قالب وردپرس معرفی و فروشگاهی طراحی سایت دارکوب | betheme

قالبهای فروشگاهی همه میبایست با افزونه ووکامرس سازگاری خوبی داشته باشند. برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید از قالبهای زیر استفاده نمایید. برای خرید قالب وردپرس از سایت های ایرانی باید دقت داشته باشید که آن سایت معروف و معتبر باشد و پشتیبانی خوبی را به شما ارائه دهد. در زیر چند تا از معتبر ترین وبسایت های ایرانی در این زمینه را به شما معرفی کرده ایم. وردپرس ازجمله ابزارهای کاربردی است که برای ساخت طراحی سایت وجود آن لازم و ضروری می‌باشد.

  • با استفاده از این قالب می‌توانید از ویژگی‌هایی همچون آرم و گزینه‌های متنوع رنگ، پس زمینه‌های خاص، هدر سفارشی، چندین صفحه آرایی و بسیاری دیگر از قابلیت‌ها بهره ببرید و به ویژگی‌های خاص آن دسترسی پیدا کنید.
  • یکی از آموزش های جالب دوره طراحی قالب وردپرس ساخت المان های اختصاصی در المنتور است یعنی عملاً شما یاد می گیرید برای افزونه المنتور یک افزونه جدید بنویسید که در طراحی سایت به قالب شما کمک میکنه در تصویر زیر المان اختصاصی رو مشاهده می کنید که در این دوره نحوه طراحیش رو از صفر تا صد یاد خواهید گرفت.
  • برای طراحی سایت با وردپرس نیازی نیست متخصص و از دانش برنامه نویسی بهره مند باشید، بلکه بدون نیاز به هیچ گونه مهارت کدنویسی، شما می توانید تنها با خرید یک قالب وردپرسی شیک، یک سایت در حد وب سایت های مطرح دنیا برای خود ایجاد کنید.
  • با وجود هزاران قالب محبوب وردپرس، پیدا کردن یک تم مناسب ممکن است زمان بر باشد.

خلاصه اینکه هر امکاناتی نیاز دارید، در اختیارتان قرار دارد اما این بدین معنا نیست که سایت شما از یک طراحی زیبا و مناسب برخوردار است. پس از نصب وردپرس در ابتدا سایت شما از یک قالب پیش‌فرض صاف و ساده برخوردار است اما شما می‌توانید این قالب را دور بیندازید و از یک قالب مناسب استفاده کنید، حتی می‌توانید یک قالب جدید را از ابتدا طراحی کنید. این قالب‌ها زیبایی و استایل خاصی را با استفاده از ترکیب رنگ‌ها، فونت‌های استاندارد و فرمت‌های طراحی برای سایت شما ایجاد می‌کنند. همچنین این امکان را به شما می‌دهند که از منوها و سربرگ‌های شناور، امکان عضویت کاربران در وب‌سایت و ایجاد فروشگاه آنلاین برخوردار شوید. این روزها طراحی و ساخت سایت اصلا کار سختی نیست، هر شخصی بدون نیاز به تخصص خاصی با دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌تواند سایت شخصی خود را طراحی کند یا حتی می‌تواند سایت فروشگاهی تاسیس کند و به فروش محصولات خود بپردازد.

چقدر طول می کشه تا طراح قالب وردپرس بشم ؟

از تم‌های چند منظوره مانند Divi محبوب که می‌تواند برای ساخت انواع مختلف وب سایت‌ها استفاده شود تا گزینه‌های متمرکزتر مانند سیدنی برای سایت‌های تجاری و قالب Essence Pro برای ایجاد هر نوع پروژه ای که روی آن کار می‌کنید، مطمئناً یک گزینه مناسب در اینجا پیدا خواهید کرد. Astra به سرعت به یکی از مجله خبری قالب بی تم وردپرس موفق ترین قالب‌های وردپرس تبدیل شده است که به کاربر حق انتخاب بی نهایت می‌دهد و با سازندگان محبوبی مانند Elementor ادغام می‌شود. قالب‌های طراحی شامل بیش از ۵۰۰ بلوک از پیش ساخته شده، بیش از ۱۰۰ فروشگاه آماده سفارشی کردن، دارای افزونه‌های برتر به ارزش ۵۰۰ دلار و گزینه تم Live Ajax است.

افزونه های سایت دیجی کالا

با استفاده از این قالب، شما می‌توانید تقریباً هر نوع فروشگاه آنلاینی بسازید، اگر به ابزار و گزینه‌های طراحی زیادی نیاز دارید. The Bridge یک تم WP زیبا و آماده برای شما است که برای سایت‌های تجاری، نمونه کارها، سایت‌های رستوران، وب سایت‌های موسیقی و موارد دیگر مناسب است. استفاده از آن آسان است و می‌توانید با نصب هر یک از دموها و سبک‌ها و تنها با یک کلیک، روند راه اندازی سایت را سرعت بخشید. با وجود هزاران قالب محبوب وردپرس، پیدا کردن یک تم مناسب ممکن است زمان بر باشد.

قالب فروشگاهی

به تنظیمات افزونه بروید و Clear Cache را بزنید و بعد از آن سایت خود را رفرش کنید.مطمئنا باید تغییرات ظاهر شده باشند. امیدواریم این نوشته به شما در حل مشکلات رایج قالب وردپرس یاری کرده باشد.اگر همچنان مشکل داشتید میتوانید از بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید .موفق باشید. برای تهیه قالب های پولی و حرفه ای می بایست به سایت هایی مثل تم فارست بروید وبسایت تم فارست بزرگترین مرجع برای خرید انواع قالب های حرفه ای می باشد و شما می توانید تمام قالب هایی را که در بخش های بالا معرفی کردیم را از طریق این وبسایت خریداری کنید. وبسایت‌هایی که در حوزه خبر و خبررسانی فعالیت می‌کنند، بایستی از قالب خبری استفاده کنند. ظاهر یک وبسایت خبری به این گونه خواهد شد که چند خبر مهم روز، در بالای صفحه و با تیتر درشت قرار می‌گیرد. همچنین در یک ستون جداگانه، خبرها با ترتیب زمانی به نمایش درمی‌آیند.

http://absnews.ir