قالب وردپرس چیست و چگونه بهترین قالب وردپرس را انتخاب کنیم؟

علاوه بر آن به نتیجه های ترافیکی و کلمات کلیدی و برخی از جزئیات اخیر وب سایت میتوانید دسترسی داشته باشید. سایتی است که در زمینه خرید و فروش محصولات وردپرس فعالیت دارد که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا اقدام به فروش محصولات خود در این سایت کنید. البته از اونجایی که برخی از مدیران سایتها به دلیل افزایش امنیت وردپرس قصد دارند تا از هر راهی که بشه تشخیص داد سایت مورد نظر وردپرسی هست یا نه استفاده میکنند ممکنه که با این روش جواب درست رو نگیرید اما قریب به بیشتر موارد پاسخگو خواهد بود.

افزونه وردپرس سایر قابلیت های قابل توجه این افزونه شامل نمایش شماره ها در فهرست مطالب، نشان دادن سلسله مراتب، فعال کردن افکت اسکرول کردن و غیره است. وبسایت ایران استخدام و ایاستخدام نمونه خوبی میتونند برای سایت ارسال آگهی و استخدام باشند تا شما هم هرچه زودتر با یک ایده نو و جدیدتر و دادن امکانات بیشتر به کاربران بتونید در این زمینه فعالیت کنید. ما در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توانید یک سایت با استفاده از وردپرس طراحی کنید. همچنین مقاله آموزش وردپرس هم می تواند به عنوان مرجع مکمل این مقاله مفید باشد. از قابلیت Make fewer HTTP requests نیز میتوانید به منظور استفاده از بهینهسازی درخواستهای HTTP استفاده کنید. که به طور پیش فرض عدد 80 برای HTTP ، و عدد 443 برای HTTPS است، به همین دلیل می توانید آن را در URL ها حذف کنید.

افزایش سرعت وردپرس

اما اين را بخاطر بسپاريد که اگر قالبها عناصر زيادي داشته باشند، حجم صفحه بيشتر شده و قطعاً باعث کند شدن وب سرور شما ميشود. اگر شما کمی با فضای وبسایت آشنایی داشته باشید حتما با دامنه آشنا هستید. وقتی وارد پنل هاستینگ تون میشید، حتما به دنبال پیکربندی PHP یا موارد مشابه بگردید. در واقع اپن سورس بودن ورد پرس باعث شده است که توسعه دهندگان ورد پرس به راحتی بتوانند باگ های امنیتی وردپرس و البته ایرادات وردپرس را رفع کنند. وردپرس باتوجه به اینکه Open source است مرتب بروزرسانی های خود را منتشر می کند.علاوه بر نسخه وردپرس تمامی پلاگین ها نیز آپدیت منتشر می کنند که بروزرسانی همه این ها موجب افزایش سرعت و همچنین امنیت سایت می شود. همواره قالب های خلاق و مدرن وردپرس از پرفروش ترین پوسته های وردپرس هستند که طرفداران زیادی دارند.ما در این مقاله به شما 10 تا از محبوب ترین قالب های خلاق وردپرسی را معرفی میکنیم.

وبسایت میزبانفا در زمینه فروش دامنه و خدمات هاستینگ با رتبه الکسا 423 فعالیت دارد که علاوه بر خدمات میزبانی وب در زمینه طراحی سایت و مطالب و مقالات آموزشی هم سرآمد بوده و در تمامی بخشهای این سایت وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا انتخاب شده است. با مراجعه به وبسایت میزبانفا قادر هستید تا از سرعت بالای بارگزاری این سایت دیدن کنید. به صورت کلی، هر سایت وردپرسی از انواع مختلفی از داده ها تشکیل شده است. تمام دستور های بعدی توسط & انجام می شود.مقادیر این کد سمت سرور انتخاب می شود، برای مثال می توان از این مقادیر برای تغییر مکان فایل یا ذخیره داده استفاده کرد. در بیشتر مواقع امکان دارد که آدرس URL شما مسیر دسترسی به یک فایل نباشد بلکه درخواستی باشد که شما برای سرور ارسال کرده اید و داخل سرور آن دستور ترجمه می شود. اکنون اگر آدرس وبسایت خودتان را سرچ کنید، با صفحهای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد؛ در ادامه باید زبان مدنظرتان را انتخاب کنید (چون در این مینی دوره رایگان قصد طراحی یک وبسایت با زبان فارسی را داریم، زبان فارسی را انتخاب میکنیم.) و بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید و در صفحه ی بعدی متن را بخوانید و روی “بزن بریم” کلیک کنید.

البته اگر شما زمان کافی ندارید و یا علاقمند به حوزه طراحی سایت نیستید می توانید با مراجعه به سایت های مختلفی که در حوزه سایت های وردپرسی فعالیت میکنند بهترین طراحی سایت را وردپرسی را برای سایت خود داشته باشید . یکی از سرشناس ترین خواننده های جهان برای اطلاع رسانی در مورد زمان تورها، کنسرت ها، بلیت ها، خبرهای جدید در مورد آهنگ و آلبوم جدیدش، از سایت معروفش استفاده می کند که این سایت با وردپرس ساخته شده و به قدری حرفه ای است که می تواند مدت ها شما را مشغول نگه دارد. تمام اخبار موسیقی راک، تورها، بلیت ها، جوایز، آلبوم های جدید و هرچه می خواهید فقط با یک کلیک و وارد شدن به سایت Rolling Stones برآورده می شود. این افزونهها، به شما کمک میکنند تا بدون نیاز به مهارتهای پیشرفتهٔ برنامهنویسی، بتوانید به سریعترین و آسانترین شکل ممکن، یک فروشگاه آنلاین برای خود بسازید.

افزونه جدول رو در همه جا غیر از محتوای جداول غیر فعال کنین. این افزونه رایگان هم کارهای مختلفی مثل بهینه سازی کدهای سایت، فعال سازی کش، فعال سازی لود تنبل تصاویر و… استفاده از امکانات این سایت چند مزیت مختلف دارد؛ اولین مزیت سایت این است کدهای css و js سایت شما را بررسی میکند و بهینهبودن یا نبودن آنها را به شما گزارش خواهد داد. پرکاربردترین روش نفوذ، افزودن کدهای مخرب به انتهای URL است که در اختیار کاربر قرار میگیرد و به محض کلیک کاربر، کد اجرا میشود. در صورتی که کیفیت آنها کم و یا حجم آنها زیاد باشد، از شما خواسته میشود تا نسبت به بهینهکردن آنها اقدام کنید. در صورتی که به آموزش طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس علاقه داشته باشید، میتوانید اینجا کلیک کنید تا اطلاعات لازم درباره دوره جامع آموزش تک به دست بیاورید. حالا تا اینجا آموزش شما پایههای وبسایتتان را بنا نهادید 🙂 بیاید با یک مثال ادامه دهیم.

علاوه بر این سعی می کند از افزونه های زیر استفاده کند تا سایت کاملا محبوب کاربران شود. از تکرار و تمرین نترسید و سعی کنید تا می توانید تمرین کنید تا بدانید که اگر به مشکلی برخوردید چطور آن را مدیریت کنید. برای این منظور افزونه محبوب wappalyzer بیشترین کاربرد را دارد که میتوانید با نصب ان در مرورگر شخصی ، ببینید که سایتی که در حال حاضر در ان قرار دارید از وردپرس استفاده میکند یا خیر؟ یک افزونه Freemium، رایگان است، اما میتوانید با پرداخت هزینهای به نسخهی پولی آپگرید و از قابلیتهای پیشرفتهی آن استفاده کنید.

حتی فونت ها و نمای موزاییکی سایت باعث شده یک جلوه نوستالژی و روزنامه مانند به سایت داده شود و این راز محبوبیت یکی از بهترین سایت های وردپرس است. این سایت از یک تم سفارشی استفاده می کند که ترکیب رنگ جالبی دارد و البته برگرفته از لوگوی آن است. راز مخفی در پشت این موفقیت، تم مخصوصی است که سایت Katy Perry برای وب سایتش استفاده می کند. به عنوان مثال نام اختصاری وردپرس wp است و سایت های بسیار زیادی وجود دارد که به حوزه وردپرس اختصاص دارند و در نام دامنه آنها از wp استفاده شده است. در این وبسایت علاوه بر نرم افزار میتونید به فایل های چندرسانه ای هم دسترسی داشته باشید.

نام دامنه و یا ساب دامنه را وارد کرده و در نهایت با فشردن دکمه Exprience the magic of WPTD لحظاتی را منتظر بمانید تا سایت مورد نظر توسط سایت مورد بررسی قرار بگیرد. اگر قصد طراحی سایت وردپرس در مشهد را دارید، همکاران ما آماده پاسخ­گویی به سوالات شما بوده و اطلاعات دقیق از هزینه و مراحل اجرای کار را در اختیار شما قرار خواهند داد. اما به این دقت کنید که تا جایی یک افزونه را نصب کنید که واقعا به آن احتیاج دارید. در مورد شناسایی وردپرس نیز شما قادر خواهید بود تا به راحتی اب ابزار آنلاینی که در اختیار دارید در مورد CMS استفاده شده در یک سایت و افزونه و قالب استفاده شده اطلاعاتی را به دست بیاورید و مورد آنالیز و ارزیابی قرار بدهید.

صادقانه باید اعلام کنیم اگر عملکرد سایت اولویت دارد، مجبورید یک انتخاب را انجام دهید: طراحی یا عملکرد؟ از آنجایی که والت دیزنی یکی از بهترین سایت های دنیا را دارد، می توانیم به راحتی این جمله را بسط بدهیم و بگوییم که هرچه به عنوان افزونه در این سایت استفاده می شود، جزو بهترین ها است. ما در این مقاله کار با دامنه ها و هاست، نصب وردپرس، مدیریت محتوا و استفاده از افزونه ها و قالب ها برای طراحی سایت وردپرس و بهینه کردن آن را به شما آموزش خواهیم داد. این مقاله، آموزشی جامع و مفید وردپرس برای افرادی است که می خواهند که طراحی وب سایت وردپرس را یاد بگیرند.

چرا که اطلاعات صفحه در حافظه پنهان سایت وردپرس ذخیره شده و نیاز به بارگذاری مجدد بی تم ندارد. شرکت والت دیزینی از وردپرس برای ارائه خدمات به کاربرانش استفاده می کند. این کاراکترها همه در یک شرکت بزرگ ساخته شدند. شرکت شاتل با رتبه الکسا 67 به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای ISP و ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم با استفاده از وردپرس راه اندازی شده است. امروزه شرکتهای بزرگ اینترنتی نیز وردپرس را انتخاب بهتری برای ساخت سایت در نظر گرفتهاند و نیازی به این نمیبینند که به سمت طراحی سایت اختصاصی بروند. استفاده میکند، استفاده از یک افزونه قدرتمند در کنار مرورگر اینترنتی شماست که با استفاده از ان میتوانید جزییات بیشتری را در مورد سایت مورد نظر بدست آورده و ببینید که از چه تکنولوژی هایی در سایت استفاده میکند.

پلاگین وردپرس

با انجام کارهای زیر می توانید امنیت وردپرس خود را افزایش دهید. این پارامتر که از جنس bool یا شرطی است مکان فراخوانی اسکریپت را مشخص میکند. در اون باشید تا بعد از بررسی مشابه تصویر زیر ببینید که سایت مورد نظر وردپرسی است یا اینکه با cms دیگری ساخته شده است. باید ساختار قالب رو و کد نویسی اون رو بررسی کنید، اینکه سازنده اون قالب چه شخصی هست؟ به راحتی می توانید فرم نظر سنجی مورد نظرتان را ایجاد کرده و با قرار دادن کد آن در قالب و یا پست ها و برگه ها سیستم نظرسنجی را در وب سایت تان راه اندازی کنید .

به نظر می رسد تنها همین یک مورد کافی باشد تا وردپرس را یکی از بهترین روش های ساخت سایت بنامیم. پلاگین محبوب فیس بوک روشی ساده و جذاب را جهت نمایش دادن صفحات دلخواه فیس بوک در نوارهای کناری سایت وردپرسی ارائه میدهد. طراحی قالب وردپرس و فروش آن نیز این چنین است، شما یکبار وقت میگذارید و قالبی را طراحی می کنید، سپس با قرار دادن این قالب در سایت های فروش قالب همچون ژاکت و راست چین تا هر زمان که فکرش را بکنید، درآمد فروش آن است که به حساب شما واریز میشود. سپس پنجره جدیدی مشابه تصویر زیر باز میشود. همانطور که میدانید یکی از دلایل اصلی که باعث کاهش سرعت وردپرس میشود استفاده نامناسب و غیر اصولی از افزونههاست که بارها این مسئله را در مقالات مختلف بازگو کردم.

در این مقاله ۵ افزونه رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با نحوه استفاده از این افزونه، مقاله آموزش افزونه Insert Headers and Footers را مطالعه کنید. چرا که این افزونه امکانات بیشتری نسبت به وردپرس راکت دارد. همونطور که در بالا هم اشاره شد سایتهای استخدامی و آگهی در زمینه وردپرس بسیار بسیار پرقدرتتر ظاهر خواهند شد به طوری که اگر در چنین زمینههایی مدام در حال جستجو باشید مطمئنا سایتهای سرآمد و قدیمی که مو سپید کردند رو خاطرتون هست که از طراحی سیستم اختصاصی در آنها استفاده شده بوده و مطمئنا کلی هزینه برای طراحی اونها صرف شده اما میبینیم که با متولد شدن سایت آگهی وردپرس دیگه نام و نشان آنچنانی از اون سایتها باقی نمونده. اگر سایت فروشگاهی هست با ووکامرس ساخته شده یا یک CMS اختصاصی؟ در این حالت ، ممکن است نام یک پوشه یا یک فایل مثلا awesomeness.php در محل هاست باشد، اما این مسیر لزوماً به یک فایل واقع بر روی سرور اشاره نمی کند.

توجه داشته باشید که تمامی افزونه های رایگان وردپرس منبع باز ( open-Source ) است و نکته دیگر نیز برای یک افزونه همیشه یک جایگزین وجود دارد. افزونه های وردپرس به ارتقا و تقویت وب سایت وردپرس شما کمک می کنند. حتی بهتر از آن این است که حتی می توانید دو سایت وردپرس جداگانه را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند. همچنین می توانید فایل افزونه را در هاست سایت و در پوشه plugins آپلود کنید.