لئو گوپال – اخبار وردپرس

حفظ ارتباط با افرادی که از طریق این رویدادها با لئو ملاقات کرده بود کمک بزرگی به سلامت روان او در طول همه گیری کووید بود.

دوران دبیرستان برای لئو دوران سختی بود، زیرا او مشکل گفتاری داشت که تنها زمانی که با دوستان نزدیک یا خانواده بود از بین می رفت.

او به رشد مهارت‌های خود به عنوان یک توسعه‌دهنده وردپرس با کمک اسناد مفیدی که می‌توانست پیدا کند و از طریق انجمن وردپرس محلی مفید خود ادامه داد. این به او کمک کرد تا امرار معاش کند و خانواده اش را تأمین کند.

کمک به خود از طریق کمک به دیگران در جامعه

در دبیرستان، لئو برنامه نویسی را به عنوان یکی از دروس خود انتخاب کرده بود. در سال 2008، او اولین وب سایت خود را با استفاده از وردپرس برای دانش آموزان مدرسه ساخت. این اولین باری بود که او ارزش واقعی وردپرس و منبع باز را دید.

او شروع به نوشتن یک مجله به عنوان راهی برای بیان کرد و متوجه شد که هر کلمه به راحتی برای او می رسد.

همه چیز با WordPress 1.2 “Mingus” شروع شد

با تشکر از نالینی تاکور (@nalininonstopnewsuk)، لاریسا موریلو (@lmurillom)، مهر بالا (@مهر)، ابها تاکور (@webcommsat)، کلویی برینگمن (@cbringmann) برای کار روی این ویژگی، و به همه مشارکت‌کنندگانی که در چند ماه اخیر در زمینه‌های خاص و سریال کمک کردند. از لئو گوپال نیز متشکرم (@leogopal) برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود.

او آشکارا در مورد تجربیات خود با افسردگی نوشته است و ابتکاری را آغاز کرده است که در آن موضوعات سلامت روان و رفاه عمومی می توانند آزادانه و بدون قضاوت مورد بحث قرار گیرند.

او وردپرس را به‌عنوان پلتفرم اصلی خود برای توسعه، عمدتاً به دلیل جامعه پشت آن انتخاب کرد.

او به هسته و افزونه ها کمک کرده است و معتقد است که وردپرس و جامعه آن مشارکت را بسیار آسان می کنند.

کنجکاوی، نوشتن و انعطاف‌پذیری مضامین تکرارشونده در داستان لئو هستند و با سفر وردپرس او نقشه‌برداری کرده‌اند.

این ویژگی People of WordPress از مقاله ای الهام گرفته شده است که در ابتدا در آن منتشر شده است HeroPress.comیک ابتکار اجتماعی که توسط Topher DeRosia ایجاد شده است. این افراد در جامعه وردپرس را برجسته می کند که بر موانع غلبه کرده اند و در غیر این صورت ممکن است داستان های آنها شنیده نشود. #HeroPress


منبع: https://wordpress.org/news/2022/06/people-of-wordpress-leo-gopal/

هزینه شروع مشارکت بسیار کم است – همین حالا شروع کنید“.

لئو گوپال

در WordCamp کیپ تاون 2016، او در مقابل حضار ایستاد و سخنرانی کرد:جامعه وردپرس، سلامت روانی و شما“. پس از این صحبت، وی مورد استقبال بسیاری از حاضران قرار گرفت و از او به خاطر صحبت صریح در مورد مسائل روحی و روانی تشکر کردند.

لئو در حال سخنرانی در وردکمپ کیپ تاون در سال 2016
لئو در حال صحبت در WordCamp کیپ تاون، 2016

او گفت که با کمک به دیگران، هر روز به خودش کمک می کند.

مشارکت در وردپرس

همانطور که لئو می گوید، جامعه وردپرس فقط درصدی از اینترنت را تامین نمی کند. آن را نیز توانمند می کند.

داستان ها را به اشتراک بگذارید

در این مجموعه، ما برخی از داستان های الهام بخش را به اشتراک می گذاریم که چگونه وردپرس و شبکه جهانی مشارکت کنندگان آن می توانند زندگی مردم را برای بهتر شدن تغییر دهند. در این ماه، Leo Gopal، از آفریقای جنوبی، یک توسعه‌دهنده پشتیبان و عامل پشتیبانی مشتری برای تشویق و پشتیبانی یادگیری که جامعه وردپرس می‌تواند ارائه دهد، ارائه می‌کنیم.

پرتره لئو گوپال در پیراهن مشکی با آسمان آبی پشت سر.

نوشتن به عنوان کانال بیان

لئو به بیماری دوقطبی مبتلا شده است که قبلاً به عنوان افسردگی شیدایی شناخته می شد. در سال 2017، او یک دوره ضعیف را پشت سر گذاشت و برای ادامه دادن تلاش کرد. او در وردپرس حمایت و درک جامعه را پیدا کرد.

اگر آن جستجوها در مورد چگونگی ساخت وردپرس برای شما نبود، زندگی من بسیار متفاوت می شد

لئو گوپال

لئو به عنوان یک سازمان‌دهنده در آفریقای جنوبی برای WordCamp کیپ تاون در سال 2016 و 2017، وردپرس میت‌آپ کیپ تاون 2015 – 2016 و WordPress Durban 2017 – 2020 به جامعه کمک کرده است. او همچنین در تعدادی از WordCamps صحبت کرده است.

هرگز، هرگز فکر نکنید که شرایط «مناسب» برای موفقیت ندارید. فقط ادامه دهید، پیشرفت بیش از کمال – شما می تواند آن را انجام دهد

لئو گوپال

لئو می خواست مشغول باشد و به محض اینکه مدرسه را تمام کرد، برای هر شغل ابتدایی مرتبط با وب که می توانست پیدا کند، درخواست داد. او توسط یک شرکت برای نقش مدیر وب سایت برای تیم بازاریابی خود که بر روی وردپرس متمرکز بود استخدام شد.

لئو احساس می کرد که برای غلبه بر کار در بخش وب مانعی دارد. او احساس نمی کرد که یک “توسعه دهنده واقعی” خودآموخته باشد. با این حال، از طریق جامعه، او متوجه شد که توسعه دهندگان خودآموز زیادی وجود دارد و او تنها نیست.

در کنار مسیر رشد، لئو با یک سفر سلامت روان روبرو شد. او از افسردگی رنج می برد و جامعه را پذیرا و درک می کرد.

غلبه بر لکنت، غلبه بر فقر، خودآموختگی فوری، بزرگ شدن در کشوری با قطعی برق «کاهش بار»، و یکی از پایین‌ترین سرعت اینترنت در کشورهای در حال توسعه، و تقویت سلامت روان، کار آسانی نیست. و با این حال، او می داند که می تواند این کار را انجام دهد.

شعار لئو این است که “من می توانم آن را انجام دهم!”

لئو در حال سخنرانی در WordCamp کیپ تاون در سال 2019
لئو در حال صحبت در WordCamp کیپ تاون، 2019

همانطور که اعتماد به نفس لئو از طریق بیان کتبی افزایش می یافت، او مصمم بود که لکنت او دیگر بر او قدرت نخواهد داشت. در سال 2005، با تشویق خوانندگان وبلاگش، تعطیلات تابستانی مدرسه را در اتاقش گذراند و روی کاهش لکنت خود کار کرد. وردپرس ابزاری خواهد بود که او را قادر می سازد با خوانندگان وبلاگ خود ارتباط برقرار کند و خلاقیت و افکار خود را بیان کند.

ساخت وردپرس برای خود

هنگامی که توانایی ایجاد و افزودن الگوها به کتابخانه WordPress.org در سال 2021 ظاهر شد، لئو تقریباً بلافاصله از آن استفاده کرد و جعبه فراخوانی ایجاد کرد که هم برای مشتریانش و هم برای جامعه قابل استفاده بود. او قصد دارد چند الگوی پیچیده تر را منتشر کند.

بله ما میتوانیم.

در سال 2015، لئو به طور تمام وقت به کیپ تاون، آفریقای جنوبی نقل مکان کرد و به عنوان یک توسعه دهنده در یک آژانس توسعه وب شروع به کار کرد و در نهایت به سمت مدیر توسعه آن و مدیریت یک تیم کوچک رفت.

با تشکر از جوزفا هادن (@چانتابون) و تافر دروزیا (@topher1kenobe) برای پشتیبانی از سری People of WordPress.

لوگوی HeroPress

در سال 2004، لئو لذت وبلاگ نویسی را به عنوان راهی برای ترکیب نگه داشتن یک مجله با “مکالمه” که می توانست با کسانی که در وبلاگ هایش نظر می دادند داشته باشد، کشف کرد. پتانسیل و قدرت وبلاگ ها در بقیه زندگی او تأثیرگذار خواهد بود.

لئو جلوی برکه ای نشست.