قالب وردپرس چیست

برای اطلاعات بیشتر در مورد CDN و نحوه ایجاد حساب کاربری در StackPath به مقاله معرفی معروف ترین CDN ها مراجعه بفرمایید. نکته : برای هاست ایران ممکن است فعال سازی CDN مشکل ساز باشد. تیک فعال سازی آن را بزنید و در ادامه اطلاعات مربوط به CDN خود را وارد کنید. برچسب عنوان و متا تگ را بارها در نتایج جستجوی گوگل دیده اید. قبل از آنکه نوشته یا برگه ای را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید مطمئن شوید که حتما پیوندهای یکتای سایت تان را به این صورت تنظیم کرده باشید. همینطور حتما مطمئن شوید که از نظر حجم این تصاویر بهینه شده اند.

راه دیگر نیز استفاده از سایت های فشرده سازی تصویر است که میتوانید به راحتی تصاویر خود را به این سایت ها وارد کرده و سپس این سایت ها بدون افت کیفیت، تصویر را فشرده سازی میکنند. وردپرس یار، یکی از محبوب ترین پایگاهها برای کسانی است که وردپرس کار میکنند. افزونه Dragonizer یک محصول ایرانی است که با بهینه سازی پایگاه داده و JS و CSS همزمان بهینه سازی و افزایش سرعت را برای سایت شما به همراه دارد. تفاوت اصلی Hummingbird با سایر افزونه های افزایش سرعت این است که Hummingbird نه تنها سایت شما را سریعتر می کند، بلکه به شما در بهتر کردن امتیازتان در Google PageSpeed Insights کمک می کند. این افزونه دارای بیش از ۲ میلیون نصب فعال است که میتوانید با نصب و فعال سازی آن به راحتی سایت خود را به گوگل آنالیتیکس متصل کرده و نه تنها عملکرد سایت خود را بسنجید بلکه با این افزونه میتوانید اطلاعات لازم در مورد سایت وردپرسی تان را در پیشخوان وردپرس تان نیز بررسی کنید.

افزایش سرعت وردپرس

اما این کار به تنهایی برای حفظ امنیت سایت تان کافی نخواهد بود. دقت کنید اگر محیط وردپرس شما شبیه این آموزش یا هر آموزش دیگری در اینترنت نیست کافی ست پلاگین ویرایشگر کلاسیک را روی وردپرس نصب کنید. حتی اگر شما برنامه نویس نیستید نیز میتوانید از نتیجه کار توسعه دهندههای وردپرس به راحتی استفاده کنید. کاربران وبسایت های کند را حتی قبل از اینکه کامل لود betheme.ir شود ترک میکنند. این سایت توسط یک تیم 10 نفره به سرپرستی آقای جبین پور اداره می شود که بسیار قوی و جدی روی ابزار وردپرس کار میکنند. راه دیگر استفاده از افزونه فشرده ساز تصاویر Smush pro هست که روی سایت تان نصب شده و کلیه تصاویری که از قبل روی سایت دارید را فشرده سازی میکند. مطمعنن این افراد نمی دانستند که با شروع آن پروژه بتوانند میلیون ها آدم رو در سرتاسر جهان شاغل کنند و صنعت طراحی وب سایت را دگرگون کنند.

هر قالبی که میخواهید انتخاب کنید، مطمئن شوید که اولا واکنش گرا باشد و در دستگاه های موبایل به زیبایی نمایش داده شود و علاوه بر این حتما از افزونه های مهم وردپرسی چون ووکامرس، افزونه های سئو، عضویت و صفحه سازها پشتیبانی به عمل آورد. توجه داشته باشید که افزونه شما حتما باید با فرمت zip باشد. علاوه بر مشخص کردن نوع سایت تان حتما مهمترین امکانات و ویژگی هایی که میخواهید سایت تان داشته باشد و در اختیار بازدید کنندگان تان قرار دهید را نیز مد نظر داشته باشید. بهتر است قبل از آنکه قالب مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید اول موضوع اصلی و هدف سایت تان را مشخص کنید. اگر به هر دلیلی مشکلی در سایت شما پیش آمد دیگر مجبور نیستید همه کار را از اول انجام دهید و به نقطه صفر برگردید. این پوشه جایی است که همه چیز مربوط به افزونه در سایت شما قرار دارد.

حالا باید کمی صبر کنید تا این ابزار رایگان کار خود را انجام دهد و اطلاعات سایت را به شما نمایش دهد. مرورگر History این افزونه به شما اجازه می دهد در صورت نارضایتی از تغییرات اعمال شده به تغییرات قبل بازگردید. قطعا تا به امروز با انواع و اقسام خطاها در وبسایتها، مرورگرها و جاهای مختلفی روبرو شدهاید و ممکن است با بیشتر آنها آشنا شدهاید و نحوه برطرف کردن آنها را میدانید. فقط به امروز فکر نکنید بلکه امکانات و ویژگی های مورد نیازِ حداقل یک سال آینده را نیز پیشبینی کنید. این امر به این معنی است که شما و کاربرانتان ممکن است اطلاعیه های مهم ایمیل را از سایت وردپرسی خود دریافت نکنید. قرار است سایت شما در چه زمینه ای فعالیت کند؟

مثلا هرگز تصویری که بیش از ۵ مگابایت حجم دارد را در محتوای سایت تان به کار نبرید. توصیه می شود این محصولات را به صورت دستی وارد کنید تا دچار مشکل نشوید. همچنین زمانی که مدتی از ساخت سایت تان گذشته اگر با این مشکلات مواجه شوید هم روی سئوی سایت تاثیر منفی خواهد گذاشت و هم اینکه تعویض میزبانی وب تان بعد از مدتی کمی مشکل ساز و دردسر ساز خواهد شد. فقط مطمئن شوید که هاست مورد نظرتان حداقل نیازهای میزبانی وردپرس را داشته باشد. البته توصیه میشود قالبهای وردپرسی را جهت اطمینان از امنیت و عدم وجود کدهای مخرب، از فروشگاههای معتبر تهیه کنید. دقت داشته باشید که اگر در حال حاضر صفحات و نوشته هایی روی سایت تان دارید، با تغییر این قسمت، نوشته های فعلی سایت تان با خطا مواجه میشود که برای این منظور باید آدرس های قدیمی را روی URL جدید ریدایرکت کنید.

وقتی یک کاربر به پلاگینی امتیاز میدهد از او خواسته میشود درباره امتیازی که داده توضیح دهد. این گواهی اطلاعات سایت شما از جمله داده های حساس مثل اطلاعات مشتریان را رمزگذاری می کند. اسکریپت های مخرب، کد هایی هستند که گاهی اوقات به پایگاه داده وردپرس تزریق می شوند. زمان زیادی از شروع این کار نگذشته بود که توسعه دهنده اصلی پلتفرم B2 یعنی میشل والدریگی با آنها تماس گرفت و به گروه آنها پیوست. همچنین کاربر باید قبل از دانلود هر فایلی با شرایط و قوانینی که شما تعیین کردهاید موافقت کند و پسازآن قادر خواهد بود نسبت به دانلود فایل اقدام کند.

از آنجا که استفاده از این پلتفرم برای وب سایت ها بسیار رایج است، سایت های وردپرس هدف خوبی نیز برای هکرها هستد. پس از یافتن بهترین ارائه دهنده میزبانی وب، باید نوع هاست مورد نیاز خود را نیز تعیین کنید. بنابراین تنها کافی است که افزونههای موردنیاز و کاربردی را در سایت خود نصب کنید. به عنوان مثال همین مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید از عنوان ” ۹ نکته کاربردی در مورد وردپرس که هر وبمستری باید بداند ” استفاده کرده است.

افزونه وردپرس

برای سئو یا بهینه سازی سایت تان نیاز به افزونه ای دارید که در این مورد شما را همراهی کند. برای وردپرس افزونه های بسیار زیادی وجود دارد که امکانات مختلف و جالبی را به سایت شما اضافه میکند، ولی به این معنی نیست که برای هر کاری بخواهید افزونه نصب کنید. پس اگر میخواهید بازدید کننده هدفمند سایت خود را افزایش دهید باید کاری کنید تا محتوای سایت شما برای عبارت کلیدی مرتبط، در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد. اولین کاری که باید انجام دهید دریافت گواهینامه SSL است. افزووه سئو یوست که در بالا معرفی شد این کار را برای تان انجام میدهد.

پلاگین وردپرس هر چقدر صفحه ای که بک لینک بیشتری دریافت کرده باشد در رتبه های بالاتر قرار میگیرد. در بین سایت های معرفی شده، سایت میزبان فا میزبانی مختص وردپرس را نیز ارائه میدهد. با توجه به نوع سایت تان میتوانید از بین صدها موضوع قالب وردپرس، بهترین پوسته را انتخاب کنید. مطمئن باشید این سایت جزو یکی از بهترین سایت های آموزش وردپرس نام برده می شود و خواهد شد چون کاربران با ارزشی مثل شما دارد. این قالبها معمولا تمام امکانات یا بخشی از امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند.

From Address: آدرس ایمیلی که مشتریان در ایمیلی که برای آنها ارسال شده است، خواهند دید. یکی از مواردی که میتوان به آن اشاره کرد و از اهمیت بالایی برخوردار است، محدود کردن تعداد دفعات ورود کاربران است تا پس از چند بار ورود ناموفق دیگر نتواند از یک آدرس خاص استفاده کند. استفاده از تصاویر در محتوای سایت تان اهمیت بسیار زیادی دارد که بارها در مقالات مختلف سایت کارنوین به آن اشاره شده است. به عنوان مثال همین افزونه سئو که در نکته قبلی به آن اشاره کردیم. از دیگر مثالهای موجود در این مورد میتوان به سایت موزیلا اشاره کرد.

با توجه به اینکه در وب فارسی اغلب افراد به دنبال پیدا کردن بهترین قالبهای فروشگاهی هستند، قالبهای این بخش را با توضیحات بیشتری به شما معرفی میکنم. بهترین حالت در تنظیمات این بخش این است که پیوندهای یکتا را روی گزینه نام نوشته قرار دهید. یاد گرفتن وردپرس اصلا سخت نیست و ما در این سری ویدئوهای آموزشی به صورت تصویری، صفر تا صد نکات وردپرس را ارائه کرده ایم. در این سایت میتوانید با توجه به موضوع سایت تان قالب های مختلف را بررسی و مقایسه کرده و پیش نمایش آن را ببینید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر شما تا به حال دنبال افزایش سئو ی سایت خود بوده باشید، حتما و بدون شک نام افزونه های سئو ی وردپرس ALL in One Seo Pack و wordpress seo by yoast را شنیده اید و شاید اکنون از یکی از این افزون ها دارید استفاده می کنید و یا اینکه حد اقل یک بار قبلا استفاده کرده اید.در کنار انتشار مطالب در بلاگ خود و دقت در نوع مطالب و نحوه ی معرفی به موتور های جست و جو گر به خصوص گوگل، نیازمند یک افزونه برای معرفی برخی توضیحات و کلمات کلیدی به موتور های جست و جو هستید.دو افزونه ی فوق، کاملا رایگان هستند و از مخزن وردپرس نیز قابل دانلود هستند.افزونه ی ALL in One دارای سابقه ی زیاد و محبوبیت فراوان و همچنین سادگی در استفاده و تنظیمات آن هست که تا اکنون بالای ۱۴ میلیون بار دنلود شده است.. برای آموزش این افزونه به مقاله افزایش امنیت وردپرس با محدود کردن دفعات ورود کاربران به پنل کاربری مراجعه کنید.

طراح قالب شرکتی وردپرس شرکتی پیش از طراحی باید تمامی آنچه که مورد نیاز یک شرکت می باشد را پیش بینی کرده و نیازهای آتی یک شرکت را در نظر بگیرد و سپس اقدام به طراحی کند. درست است که نسخه رایگان این پلاگین امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار میدهد، اما اگر بخواهید به تمامی قابلیتهای این افزونه دسترسی داشته باشید باید نسخه پرمیوم یا پولی آن را بر روی سایت خود نصب کنید. پس از اتصال سایت به گوگل آنالیتیکس، میتوانید به گزارش های مخاطبان، گزارش های رفتاری آن ها، گزارش های مرتبط به محتوای سایت و گزارش های مرتبط به بخش فروشگاه سایت تان دسترسی داشته باشید. اگر سوالی در این رابطه داشتید حتماً در بخش نظرات از ما بپرسید.

Jetpack یک افزونه همه کاره است که در بیش از 5 میلیون وب سایت فعال است. در CMS اختصاصی از فریمورکهای آماده مانند جی کوئری و بوتاسترپ برای برنامهنویسی بهره برده میشود، بدین ترتیب پروژههای مبتنی بر CMS اختصاصی میتواند سریعتر و بهینهتر به سرانجام میرسد. به طور مثال اینجوری نباشه که یک سال پیش از سایت آماده شدتون بک آپ گرفته باشین و بخواین الان ازش استفاده کنین چون توی یکسال ممکنه کلی تغییرات، کلی کاربر جدید با اطلاعات جدید، کلی محصول و خدمات به سایت اضافه شده باشه. همچنین میزبانی از ویدئوها موجب افزایش حجم سایت و بالطبع افزایش حجم بک آپ ها می گردد. یکی از اساسی ترین مراحل برای افزایش سرعت و کارایی سایت انتخاب یک هاست مناسب است. انتخاب یک سرویس دهنده هاست مناسب از همان ابتدای کار بسیار مهم است. اگر به افزونه ووکامرس نگاهی بیاندازید این افزونه برای قرار دادن محصولات از همان جدول Post ها در وردپرس استفاده کرده و زمانی که برای ذخیره داده های سبد خرید و کد های تخفیف نیاز خود را در جداول وردپرس ندید ، یک Table جدید در بانک اطلاعاتی وردپرس ایجاد کرد.