قالب شخصی وردپرس | betheme

قطع به یقین به نمایش گذاشتن اطلاعات فردی به صورت حرفه ای می تواند به شما کمک کرده و در جهت پیدا کردن شغل مناسب به شما کمک کند. اگر می‌خواهید چنین تصمیمی گرفته و سایت خود را راه اندازی کنید،‌ می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما در این زمینه قالبی شکیل با امکانات ویژه را انتخاب نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر قالب وردپرس، به خصوص پوسته یا قالب های شخصی وردپرس باید داشته باشند، طراحی تعاملی و ریسپانسیو می باشد.

قالب وردپرس Venedor فارسی

این قالب دارای طراحی کاملا ریسپانسیو (واکنش گرا) میباشد و درتمامی دستگاه ها مانند موبایل تبلت لپتاپ به خوبی کار میکند. قالب آرتمن یک پوسته ساده اما خیره کننده است، راهی مؤثر و ساده برای ایجاد یک سایت چشم نواز است. قالب بسیار سبک بوده و از طراحی شیک و منحصر به فردی بهره می برد.همچنین راهنمای کامل فارسی آن به همراه ویدیو به شما کمک می کند تا به سرعت و سادگی رزومه خود را ایجاد کنید. همچنین اگر هنر و یا خدماتی برای ارائه دارید می توانید از طریق سایت شخصی خود با دیگران به اشتراک بگذارید. از نظر من، توسعه‌دهندگان وردپرس به خصوص در ایران، جادوگران حوزه طراحی سایت هستند.

  • ما در راست چین به شما کمک می کنیم کسب و کار آنلاین خودتان را با قالب های وردپرس، افزونه های کاربردی و اسکریپت های حرفه ای سریع، ساده و ارزان بسازید.
  • متناسب با فعالیت و شخصیت شناسی مخاطبانتان، می‌توانید تم مناسب‌تر را انتخاب کنید تا تجربه کاربری مناسب‌تری نیز برای بازدیدکنندگان سایت خود ایجاد کنید.
  • سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس این بار هم با در اختیار قرار گذاشتن قالب وردپرس شخصی به شما کمک کرده تا بتوانید بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای، مهارت‌ها، تجربیات و رزومه خود را در وبسایت شخصی به اشتراک بگذارید.
  • پرداخت ها نیز شامل شارژهای سالیانه و تمدید آن ها مانند تمدید هاست و….
  • این قالب بسیار کاربرپسند است و دارای استایل و طراحی حرفه ای می باشد.
فاکتورهای بهینه سازی در قالب شخصی وردپرس Cards به صورت کامل رعایت شده است. از همین رو افرادی که مایلند به سرعت در دنیای وب دیده شوند، بدون دغدغه می توانند از آن بهره ببرند. باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طراحی قالب فوق به صورت تک صفحه ای می باشد لذا در زمان ورود به بخش های مختلف، سایت از نو بارگذاری نمی شود.

قالب رزومه Profession

فارغ از این‌که شما یک فریلنسر، مشاور، طراح سایت و… هستید، ایده ی خوبی است که با استفاده از قالب های شخصی وردپرس، یک حضور آنلاین و جذاب در اینترنت برای خود ایجاد کنید. این مجله خبری قالب بی تم وردپرس یک پوسته شخصی است که به شما این امکان را می‌دهد علاوه بر سایت فارسی‌زبان خود به زبان‌های دیگری هم وب‌سایت طراحی کنید. قالب رزومه بلاگ یک قالب بسیار مناسب برای وبلاگ نویسان و کاربرانی که دوست دارند نمونه کارهای خود را به بهترین شکل نمایش دهند. قالب وردپرس وبلاگی، خبری، شخصی خوانا Readable ، قالب وردپرس ایده آلی برای وبلاگ نویسان است. این قالب بسیار کاربرپسند است و دارای استایل و طراحی حرفه ای می باشد. WP User Frontend Pro | افزونه مدیریت کاربران | افزونه پیشخوان کاربران افزونه پیشخوان حرفه‌ای کاربران وردپرس یکی از افزونه های کاربردی می باشد که مدیران سایت ها برای ویرایش، ایجاد و سفارش نمودن محصولات، فرم اشتراک، فرم تماس، فرم…

http://absnews.ir

قالب های شخصی به شما امکان ساخت رزومه آنلاین و قرار دادن نمونه کار هایتان در گالری آن را می دهند که باعث می شود تصویر بهتر و حرفه ای تری از شما به کارفرمایان آینده تان ارائه شود. مزیت داشتن وبسایت شخصی نسبت به شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک این است که وبسایت انعطاف پذیری بیشتری دارد و مدیریت تمام محتوای آن به سلیقه شما و به دست خود شما انجام می شود و تصویر بهتر و حرفه ای تری را از شما ارائه می دهد. سایت یوتا وردپرس در تیر ماه 1397 به منظور آموزش های تخصصی وردپرس و همچنین برای ارائه جدیدترین افزونه ها و قالب های وردپرس تاسیس گردید. تمامی قالب ها و افزونه های موجود در سایت یوتا وردپرس بصورت کاملا اورجینال تهیه شده است. هدف تیم حرفه ای یوتا وردپرس انجام کارها در سریعترین زمان ممکن و پشتیبانی کاربران به صورت مادام العمر می باشد.

بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس