قیمت دریچه تنظیم هوا-مبتکر تهویه

اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن تهویه آسیا محیط استفاده گردد. در سیستم های هوارسانی که برای این کار تعریف شده اند، مورد استفاده قرار بگیرند. حداقل سفارش برای دریچه ها ، عرض 15 سانتی متر و مساحت 130 اینچ مربع می باشد. به دلیل نوسانات بازار لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و هرگونه پرسش و پاسخ و دریافت اطلاعات لازم تماس بگیرید. سرعت های مندرج در این جدول بر اساس سطح مفید دریچه تعیین شده اند، یعنی سطحی که حاصل ضرب ابعاد دریچه منهای سطوح تیغه های دریچه حاصل می آید.

  • انواع دریچه ها با کاربردهای مختلف مانند، دریچه تبادل هوا، دریچه تامین هوا فلزی و دریچه هواکش ساختمان و… در این مراکز به فروش می رسد.
  • نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودکار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه کانال انجام میشود.
  • این قوس ها هم می توانند در طول دریچه ها و هم در عرض آنها طبق شعاع قوس مکان ساخته شوند.
این دریچه ها می توانند با فشار بیشتری هوا را به محیط پرتاب نمایند لذا عملکرد بهتری دارند. دریچه گرد برای انتقال هوا از طریق انشعابات گرد مورد استفاده قرار می گیرد. از لحاظ ظاهری این دریچه ها دارای یک فریم گرد می باشند که داخل آنها نیز لایه های گرد دیگری وجود دارد. یکی از انواع دریچه گرد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دریچه های بلندگویی است.

انواع دریچه گرد استاندارد

در واقع تمامی صدا‌های منتشر شده از دریچه‌ های تهویه با میزان دبی هوای عبوری از آن‌ ها ارتباط مستقیم دارد. همچنین اگر هواساز دارای صدای کمی باشد اما باز هم ابعاد مناسبی برای هواساز انتخاب نشده باشد، شاهد صدا‌های شدید از دریچه تهویه هوا خواهید بود که منجر به آلوگی صدای زیادی می‌ شود. پره‌ های مورد استفاده در این نوع دریچه هوا، دارای زاویه چهل و پنج و نود درجه است و بر اساس نیاز باید برای خرید آن اقدام شود. دریچه ها دارای کارایی مختلفی می باشند و به همین دلیل با شکل‌‌‌‌‌ها و طراحی گوناگونی تولید می گردند.

دریچه‌های بازدید، رفت و برگشت

قیمت دریچه تنظیم هوا-مبتکر تهویه توجه کنید اگر این فاکتور را در انتخاب نوع دریچه هوا مورد نظر قرار ندهید، در تابستان‌ ها هوای بسیار گرم و در زمستان‌ ها هوای سرد را تجربه خواهید کرد. معمولاً استفاده از دریچه‌ های هوای مشبک برای رستوران‌ ها، مساجد و تالار‌های پذیرایی پیشنهاد می‌ شود. یکی از دریچه های تهویه هوا ساختمان که سقفی می باشد،‌ دریچه سقفی کولر است که می توان جزو یکی از معروف ترین انواع دریچه تهویه هوا به حساب آورد. هر یک از دریچه‌ های تهویه هوا با توجه به محل نصب آن‌ ها دارای انواع مختلفی هستند که لازم است تا قبل از خرید، به این مشخصات دقت فرمایید.

این دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک ساخته و ارائه میشود. دریچه هوای خطی برای هر دو سیستم حرارتی، برودتی و تهویه طراحی شده است. علاوه بر این برای سیستم های رفت یا برگشت هوا و تخلیه نیز میتواند استفاده شود. دریچه هوایی که در محیط های بسیار حساس استفاده می شوند دارای شکل ظاهری متفاوتی هستند و از ورود جریان هوای آلوده و یا ذرات گردو غبار جلوگیری می کنند. البته ناگفته نماند که شما میتوانید برای کانال های گرد از دریچه مستطیلی یا اسلوت استفاده کنید و تنها به یک تبدیل گرد به چهارگوش دارید که رابط اتصال کانال و دریچه باشد.

دریچه کولر پلاستیکی با عرض 25 سانتی متر