قالب وردپرس چیست؟ آشنایی با انواع قالب‌های وردپرسی + ویدئو آموزشی خانه فناوری تهران | betheme

قیمت پوسته های وردپرس حرفه ای بسیار انعطاف پذیر است و به طور میانگین از 5 هزارتومان شروع می شود و تا 5 میلیون تومان هم خواهدرسید. بسته به نوع وب سایتتان می توانید هزینه های مختلفی را برای خرید قالب وردپرس بپردازید. اکثر پوسته های وردپرس پرمیوم از کدنویسی استاندارد و مناسب برای ساخت قالب استفاده می کنند که همین امر موجب افزایش سرعت بارگذاری وب سایت و همچنین گرفتن رتبه مناسب در گوگل می باشد. با قالب های حرفه ای، می توانید تقریباً تمام قسمت های وب سایت را به دلخواه سفارشی سازی کنید و صفحات خود را به هرگونه که مایل هستید طراحی نمائید.

  • اگر به طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ علاقه مند هستید و می خواهید در این حوزه پیشرفت کنید پیشنهاد می کنیم در دوره جامع طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ما که هر ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود شرکت کنید.
  • حتما از جلسه اول دوره را با دقت و دقیقه به دقیقه مشاهده کنید، بهتون قول میدم که طراحی سایت با وردپرس را خیلی خوب یاد خواهید گرفت.
  • بزودی نظرات و ویدیوهای دانشجویان دوره طراحی قالب وردپرس را در همین صفحه منتشر خواهیم کرد.
  • هر کدام از سبک ها برای سبک خاصی از وب سایت مناسب هستند و شما باید با توجه به نیاز خود، قالب مناسب برای سایت‌تان را انتخاب کنید.

ما در میهن وردپرس قالب‌های رایگانی را از مخزن اصلی وردپرس دریافت و بومی‌سازی کرده‌ایم تا بتوانید روی سایت‌تان نصب و استفاده کنید. قالب‌های پولی معمولا ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیارتان می‌گذارند که شما را از افزونه‌ها بی‌نیاز می‌کند اما هنگام استفاده از قالب وردپرس رایگان معمولا باید برای امکانات مختلف، افزونه مخصوص آن را هم نصب کنید. هر قالب وردپرسی که استفاده کنید لازم است قبل از آن به وردپرس تسلط داشته باشید. اگر نیاز به یادگیری وردپرس به صورت حرفه ای دارید مقاله ویدئویی آموزش وردپرس را از ژاکت حتما ببینید.

قالب خبری

این دوره مخصوص کسانی است که قصد دارند خودشون با کدنویسی و بدون محدودیت قالب های اختصاصی طراحی کرده و تمام طرح های ذهنی خودشون رو تبدیل به کد کنند. یکی از مهم ترین تفاوات های قالب های وردپرس رایگان و پولی، قیمت آنها می باشد. قالب های رایگان را شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در وردپرس خود نصب نمائید. اما برای خرید مجله خبری قالب بی تم وردپرس پرمیوم باید مبلغی بابت خرید قالب بپردازید. مقدار هزینه ای که شما باید بابت این قالب ها پرداخت نمائید بستگی به نوع قالبی دارد که شما قصد استفاده از آن را دارید.

آموزش PHP برای وردپرس

بسیاری از افراد با استفاده از این قالب در تلاش‌اند تا وب‌سایت خود را به بهینه‌ترین شکل ممکن در بیاورند. کارکردن با قالب‌های وردپرسی بسیار راحت است و استفاده از این قالب نیاز کاربران به استفاده از کدنویسی در طراحی سایت را به حداقل می‌رساند. قالب‌های وردپرسی از ‌انواع بسیار گوناگونی برخوردارند که هرکدام از آن‌ها می‌تواند به افراد در حوزه‌های کاری مختلف کمک کند. دقت کنید که اگر می‌خواهید از قالب وردپرس برای وب‌سایت خود استفاده کنید، ویژگی‌ها و تم قالب را چک کنید تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب ممکن را برای سایت خود داشته باشید.

روش‌های پیدا کردن نام قالب وردپرس

اما با کالیوم میتوانید یک فروشگاه کاملا متفاوت نسبت به دیگر فروشگاه های ووکامرسی طراحی کنید. کالیوم قالبی کاملا ریسپانسیو با سئو تکنیکال و داخلی خوب با ویژگی های بسیار میباشد. اکنون یک قالب همه فن حریف ولی کم پیدا در دنیای وردپرس را به شما معرفی میکنیم به نام OceanWP که واقعا فوق العاده است. از طرفی نقطه جذابیت قالب OceanWP در این است که با هر دو صفحه ساز محبوب سازگار است. هم با المنتور و هم با ویژوال کامپوزر میتوانید صفحات خود را طراحی کنید. این قالب که با نام اقیانوس وردپرس شناخته شده است، یکی از بهترین و محبوب ترین های دنیای وردپرس میباشد.

http://absnews.ir