قالب وردپرس شخصی و وبلاگی | betheme

در دنیای امروزه داشتن یک وبسایت شخصی برای پیدا کردن کار، به امری ضروری تبدیل شده است. قالب وردپرس Bolby یک قالب حرفه ای و مناسب برای طراحی سایت های رزومه و نمونه کار میباشد. قالب شخصی وردپرس که در این لحظه از بخش قالب‌های فارسی وردپرس در ماندگار وب در دسترس شما دوستان قرار گرفته شده است Helix نام دارد که توسط سایت فاب تمز طراحی گردیده است و بصورت 100% و با کیفیت بالا ترجمه و پارسی سازی گردیده است.

  • اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند.
  • ساخت افزونه وردپرس یکی از کارهایی است که می‌تواند باعث شود شما تمامی نیازهای خود…
  • سایت یوتا وردپرس در تیر ماه 1397 به منظور آموزش های تخصصی وردپرس و همچنین برای ارائه جدیدترین افزونه ها و قالب های وردپرس تاسیس گردید.
  • در قالب cards شما می توانید اطلاعات متفاوتی را همچون تحصیلات، مهارت ها، تخصص ها، نمونه کارها، نقشه و … درج نمایید.
امیدوار هستیم این قالب شخصی مورد توجه و پسند دوستان وردپرسی قرار گرفته باشد، چنانچه مشکل و یا پرسشی در رابطه با این پوسته وردپرس دارید میتوانید آنرا در بخش دیدگاه‌ها مطرح بفرمایید. با این ویژگی تمامی صفحات و نمونه کار های شما در تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند به درستی نمایش داده می شود. دقت کنید که این قالب برای ایجاد فروشگاه در سایت مناسب نیست و با افزونه‌هایی مثل دکان سازگاری ندارد. طراحی آن ساده و مینیمال است و درعین‌حال سلیقه‌های مدرن‌پسند را هم جذب می‌کند. نکته جالب این است که این قالب را به‌راحتی می‌توانید از مخزن پوسته‌های وردپرس دانلود و نصب کنید.

قالب وبلاگی وردپرس Auberge فارسی

مدرن ترین متدهای طراحی وب در قالب هزاران محصول آماده طراحی سایت هم اکنون در دسترس شماست. قالب RyanCV یکی از محبوب‌ترین قالب‌های شخصی وردپرس است که کمک می‌کند تا شما وب‌سایت موردنظر خود را به‌راحتی طراحی کنید و رزومه و توانایی‌های خود را به دیگران عرضه کنید. این قالب برای طراحی انواع وب‌سایت‌های رزومه‌ای، نمونه کار، شخصی، خلاقانه، عکاسی و … مناسب است. قالب رایان سی وی به‌خاطر ویژگی و امکانات فوق‌العاده خود انعطاف‌پذیری بالایی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. هم اکنون می‌توانید قالب RyanCV را از وردپرس سریع خریداری کنید و وب‌سایت جذاب و شیک برای خود طراحی کنید.

برچسب ها در وردپرس چیست و چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

که با استفاده از پنل تنظیمات قدرتمند آن می توان به صورت دلخواه قالب را شخصی سازی کرد.تمامی ویژگی های یک رزومه کامل در این قالب ایجاد شده است.همچنین قسمت وبلاگ نیز برای نشر مطالب وجود دارد. همچنین طراحی زیبای قالب وردپرس شخصی نمای زیبایی به رزومه شما می دهد و می توانید یک رزومه دیجیتالی تمام عیار داشته باشید. این قالب دارای نسخه نصبی آسان هست و نصب آن بسیار ساده می باشد اما در صورت نیاز تیم ما قالب را به صورت رایگان برای دوستان نصب میکنند کافیه که با پشتیبانی تیم ما هماهنگ کنید. با این قالب وردپرس تک صفحه ای می توانید برای خود یک سایت شخصی راه اندازی کنید. قالب موودو یک قالب چندمنظوره است که می‌توان از آن برای پیکربندی سایت‌هایی مثل سایت مجله‌ای، وبلاگی یا شرکتی استفاده کرد اما برای سایت شخصی و وبلاگی هم مناسب است.

http://absnews.ir

قالب وب سایت شخصی وردپرس به شما کمک می کند تا قادر باشید یک وب سایت برای وبلاگ شخصی یا نمونه کارهای شخصی خود طراحی کنید. این دسته از قالب ها، طرح بندی و ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می دهند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که با محتوای وب‌سایت شما مطابقت مجله خبری قالب بی تم وردپرس داشته باشد. اکثر این قالب ها دارای طرح بندی های بسیار جذاب و انعطاف پذیری می باشند. علاوه بر این، قالب سایت شخصی حرفه ای با اسلایدرهای زیبا و گالری‌های تصویری منحصربفرد ارائه می‌شوند که می توانید آثار و تصاویر دلخواه خود را جایگرین تصاویر اصلی کنید.

افزونه ضد هک وردفنس