قالب وردپرس شخصی و وبلاگی | betheme

قالب انفولد به‌خاطر سرعت مناسب و سبکی بی‌نظیری که دارد، یک انتخاب فوق‌العاده برای انواع وبسایت‌ها ازجمله وبسایت شخصی و وبلاگی است. یکی از محبوب‌ترین قالب‌های وردپرس بین وبمستران ایرانی قالب انفولد است. قالب Enfold یک قالب چندمنظوره است که از آن می‌توان برای تأسیس سایت شرکتی، شخصی، وبلاگی، مجله‌ای و فروشگاهی استفاده کرد.

پیش نمایش

شما برای طراحی یک سایت شخصی نیاز به نصب قالب وردپرس دارید و می‌توانید خودتان اقدام کنید زیرا با وجود قالب‌های آماده وردپرسی این کار بسیار راحت شده است. شما فقط نیاز دارید قالب موردنظر خودتان رو تهیه کنید میتوانید انواع قالب های وردپرس را در این لینک مشاهده کنید و با چند کلیک آن را نصب کنید. پس اگر قصد دارید وبسایت شخصی را جایگزین روش‌های سنتی کنید، قالب‌های وبلاگی را از دست ندهید و برای شروع یکی از قالب‌های موجود در این صفحه را انتخاب و شروع کنید. راه اندازی راحت و آسان برای راه اندازی قالب شخصی وردپرس فارسی از ساده ترین کارهایی است که امروزه بدون نیاز به دانش کدنویسی برای بسیاری از افراد قابل اجرا و مفید می تواند باشد.

قالب مجله خبری Woohoo وردپرس

شما می توانید به راحتی با تهیه این قالب رزومه از سایت پی سی اسکریپت، نمونه کار ها و رزومه خود را در اختیار عموم قرار دهید. ما در راست چین به شما کمک می کنیم کسب و کار آنلاین خودتان را با قالب مجله خبری قالب بی تم وردپرس های وردپرس، افزونه های کاربردی و اسکریپت های حرفه ای سریع، ساده و ارزان بسازید. برنامه نویسان راست چین تلاش می کنند راه اندازی وب سایت به یک تجربه حرفه ای از کیفیت و خدمات پشتیبانی تبدیل شود.

http://absnews.ir

این قالب با داشتن دو استایل افقی و عمودی می تواند جلوه زیبایی به سایت شما بدهد.از ویژگی های دیگر این قالب رنگبندی های بینهایت آن می باشد. این پوسته طوری طراحی شده تا برای مشاهده صفحات نیازی به بارگزاری مجدد آن نباشد و در سریعترین زمان ممکنه صفحات بارگزاری شوند. قالب چند منظوره آسترا بی شک یکی از سبک ترین قالب ها در بازار است که شما می توانید داشته باشید….

  • شما می توانید با قالب وردپرس بالبی به راحتی، در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ‌گونه دانش کدنویسی وبسایت شخصی خودتان را به جذاب ترین شکل ممکن طراحی کنید.
  • چون می‌توان رنگ‌بندی آن را عوض کرد و تصاویر و متون دلخواه را روی آن بارگذاری کرد و از این لحاظ، باید گفت این قالب اصلاً اختصاصی به وبلاگ‌های زیبایی ندارد.
  • این قالب مخصوص سایت شخصی طراحی شده است و همان‌طور که از نام آن پیداست طراحی فوق‌العاده مناسبی برای سایت‌های رزومه‌ای دارد؛ یعنی یک قالب نمونه کار شخصی بسیار خوب است.
  • شما با استفاده از آموزش‌هایی که در پکیج نصب وجود دارد به‌راحتی می‌توانید که قالب را نصب و راه‌اندازی کنید و اگر قصد دارید یک سایت شخصی راه‌اندازی کنید که امکانات خوبی داشته باشد می‌توانید از این قالب استفاده کنید.

این قالب دارای پوسته بیونیک است که بی شک این پوسته باعث می‌شود شما برتری خاصی داشته باشید و تمام نیازهای شما را رفع می‌کند. در این مقاله از افضلی وردپرس بیش از 13 مورد از بهترین قالب های سایت شخصی برای وردپرس را معرفی کردیم و ویژگی‌های هرکدام را به طور خلاصه نوشتیم. همان‌طور که خواندید، برخی از این قالب‌ها برای سایت شخصی وبلاگی مناسب‌اند و برخی دیگر قالب مناسب سایت نمونه کار شخصی هستند. طراحی این قالب کلاسیک به شکلی است که نمای زیبایی برای وبلاگ‌های شخصی دارد، وبلاگ‌هایی که هرچند روز یا چند هفته یک‌بار مطلبی در آن قرار می‌گیرد.

خرید هاست ارزان ایران / آلمان