قالب وردپرس چیست؟ آشنایی با انواع قالب‌های وردپرسی + ویدئو آموزشی خانه فناوری تهران | betheme

ما در میهن وردپرس قالب‌های رایگانی را از مخزن اصلی وردپرس دریافت و بومی‌سازی کرده‌ایم تا بتوانید روی سایت‌تان نصب و استفاده کنید. قالب‌های پولی معمولا ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیارتان می‌گذارند که شما را از افزونه‌ها بی‌نیاز می‌کند اما هنگام استفاده از قالب وردپرس رایگان معمولا باید برای امکانات مختلف، افزونه مخصوص آن را هم نصب کنید. هر قالب وردپرسی که استفاده کنید لازم است قبل از آن به وردپرس تسلط داشته باشید. اگر نیاز به یادگیری وردپرس به صورت حرفه ای دارید مقاله ویدئویی آموزش وردپرس را از ژاکت حتما ببینید.

  • زمانی که قالب Zemen به بازار عرضه گشت، با توجه به قابلیت استفاده و به کارگیری آسان به سرعت در میان کاربران به محبوبیت والایی دست پیدا کرد.
  • سپس از API ها، ویجت ها و ابزارهای مختلف نظیر Bootstrap و jQuery استفاده می کنیم تا قالب های پویاتر و کاربردی تر بسازیم.
  • دقت کنید که اگر می‌خواهید از قالب وردپرس برای وب‌سایت خود استفاده کنید، ویژگی‌ها و تم قالب را چک کنید تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب ممکن را برای سایت خود داشته باشید.

قالب لیام یک قالب قدرتمند و حرفه ای فروشگاهی است که کاملا سازگار با ووکامرس و المنتور طراحی شده است. مثلا وقتی قالب های فروشگاهی بی نظیر و پرفروش جهان مثل وودمارت و فلت سام با بهترین کیفیت فارسی موجود هستند دلیلی بر ارائه قالب فروشگاهی جدید وجود ندارد. در بخش دسته بندی های وردپرس باران می توانید به فهرست تمام قالب های شرکتی دسترسی داشته باشید.

قالب The7 فارسی: قالب سون اورجینال (+100 فونت) [+65 دمو آماده]

اما با کالیوم میتوانید یک فروشگاه کاملا متفاوت نسبت به دیگر فروشگاه های ووکامرسی طراحی کنید. کالیوم قالبی کاملا ریسپانسیو با سئو تکنیکال و داخلی خوب با ویژگی های بسیار میباشد. اکنون یک قالب همه فن حریف ولی کم پیدا در دنیای وردپرس را به شما معرفی میکنیم به نام OceanWP که واقعا فوق العاده است. از طرفی نقطه جذابیت قالب OceanWP در این است که با هر دو صفحه ساز محبوب سازگار است. هم با المنتور و هم با ویژوال کامپوزر میتوانید صفحات خود را طراحی کنید. این قالب که با نام اقیانوس وردپرس شناخته شده است، یکی از بهترین و محبوب ترین های دنیای وردپرس میباشد.

قالب مادر و قالب فرزند چیست؟

قالب سولداد تمام امکاناتی که شما برای یک سایت مجله‌ای نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار میدهد و هیچگونه کمبودی را احساس نخواهید کرد. همینطور این قالب دارای طرح های بسیار زیادی برای طراحی صفحات میباشد. مجله خبری قالب بی تم وردپرس دیجی مارش بهترین انتخاب برای یک فروشگاه ایرانی میباشد چرا که این قالب با تشابه و الهام گرفتن از قالب دیجی کالا ساخته شده، فروشگاه بزرگی که سال ها تغییر کرده تا به ظاهر فعلی برسد که کاملا مطابق با سلیقه و رفتار کاربران ایرانی باشد و بیشترین فروش را داشته باشد. با تهیه قالب دیجی مارش میتوانید یک قالب ایرانی پسند حرفه ای داشته باشید. این قالب دارای امکانات قدرتمندی است از جمله هماهنگ با صفحه سازها برای چیدمان دلخواه، مگامنو پیشرفته، ثبت مکان در نقشه هنگام ثبت سفارش و موارد مهمی که هر فروشگاه اینترنتی نیاز دارد. بعد از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس شما 0 تا 100 طراحی قالب سایت وردپرس رو یاد خواهید گرفت و علاوه بر آن می تونید درخواست دهید تا آموزش های جدید و کاربردی که می تونه برای شما و کاربران دیگر مفید باشه به صورت آپدیت در دوره اضافه شود.

حالا که سایت وردپرس خود را راه‌اندازی کرده‌اید، با استفاده از یک قالب رایگان وردپرس می‌توانید به سایت‌تان جلوه‌ای زیبا ببخشید. حال قصد داریم یک سری سوال کاربران را که مربوط به قالب‌های وردپرس هستند، مطرح کنیم و پاسخ این سوالات را در ادامه مقاله به شما ارائه کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. البته توجه داشته باشید که فقط برخی از این قالب‌ها هستند که به زبان فاسی ترجمه شده‌اند و مابقی دیگر پوسته‌ها به زبان اصلی یعنی انگلیسی بوده و ممکن است که شما هنگام استفاده از آنها با مشکل مواجه شوید، پس دقت داشته باشید که پوسته انتخابی شما حتما به زبان فارسی ترجمه شده باشد. برای دسترسی به مخزن وردپرس از 2 روش می‌توانید اقدام به این کار کنید، روش اول این است که به آدرس اینترنتی (fa.wordpress.org/themes) مراجعه کنید و از طریق این صفحه به تمامی قالب‌هایی که در مخزن وردپرس وجود دارند دسترسی داشته باشید.

http://absnews.ir