قالب فروشگاهی وردپرس سهند مناسب سایت فروش فایل و فروش دوره | betheme

اما در دموی فلتشاپ برای افزایش امکانات و ساخت فروشگاه و… حدود 9 افزونه به کار رفته است. در این زیردسته از قالب وردپرس بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس معرفی و برای دانلود ارائه شده اند. این روزها همه به دنبال خرید آنلاین و خرید راحت از اینترنت هستند.

  • طبق قوانین کپی رایت شما مجاز به فروش محصولات غیر نیستید مگر اینکه سایت را به فرد دیگری واگذار کنید.
  • به طور متوسط 80 درصد از افراد محصولات مورد نیاز خود را در عرصه وب جستجو و مقایسه می‌کنند، این بهترین فرصت است تا از این طریق سریع‌تر بتوانید خود را به مخاطبین بشناسانید و برند خود را جهانی و اعتبار بیشتری کسب کنید.
  • توجه داشته باشید خود قالب فلتسام نیازی به افزونه ای برای راه اندازی ندارد و شما میتونید با خود قالب تنها هم سایت تان را راه اندازی کنید.
  • شما از فرم ها برای ارتباط با کاربران خود و جلب اعتماد آنها استفاده می کنید، بنابراین فرم ها یکی از عناصر ضروری در سایت شما هستند.
  • بنابراین نیازی به صرف زمان طولانی برای تغییرات دلخواه خود ندارید.
  • برای ایجاد یک سایت فروش فایل بهترین گزینه میتواند قالب فروش فایل سهند که با سلیقه ایرانی طراحی و کدنویسی شده است باشد.

شاید مهمترین ویژگی و پایه ترین ویژگی بهترین قالب فروشگاهی، هماهنگی کامل با ووکامرس است. حتی ممکن است شما به دنبال یک شغل خانگی پردرآمد مثل باشید و بعد از خواندن مقاله بهترین شغل برای خانم ها به این نتیجه رسیده باشید که طراحی سایت برای شما شغل مناسبی است، خب باز هم نیاز دارید که برای این کار قالب فروشگاهی مناسبی را انتخاب کنید. مثل سایر بخش های وردپرس، قالب فروشگاهی هم یک فایل زیپ هست که شما با آپلود در مجله خبری قالب بی تم وردپرس هاست، و سپس فعال سازی آن میتوانید سایت فروشگاهی یا ووکامرسی خود را طراحی کنید. همچنین قالب فلت سام دارای صفحه ساز اختصاصی است که باعث می‌شود تا از نصب افزونه‌های صفحه سازی به مانند المنتور و ویژوال کامپوزر، بی نیاز شوید. قالب فلت سام یکی از محصولات پرفروش سایت تم فارست به شمار می‌رود؛ همچنین قدرت انعطاف پذیری این قالب به حدی زیاد است که شما قادر به راه اندازی هر نوع سایت فروشگاهی با این قالب هستید.

http://absnews.ir

قالب فروشگاهی یا قالب ووکامرس در واقع برای ساخت یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای است تا ظاهری جذاب و کاربرپسند به آن بدهد. شناخت سلایق و نیازمندی مشتریان و افزایش تعامل با آن‌ها از مهمترین عوامل موفقیت در افزایش فروش محصولات و درآمد شما می‌باشد. فارسینو معتبرترین ارایه دهنده خدمات وردپرس (طراحی سایت با وردپرس | پشتیبانی وردپرس | سئو وردپرس | فروش دامنه خاص) در کل کشور میباشد که با مراجعه به فروشگاه آنلاین میتوانید سفارش خود را فقط با یک کلیک ثبت نمایید. ابزار جستجوی زنده دمو فلتشاپهمان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید با نوشتن کلمه کفش، دسته بندی ها و محصولات مختلف در رابطه با این کلمه به شما نمایش داده شده و در سمت راست ان هم اطلاعات محصولی که نشانگر ماوس را روی آن می برید نشان می دهد.

بنابراین کاربر می تواند حتی بدون ورود به صفحه محصول بخشی از اطلاعات آن محصول را مشاهده کرده و یا آن را به سبد خرید خود اضافه کند. با تغییراتی که بر روی دمو جدید فلتشاپ داده ایم ابزارهای جدیدی به این دمو فوق العاده اضافه شده است. در این قسمت فقط محبوبترین قالب ووکامرس قرار میگیرد و از ارائه پوسته های دارای مشکل و با امکانات کمتر خودداری میکند همچنین قالب ها فرایند فارسی سازی طی می کنند و به صورت راستچین و بومی سازی شده در این قسمت قرار می گیرند. در ادامه چند مورد از ویژگی های قالب وردپرس فروشگاهی استاندارد را برای شما ارائه کرده ایم. مثلا ممکن است که قالب شما از لحاظ امنیتی مشکل داشته باشد یا اصلا قالب مناسبی برای فروشگاه اینترنتی شما نباشد. برای پیشگیری از این مشکلات بهتر است قبل از خرید قالب با پشتیبانان ما در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

دمو فلتشاپ – قالب فروشگاهی وردپرس ساخته شده بر روی قالب فلتسام

در ادامه به بررسی مزایایی راه‌اندازی وبسایت فروشگاهی خواهیم پرداخت. قالب فلتشاپ بر روی قالب فلتسام طراحی شده است که پر فروش ترین قالب فروشگاهی ووکامرس و وردپرس است. هدف از طراحی این قالب وردپرس ارائه قالبی آماده است که برای کاربران فارسی زبان آماده شده و کاربران ایرانی و فارسی زبان عزیز می توانند با استفاده از قالب Flatshop به راحتی در عرض چند دقیقه وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده و مدیریت کنند.

هدف طراحی قالب فلتشاپ