قالب شخصی وردپرس | betheme

قابلیت ویرایش بالا با صفحه‌سازهایی که دارد (هدر، فوتر، صفحات جانبی و…). ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ایجاد نظرسنجی آنلاین در وردپرس یکی از راه‌هایی است که شما با استفاده از آن…

  • البته الآن هم یک انتخاب خوب به‌عنوان قالب نمونه کار شخصی در وردپرس است.
  • قالب های آماده وردپرس برای ایجاد سایت شخصی بسیار زیاد است و شما می توانید متناسب با سلیقه تان از آنها استفاده نمائید.
  • شما می‌توانید از این قالب در سایت‌های شخصی خود استفاده کنید و امکانات خوب آن را در اختیار داشته باشید.
  • این قالب ۸ دموی مختلف دارد که به‌دلخواه می‌توانید یکی از آن‌ها را در وب‌سایت خود فقط با یک کلیک و بدون نیاز به دانش کدنویسی، درون ریزی کنید.
تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. قالب آرتر | پوسته Arter قالبی برای ایجاد رزومه می باشد.تفاوتی نمی کند که چه حرفه ای دارید، به سادگی می توانید با قالب آرتر رزومه خود را ایجاد کنید.

برچسب ها در وردپرس چیست و چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

البته اگر بخواهید به‌عنوان سایت شخصی برای رزومه خود از این قالب شخصی وردپرس استفاده کنید، می‌توانید یک برگه یکتا برای صفحه اصلی خود انتخاب کنید اما باید شخصاً دست به طراحی این برگه بزنید. این قالب واکنشگرا و ساده انتخابی ایده‌آل برای ایجاد یک وبلاگ شخصی در وردپرس است. این قالب از قالب‌های پرفروش شخصی در جهان است که طرفدارن زیادی هم دارد. البته امکاناتی که این قالب ارائه می‌دهد چیزی فراتر از یک وبلاگ کلاسیک است.

http://absnews.ir

قالب وردپرس رایان یک قالب حرفه ای برای ایجاد سایت شخصی و رزومه می باشد.با استفاده از این قالب می توانید رزومه ، سوابق تحصیلی ، سوابق کاری ، مهارت ها و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید. قالب Bolby یک قالب حرفه ای و مناسب برای طراحی سایت های رزومه و نمونه کار میباشد. پوسته بالبی طراحی فوق العاده زیبا، روان و مدرنی دارد و همچنین بسیار کم حجم و کاملا بهینه سازی شده برای سئو طراحی شده است.

نصب EDD | نصب و فعالسازی Easy digital downloads

میتوانید رزومه و پورتفولیوی خود را با سلیقه خود طراحی کرده و در وبسایت شخصی خود قراردهید تا تصوی حرفه ای تری از خود به جهان ارائه دهید. قطع به یقین هنگامی که با تاسیس سایت و خرید مجله خبری قالب بی تم وردپرس خود را معرفی نمایید و برای آن زمان بگذارید، پاسخ بهتری را از سمت کارفرما دریافت خواهید کرد. بنابراین تمامی نمونه کارهای خود را می توانید در سایت بارگذاری کرده و به راحتی با اندکی خلاقیت نظر کارفرما را به سمت خود جلب کنید. قالب رایان | پوسته RyanCv یک قالب وردپرس شخصی می باشد که مناسب برای استفاده در وب سایت های شخصی و رزومه بوده که دارای قابلیت های متعددی است. اگرچه این قالب را به‌عنوان قالب مناسب برای وبلاگ‌های زیبایی معرفی کرده‌اند اما به نظر ما قالب Allure می‌تواند یکی از بهترین قالب‌های شخصی و وبلاگی باشد.

ویژگی های قالب سایت شخصی و رزومه وردپرس