قالب شخصی وردپرس پوسته وردپرس مناسب سایت شخصی و وبلاگی | betheme

میتوانید رزومه و پورتفولیوی خود را با سلیقه خود طراحی کرده و در وبسایت شخصی خود قراردهید تا تصوی حرفه ای تری از خود به جهان ارائه دهید. قطع به یقین هنگامی که با تاسیس سایت و خرید قالب شخصی وردپرس خود را معرفی نمایید و برای آن زمان بگذارید، پاسخ بهتری را از سمت کارفرما دریافت خواهید کرد. بنابراین تمامی نمونه کارهای خود را می توانید در سایت بارگذاری کرده و به راحتی با اندکی خلاقیت نظر کارفرما را به سمت خود جلب کنید. قالب رایان | پوسته RyanCv یک قالب وردپرس شخصی می باشد که مناسب برای استفاده در وب سایت های شخصی و رزومه بوده که دارای قابلیت های متعددی است. اگرچه این قالب را به‌عنوان قالب مناسب برای وبلاگ‌های زیبایی معرفی کرده‌اند اما به نظر ما قالب Allure می‌تواند یکی از بهترین قالب‌های شخصی و وبلاگی باشد.

http://absnews.irقالب وب سایت شخصی وردپرس به شما کمک می کند تا قادر باشید یک وب سایت برای وبلاگ شخصی یا نمونه کارهای شخصی خود طراحی کنید. این دسته از قالب ها، طرح بندی و ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می دهند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که با محتوای وب‌سایت شما مطابقت داشته باشد. اکثر این قالب ها دارای طرح بندی های بسیار جذاب و انعطاف پذیری می باشند. علاوه بر این، قالب سایت شخصی حرفه ای با اسلایدرهای زیبا و گالری‌های تصویری منحصربفرد ارائه می‌شوند که می توانید آثار و تصاویر دلخواه خود را جایگرین تصاویر اصلی کنید.

  • این قالب زیبا با دموهای دلنشین یک قالب مینیمال و ساده برای سایت‌های شخصی است که با استفاده از آن می‌توان به وبلاگ‌نویسی هم پرداخت.
  • می توانید بعنوان یک رزومه ساز استفاده کنید و داخل آن رزومه خود را بنویسید تا افراد مختلف به راحتی و فقط با جستجوی نام شما به سایت شما دسترسی پیدا کرده و درباره شما و همچنین کار شما اطلاعاتی کسب کند.
  • همچنین اگر به دنبال ساخت سایت برای رزومه کاری خود هستید پیشنهاد می کنیم از این قالب تک صفحه ای زیبا استفاده کنید.

در دنیای امروزه داشتن یک وبسایت شخصی برای پیدا کردن کار، به امری ضروری تبدیل شده است. قالب وردپرس Bolby یک قالب حرفه ای و مناسب برای طراحی سایت های رزومه و نمونه کار میباشد. مجله خبری قالب بی تم وردپرس که در این لحظه از بخش قالب‌های فارسی وردپرس در ماندگار وب در دسترس شما دوستان قرار گرفته شده است Helix نام دارد که توسط سایت فاب تمز طراحی گردیده است و بصورت 100% و با کیفیت بالا ترجمه و پارسی سازی گردیده است.

حرفه ای ترین قالب وردپرس شرکتی avada

قالب وردپرس رایان یک قالب حرفه ای برای ایجاد سایت شخصی و رزومه می باشد.با استفاده از این قالب می توانید رزومه ، سوابق تحصیلی ، سوابق کاری ، مهارت ها و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید. قالب Bolby یک قالب حرفه ای و مناسب برای طراحی سایت های رزومه و نمونه کار میباشد. پوسته بالبی طراحی فوق العاده زیبا، روان و مدرنی دارد و همچنین بسیار کم حجم و کاملا بهینه سازی شده برای سئو طراحی شده است.

قابلیت ویرایش بالا با صفحه‌سازهایی که دارد (هدر، فوتر، صفحات جانبی و…). ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ایجاد نظرسنجی آنلاین در وردپرس یکی از راه‌هایی است که شما با استفاده از آن…

افزونه پیشخوان حرفه‌ای کاربران وردپرس | WP User Frontend Pro