانید سایت خود را به زبان های مختلف برای تمامی مردم جهان ترجمه کنید. افزونه های صفحه ساز افزونه هایی که با استفاده از آن سایت دلخواه خود را بدون کدنویسی طراحی خواهید کرد.

  • بنابراین تمامی نمونه کارهای خود را می توانید در سایت بارگذاری کرده و به راحتی با اندکی خلاقیت نظر کارفرما را به سمت خود جلب کنید.
  • آیا شما تجربه‌ای از این نوع قالب‌ها دارید؟ می‌توانید در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  • بنابراین شما باید از قالبی استفاده کنید که دارای پنل تنظیمات ساده و روانی باشد تا بتوانید کلیه قسمت های وب سایت را به دلخواه سفارشی سازی کنید.
  • Arter قالبی زیبا و با امکانات فراوان برای ساخت رزومه می باشد.فرقی نمی کنید برنامه نویس باشید یا هنرمند، فریلنسر باشید یا مکانیک ، قالب برای ساخت رزومه با هر حرفه ای که دارید کاربرد دارد.

  • به‌خاطر همین ویژگی، می‌توان هر کجای سایت خود را که می‌خواهید، بدون نیاز به کدنویسی، ویرایش کنید.

افزونه ویدیو پلیر پیشرفته وردپرس | پلاگین قدرتمند پخش ویدئو در وردپرس پرستو پلیر پرو | افزونه ویدئو پلیر پرستو افزونه Presto Player Pro یکی از افزونه های بسیار کاربردی وردپرس برای پخش ویدئو می باشد. قالب رایان سی وی، بیش از ۶ انیمیشن دارد که برای تغییر برگه‌ها می‌توان استفاده کرد. این قالب بر روی مرورگرهای مختلف و محبوب از جمله مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، سافاری و… تست شده و هیچ مشکلی در نمایش نداشته است.

http://absnews.ir

که با استفاده از پنل تنظیمات قدرتمند آن می توان به صورت دلخواه قالب را شخصی سازی کرد.تمامی ویژگی های یک رزومه کامل در این قالب ایجاد شده است.همچنین قسمت وبلاگ نیز برای نشر مطالب وجود دارد. همچنین طراحی زیبای قالب وردپرس شخصی نمای زیبایی به رزومه شما می دهد و می توانید یک رزومه دیجیتالی تمام عیار داشته باشید. این قالب دارای نسخه نصبی آسان هست و نصب آن بسیار ساده می باشد اما در صورت نیاز تیم ما قالب را به صورت رایگان برای دوستان نصب میکنند کافیه که با پشتیبانی تیم ما هماهنگ کنید. با این قالب وردپرس تک صفحه ای می توانید برای خود یک سایت شخصی راه اندازی کنید. قالب موودو یک قالب چندمنظوره است که می‌توان از آن برای پیکربندی سایت‌هایی مثل سایت مجله‌ای، وبلاگی یا شرکتی استفاده کرد اما برای سایت شخصی و وبلاگی هم مناسب است.

قالب فروشگاهی Royal Shop فارسی