قالب وردپرس چیست معرفی پر استفاده ترین قالبها؟

پ.ن: لینک بالا در نتایج موتورهای جستجو به زبان فرانسوی رتبه بهتری به دست میآورد. پس سرعت بالا آمدن سایت سریع تر خواهد شد. پس در انتخاب افزونههای وردپرس برای استفاده دقت لازم را داشته باشید. این موضوع را به خوبی می دانید که استفاده از عکس های بی کیفیت که سرعت سایت را هم پایین می آورد نه برای کاربر جذابیت دارد و نه برای موتورهای جستجو. پلاگین فشرده سازی عکس وردپرس: ShortPixel Image Optimizer، پلاگین مناسبی برای این کار است.

از آن جایی که افزونه Google XML Sitemaps از ساختههای کمپانی گوگل است، بهترین گزینه برای ایجاد سایت مپ است. ۵ تا از بهترین پوسته های وردپرس که برای ساخت و طراحی سایتتان میتوانید از آنها استفاده کنید. افزایش امنیت وب سایت وردپرس شما بسیار آسان است زیرا وردپرس از افزونه ها و ابزارهای قدرتمندی را برای بالا بردن امنیت سایت استفاده می کند. یکی دیگر از روشهای بالا بردن امنیت وردپرس، و افزایش امنیت صفحه ورود وردپرس استفاده از افزونه Wordfence است.

این کار سبب می شود تا اگر زمانی مشکلی نیز برای سایتتان رخ داد، براحتی بتوانید بک آپ سایت وردپرس خود را ریستوری نمایید. اما اگر از نسخه های قدیمی استفاده می کنید ، هکرها می توانند به راحتی با پیدا کردن شماره نسخه ، سایت شما را هدف قرار دهند. به طور کلی توصیه نمی شود که از نام نمایشی و نام کاربری مشابه استفاده کنید زیرا هکرها می توانند نام کاربری شما را به راحتی حدس بزنند. کلمه عبور – در این تب می توانید قدرت رمز عبور خود را بررسی کنید و متریک موجود در این قسمت به شما نشان می دهد که چقدر زمان برای هکر لازم است تا رمز ورود شما را حدس بزند. در این حملات، هکرها به منظور ورود به سایت ترکیبی از کاراکترهای مختلف را برای حدس زدن رمز عبور امتحان می کنند تا زمانی که رمز عبور صحیح را حدس بزنند و موفق به ورود به سایت شوند.

در پیشخوان وردپرس به مسیر BPS Security » Login Security بروید. برای جلوگیری از این مشکل از افزونه امنیتی Stealth Login Page استفاده کنید. دسترسی به فایل های وردپرس- هکرها می توانند با استفاده از فایل های readme.html ، licence.txt و wp-config-sample.php اطلاعات بیشتری در مورد نصب وردپرس خود کسب کنند. در حالت ایده آل هیچ ارتباطی بین حالت نگهداری و امنیت وجود ندارد مگر اینکه سایت شما از قبل مورد امنیتی پیدا کرده باشد و شما بخواهید کاربران را از دسترسی به محتوا دور نگه دارد. فرصت را از دست ندهید و تلاش خود را بدون هیچ ترسی و ابهامی شروع کنید. در WooCommerce، هیچ گزینه ای برای اضافه کردن قیمت عمده فروشی در فهرست محصولات مشابه وجود ندارد. فایلهای htaccess. فایلهای پیکربندی هستند که می توانند قابلیت هایی را به وب سایت شما اضافه کنند یا آنها را تغییر دهند. به قسمت BPS Security » htaccess Core بروید.

یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است.

این سایت علاوه بر شناسایی افزونههای موردنظر، لینک دانلود و اطلاعات بیشتر درباره آنها را در اختیار شما قرار میدهد. قفل ورود – این تب از تنظیمات پایه افزونه All In One Security and Firewall است که در قسمت قبل به طور کامل توضیح داده شد و در آن می توانید کاربران را پس از رسیدن به تعداد مشخصی از تلاشهای ناموفق قفل کنید. حتی گزینه هایی وجود دارد که می توانید پشتیبان های قدیمی را بصورت خودکار بعد از اینکه ایمیل فرستاده شد یا زمان مشخصی سپری گردید، حذف کنید.

در واقع زمان بارگزاری را به تاخیر میاندازید. در واقع مزیت تیم ارزشمند ابزار وردپرس این است که صرفا نمی خواهند پاسخگو باشند، بلکه همه تلاش خود را می کنند تا مشکل حل شود تا یک کسب و کار جدید راه اندازی گردد و این موضوع نشان از تعهد اخلاقی و انسانی و مسئولیت پذیری اجتماعی شماست. آسیب پذیری شبکه بسیار خطرناک است و یک لحظه غفلت میتواند تمام اطلاعات حساس شما را بدست هکران بیاندازد. سایت وردپرس هکشده میتواند باعث آسیب جدی به درآمد کسبوکار و شهرت شما شود. یکی از راهکارهای آسیب زدن به سایت و همینطور هک کردن آن، ایجاد ترافیک رباتی روی آن است.

در ادامه راهنما در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد. وبمستران در اقصی نقاط دنیا آن را به عنوان یکی از اصولی ترین ابزارها برای بهینه سازی سرعت سایت و چک کردن آن معرفی می کنند. یکی از قسمت های افزونه BulletProof Security برقراری امنیت ورود به سایت است که در این قسمت به آموزش آن می پردازیم. اما در دنیای وردپرس این موضوع با افزونه های فشرده ساز تصویر مانند smush pro بسیار راحت شده است. نتایج بررسی در باکس Compatibility & Basic Checks در پایین صفحه نشان داده می شود. تنظیمات این بخش را باید با دقت فعال کنید و بررسی کنید که آیا این قابلیت دسترسی سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد یا خیر. ویزارد راه اندازی، یک بررسی کلی از پیکربندی سرور وب و نیز سطح دسترسی فایل ها و دایرکتوری ها در سایت شما قبل از نصب انجام می دهد.

تنظیمات این بخش را در قسمت تنظیمات پایه افزونه All In One Security and Firewall به طور کامل توضیح دادیم. اگر شما در مورد وبسایت خود جدی هستید و به امنیت آن فکر میکنید، باید به بهترین شیوههای امنیتی وردپرس توجه داشته باشید. قالب Xtra بدون شک یکی از بهترین و پرفروشترین قالبهای وردپرس میباشد. یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است. اگر وب سرویس شما از نوع لایت اسپید میباشد، بدون شک این افزونه بهترین انتخاب است. ‫هدف این پلاگین دسترسی به یک وب سرویس برای دریافت تمامی محصولات و به روز رسانی سریع مشخصات هر محصول است. فعال کردن این گزینه ، دسترسی مستقیم به این پرونده ها را غیرفعال می کند. این به سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری داشته باشد و همچنین نرخ کلیک بیشتری کسب می کند.

در صورتیکه افزونه مورد نظر با نسخه PHP یا وردپرس شما سازگاری نداشته باشد، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. اگر چیز مُجازی بلاک شده باشد، در این صورت یک قانون لیست سفید (مجاز) برای این گونه مشکلات مسدود شدن، درست می شود. همچنین هر رویداد مُجازی که توسط BPS بلاک شده است را نیز ثبت می نماید. Security Log اسپمرها و هکرهای بلاک شده را ثبت می کند. قفل کردن فوری نام های کاربری نامعتبر: این گزینه را فعال کنید تا افزونه به صورت خودکار نام های کاربری که در سایتتان نیست را بی تم قفل کند. فریم ها – این گزینه را فعال کنید تا سایت های دیگر نتوانند محتوای شما در یک فریم نمایش دهند. کار مهم این افزونه این است که با نصب آن شما بخشی تحت عنوان «ورود مخفیانه» در زیر منوی تنظیمات پیشخوان وردپرس خواهید داشت و با انجام تنظیمات آن، در هنگام ورود به پنل مدیریت سایت، علاوهبر یوزرنیم و پسورد گزینه کد کاربری را مشاهده خواهید کرد که حتماً باید آن را وراد کنید در غیر این صورت اجازه راه یافتن به قسمت مدیریت را نخواهید داشت هرچند که پسورد را درست وارد کرده باشید.

هر فردی که یک سایت اینترنتی را مدیریت میکند دغدغه امنیت آن سایت را دارد و بهدنبال راهکارهایی برای افزایش امنیت وردپرس هست. داشتن یک وب سایت امن هم برای شما و هم برای مشتریان و بازدیدکنندگان شما اهمیت بسیار زیادی دارد و ارزش و اعتبار سایت وردپرس شما را از دید مخاطبان افزایش می دهد. در کنار راه های مختلفی که برای افزایش امنیت وردپرس وجود دارد، استفاده از افزونه های امنیتی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر این برای پوشه WP-ADMIN خود که در هاست شما قرار دارد، رمز و نام کاربری تعیین کنید.

افزونه وردپرس

یکی دیگر از بخش های مهم فارسی سازی قالب اضافه کردن فونت فارسی است. ” را برای همه جداول بانک اطلاعاتی خود اضافه می کند. صفحه وبلاگ جداگانه، ابزارک دسته بندی محصولات، گزینههای طرح زمینه برای تنظیم، الگوی ویترین فروشگاه و شیک بودن و زیبایی همه در قالب Seneca جمع شده و خلاقیت و جذابیت را به همراه دارند. رکورد ورودهای ناموفق – در این قسمت می توانید تلاش های ورود به سیستم ناموفق را همراه با آدرس IP و نام کاربری کاربران مشاهده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

مراقب باجافزارها باشید. باجافزارها نوعی از بدافزارهای مخرب هستند که به سیستمهای رایانهای (کامپیوتر – لپتاپ – تلفن همراه و …) قربانی حمله کرده و دسترسی کاربر به اطلاعاتش را از بین میبرند و در ازای باز کردن دسترسی، درخواست پرداخت مبلغ به حساب طراح باج افزار میکنند. حتماً مطلع هستید که صفحه ورود هریک از سیستمهای مدیریت محتوا، بهصورت پیشفرض نام خاصی برای خود دارند. Brute Force روشی است که در آن هکرها با امتحان کردن تعداد رمزها و نام های کاربری متعدد سعی در ورود به سیستم دارند. قالب سایتی که ویژگی های بسیاری دارد اما امکان غیر فعال کردن ویژگی های غیر قابل استفاده نیز وجود دارد.

این افزونه دارای یک ویزارد راه اندازی می باشد که به صورت خودکار پیکربندی سایت شما را تجزیه و تحلیل کرده و تنظیمات امنیتی پیش فرض را اعمال می کند. آگاه کرده از راه ایمیل: این گزینه را انتخاب کنید تا زمانی که یک کاربر قفل شده است از طریق ایمیلی که وارد می کنید به شما اطلاع داده شود. توصیه می کنیم که در پیشخوان افزونه وارد تک تک منوها شده و تصمیم بگیرید که کدام ویژگی با سایت شما سازگار است.

پلاگین وردپرس

در منوی BPS Security پیشخوان وردپرس روی زیرمنوی UI/UX Settings کلیک کنید. بسیاری از وبمستران به جای ایجاد تغییرات در کد های سایت، بهینه سازی دیتابیس و… همچنین می توانید پشتیبان گیری از پایگاه داده در فاصله زمانی مشخص را زمان بندی کنید و ارسال فایل های پشتیبان از طریق ایمیل را فعال کنید. این امکان را به شما می دهد تا قسمت های تنها را با زمان نمایش دهید تا بتوانید به کاربران اجازه دهید در یک قسمت به موضوعات اصلی بپردازند.

اگر مطمئن نیستید که از کدام افزونه دو مرحلهای استفاده کنید، افزونهای را که اغلب بهروزرسانی میشود و مورد بررسی قرار میگیرد را انتخاب کنید. اگر فونت های قرمز یا آبی را مشاهده می کنید، روی دکمه Read Me کلیک کنید و قسمت Help را بخوانید .برای راهنمایی بیشتر، لیستی از ویدیوهای آموزشی BPS نیز در این صفحه برای مشاهده، معرفی و توصیه شده است. ویژگی های امنیتی متوسط سطح بالاتری از حفاظت را در All In One Security and Firewall ، نسبت به ویژگی های امنیتی پایه ارائه می دهند. یکی دیگر از قابلیت­های افزونه وردپرس یوست با بیش از ۵ میلیون نصب فعال، تولید نقشه سایت برای ارائه به موتر­های جستجو است. در ابتدا شما را با نوعی از حملات کرکینگ (Cracking) به نام بروت فورس (Brute Force) که یکی از متداولترین حملات برای دستیابی به پسوردها است آشنا میکنیم.

Security Log اسپمرها و هکرهای بلاک شده را ثبت می کند.