قالب وردپرس سون

بعد از تهیه هاست و دامنه برای اینکه بتوانید سایت خود را راه اندازی کنید باید هاست و دامنه خود را به هم متصل کنید که قدم بعدی در آموزش وردپرس است. خبر خوب این است که با وردپرس به راحتی و با هزینه کم 500-300 هزارتومان می توانید سایت خودتان را راه اندازی کنید.برای مثال یک هاست اشتراکی لینوکس 1 گیگابایت 100 تا 200 هزارتومان، یک قالب شخصی وردپرس حدود 80 هزارتومان و اگر نیاز به افزونه هم داشته باشید این مبلغ افزایش پیدا می کند.

در جلسه دوم از آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس در خدمت شما خواهیم بود با موضوع آشنایی با امکانات و قابلیت های وردپرس که می خواهیم نگاهی اجمالی و ابتدایی به قابلیت های وردپرس داشته باشیم.پس با ما همراه باشید. این نسخه کاملا متفاوت از سیستم مدیریت محتوای غنی بود که امروزه ما را آن را وردپرس می نامیم. توجه داشته باشید که دو بخشی که در انتها معرفی کردیم، هریک به صورت یک پلاگین جداگانه ارائه شده اند و در صورتی که میخواهید آنها را استفاده کنید میبایست حتما آنها را به همراه SlimStat بر روی وردپرس نصب نمایید. چه تفاوتی بین قالب و پلاگین در وردپرس وجود دارد؟ بارها برای کاربران پیش آمده که برای ویرایش یک بخشی از قالب و دموی مورد نظر دچار سردرگمی شوند و نتوانند در بخش مدیریت محتوای مورد نظر را پیدا و ویرایش کنند و برای دریافت پشتیبانی هم مجبور شده ساعاتی را منتظر بمانند.

حال این سوال برای شما پیش آمده که قالب وردپرس چیست؟

هاستی که انتخاب می کنید باید معتبر باشد و از نظر پارامترهای سرعت، امنیت و در دسترس بودن بهینه باشد. برای اینکه سرعت سایت خود را بالا ببرید، نیازمندید که یک سری از تکنیک ها را اجرا کنید. در ویدیوی زیر به شما می گوییم که داشتن یک وب سایت وردپرسی چه مزیت هایی برای کسب و کار شما خواهد داشت. ۳. همانطور که گفتیم تعداد افزونهها زیاد است و شما باید از میان آنها باتوجه به نیازهای سایت و کسبوکارتان و ویژگیها و امکانات هر افزونه درمقایسه با موارد مشابهاش انتخاب کنید. مشکل اینجاست که بیشتر این کامنتها آنقدر واقعی بهنظر میرسند که هرکس را ممکن است به اشتباه بیندازد و آنها را تایید کند برای نمایش در وبسایت. حال این سوال برای شما پیش آمده که قالب وردپرس چیست؟ بنابراین قبل از شروع به ایجاد محتوا، شما باید دسته بندی هایی را برای نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید ، درست کنید.

روش قبل از آموزش وردپرس برای نصب قالب روی سایت خام کاربرد داشت اما اگر شما یک سایت وردپرسی دارید و به هر دلیلی میخواهید به صورت معمول و از بخش پوسته ها قالب خود را نصب کنید مشاهده ویدیو زیر را به شما پیشنهاد می دهیم. علاوه بر این شما قادر هستید وردپرس را به روش های گوناگون حتی روی کامپیوتر خود نصب کنید. شما میتوانید از طریق پنل مدیریت وردپرس کلیه امور را در سایت های وردپرسی مدیریت کنید.

پلاگین وردپرس

وردپرس یک پنل تنظیمات دارد که شما با تغییر در بخش های مختلف آن می توانید امکانات ویژه ای را به سایت خود اضافه کنید. اگه تا الان به یک فایل کد مانند یک فایل استایل CSS نگاه کرده باشین، ممکنه متوجه شده باشین که کدها و خطوط معمولاً به صورت منظم سازماندهی میشن تا خوانایی فایل زیاد بشه. این قالبها به شکلی کد نویسی شدهاند که تأثیر خیلی زیادی برروی سرعت لود سایت دارند. یکی از مشکلهایی درگذشته که باعث میشد افراد کمتری به سمت داشتن وبسایتهای اینترنتی بروند، هزینهی خیلی زیاد برای طراحی وبسایت بود.

افزایش سرعت وردپرس

پرداخت: اگر پلاگین مفیدی را پیدا کردید که مولف آن روی صفحه پلاگین یک URL پرداخت گذاشته، لطفا پرداخت کمی هزینه را در نظر بگیرید. این پلاگین تمام ویژگیهای کش کردن سایت را دارا میباشد و با استفاده از آن میتوانید سرعت سایت را بهبود ببخشید. شما میتوانید با استفاده از قالبهای متفاوتی که در دسترس کاربران قرار دادهشده است ظاهر ساییتان را تغییر دهید و از قالبهای رایگان یا سفارشی که در اختیاردارید در جهت بهبود سایت خود استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما کاربران وردپرس استفاده از افزونه loco translate می باشد.

با هر رشته دانشگاهی که فارغ التحصیل شده باشید و بتوانید با کامپیوتر کار کنید به راحتی می توانید طراحی سایت با وردپرس در هر زمینه ای انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت های وردپرس این است که قادر است ۵ سطح برای کاربران تعیین کند. این پلاگین درمیان صاحبان سایتهای وردپرسی بسیار محبوب است و تابهحال بیش از ۵ میلیون نصب فعال داشته. وقتی این پلاگین را نصب کنید، خودش تمامی کامنتها و فرمهای تماس دریافتشده را چک میکند و آنهایی را که مشکوک هستند یا پاک میکند یا اگر بخواهید در پوشهی اسپم ذخیره میکند. در این بخش از آموزش ساخت سایت با وردپرس نصب آسان که شامل موارد زیر است را مشاهده می کنید. شاید در ابتدای شروع کسب و کارتان هستید و برای شما سوال باشد اینستاگرام بهتر است یا سایت؟

Themes Security افزونهی امنیتی تقریبا جامعی است که بعد از نصبشدن، تمام سایت را اسکن میکند. البته توجه داشته باشید که هر عنوانی که در این قسمت وارد میکنید بهعنوان سرتیتر اصلی در نظر گرفته میشود. وقتی تعداد کامنتها زیاد است کار سختتر هم میشود. در انتها با فشردن دکمه Make Changes تغییرات ما ذخیره میشود. ما در بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران به صورت تخصصی نحوه طراحی و ساخت سایت با وردپرس را به شما آموزش میدهیم و شما را تا لحظه کسب درآمد از طراحی سایت یاری خواهیم کرد. اگر بخواهید بدانید وردپرس چیست باید بگوییم که وردپرس یک Cms یا سیستم مدیریت محتوای رایگان است که با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا محتوای خود را در سایت تان قرار دهید. وب سایت شخصی – اگر قرار باشد وبسایت شخصی شما باشد، بهتر است با com بسازید. سایت شما توسط کارشناس امنیت پشتیبان وردپرس بطور کامل بررسی و پاکسازی بطور کامل انجام می شود.

اگر شما هم به تازگی کار با وردپرس را شروع کردید خوشحال می شویم تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید یا اگر یا سوالی هنگار کار با وردپرس دارید را از ما بپرسید. اما انتخاب افزونه(های) بهینهسازی مناسب برای سایت شما و بیشترین استفاده را از امکانات آن داشتن شاید کار کمی پیچیدهای باشد. هنگامی که از اسب وارد کردن آدرس سایتی را دارید تا وارد آن بشوید اگر در مرورگر قبلا ذخیره شده باشد حافظه پنهان به مدت زمان کمی برای جستجوی آجر نیاز دارد در این صورت سرعت وب سایت افزایش می یابد. وقتی یک تم در قالب خود portfolio را به وجود آورده است، اگر کاربر تصمیم بگیرد تا تم خود را با یک تم جدید عوض کند، در صورتی که قالب جدید امکان portfolio را نداشته باشد، کلیه اطلاعات این بخش پس از تغییر قالب در اختیار کاربر نخواهد بود.

هرچند درج این مقدار هیچ مشکلی برای شما پیش نمی اورد، با اینحال در صورت هرگونه مساله از قبل پیشبینی نشده ای می توانید مجدد آن را پاک کرده و ذخیره کنید. در صفحه بعدی فهرستی از زبان های موجود برای آن افزونه همراه با وضعیت پیشرفت ترجمه برای هر زبان نشان داده می شود. در داخل این دایرکتوری، پوشه هایی را برای تمام قالبهای موجود در وبسایت خود مشاهده خواهید کرد. در این قابلیت به جای لود تمام صفحه به صورت یکجا، فقط بخشی از صفحه که کاربر آن را مشاهده میکند بارگذاری خواهد شد، که این کار باعث افزایش سرعت لود صفحه میگردد. شما می توانید در مدت کوتاهی کار با وردپرس را یاد بگیرید و به جای اینکه طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی وب بسپارید با آموزش وردپرس رایگان سایت خودتان را طراحی کنید. در این آموزش وردپرس رایگان به شما یاد می دهیم که چگونه وردپرس را نصب و یک سایت را راه اندازی کنید.

یکی از مهمترین نکاتی که درباره این سیستم باید بدانید این است که برای کار کردن با این سیستم باید تسلط بسیار زیادی به آن داشته باشید در غیر این صورت ممکن است خطراتی سایت شما را تهدید کند. از نقاط ضعف سایت مپ پیش فرض وردپرس این است که تصاویر، ویدیو و اخبار را دربر نمیگیرد. بخاطر استفاده بسیاری از مردم از این پلت فرم (وب مستر ها، وبلاگ نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان پلاگین)، پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی راحت می شود. Sucuri برای اکثر پلتفرم ها و سیستم های مدیریت محتوای معروف پلاگین نوشته است از جمله افزونه امنیتی وردپرس سوکوری. کار کردن با وردپرس بسیار راحت است و در این مقاله آنچه برای شروع کار با ورد پرس را نیاز دارید به شما آموزش می دهیم. وردپرس به زبان PHP نوشته شده است ولی شما برای ساخت پوسته برای وردپرس نیازی به یادگیری زبان PHP ندارید و کافیست در مکان های لازم از تگ های پوسته ها استفاده کنید.

شما میتوانید با وردپرس هر نوع سایت مثل : وبلاگی، شخصی، فروشگاهی، همکاری در فروش، شرکتی و . برای اینکه بتوانید با وردپرس راحت تر کار کنید، ظاهر زیباتری برای صفحات سایت تان داشته باشید و صفحات جذاب تری بسازید، می توانید از قالب های وردپرس استفاده کنید. همچنین شما میتوانید فرم جستجو را در هر موقعیتی از سایت خود قرار دهید، علاوه بر این شما این امکان را دارید که تنها با چند کلیک قابلیت جستجوی AJAX را در سایت خود فعال کنید.

در این ویدیو از آموزش وردپرس به شما می گوییم برای انتخاب و خرید قالب چطور عمل کنید و چه چیزهایی را مدنظر قرار بدهید. اگر میخواهید سایت منحصر به فردی بسازید و از قالب های آماده استفاده نکنید میتوانید در دوره طراحی سایت با وردپرس آریا betheme.ir – betheme.ir – تهران شرکت کنید. به گونه ای که گوتنبرگ آماده انتشار محتوا در محیط زنده وبسایت خواهد بود. همچنین BeTheme برای موبایل و Elementor آماده است. سازگار با موبایل : اکثر قالب هایی که در وردپرس وجود دارد به صورت User Friendly هستند که این قابلیت شما افراد را برای طراحی UX و UI راحت تر می کند.برای اطلاع بیشتر در مورد این موضوع می توانید مقاله UX و UI چیست را مطالعه نمایید. این موارد در سئو سایت شما و تجربه کاربری تاثیر زیادی چرا که کاربران منتظر سایت کند نمی مانند. قطعا افزایش سرعت وبسایت تاثیر مستقیم بر روی سئو سایت شما خواهد داشت .

افزونه وردپرس

اما در صورتی که سیستمهای CMS نظیر وردپرس و جوملا باعث میشوند تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به نوشتن کدهای جدید کدهای خود را به روزرسانی نمایید. این کار باعث میشود کاربران فاقد فعالیت از چرخه خارج شوند. ضمن اینکه بخش زیادی از مشکلات و آسیب هایی که به سایت وردپرسی وارد میشود به دلیل استفاده از همین قالب ها و افزونه های متنوع و رایگان و یا غیررایگان است ! مشکلات امنیتی و نقطهضعفها را مییابد و اقدامات لازم امنیتی را انجام میدهد. این افزونه امکانات بسیار دیگری رو هم در اختیار ما و سایتمان قرار میدهد یکی از این امکانات Lazy Load است که توسط بسیاری از سایتهای بزرگ دنیا مورد استفاده قرار میگیرد، این ویژگی به این صورت است که زمانیکه کاربر به سایت ما وارد میشود در بارگذاری صفحه، بارگذاری تصاویر صورت نمیگیرد، بهعنوان مثال زمانیکه یک تصویر در پایین سایت ما قرار دارد تا زمانیکه کاربر ما به آن قسمت نرفته باشد تصویر بارگذاری میشود، این موضوع در سرعت سایت ما تاثیر زیادی دارد ما با این ویژگی وردپرس راکت امکان داشتن سایت سریعتری رو تجربه میکنیم.

قبل از آپدیتکردن افزونهها مطمئن شوید که آپدیتهای جدید با نسخهی وردپرس سایت شما سازگار باشند. آدرس سایت شما همان url است که باید بیانگر نام کسب و کار شما، روان و شامل کاراکترهای ساده باشد تا در ذهن کاربران بماند. افزودن نوشته قسمتی است که میتوانیم توسط این قسمت مطلب جدید بنویسیم. این به این معناست که وردپرس قابلیت نصب رو در یک پوشه خاص دارا هست. با توجه به این واقعیت که این دو جزو سیستم مدیریت محتوا قدرتمند می باشند ، نصب آنها آسان است ولی با این عبارت گمراه نشوید ، اگر نمی دانید (FTP(File Transfer Protocol یا database چیست ، بهتر است فضای میزبانی را تهیه نمایید که نیازها و تنظیمات خاص مورد نظر شما را به طور پیش فرض در اختیار شما قرار دهد ، این نکته نیز قابل ذکر است که میزبانیهای اشتراکی عموما کندتر از سرویس های اختصاصی می باشند ولی برای شروع از همین میزبانی استفاده نموده و زمانی که ترافیک وبسایت به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرد به سرور اختصاصی و یا سرور مجازی مهاجرت نمایید.امیدواریم با خواندن این مقاله از طریق مقایسه جوملا و وردپرس ، cms جوملا بهتر است یا وردپرس را درک کرده و دست به انتخابی درست بزنید.