لوازم یدکی اچ سی کراس فروش و قیمت قطعات و لوازم اچ سی کراس آذین یدک تهران

فروش لوازم یدکی به صورت تکی زمانی انجام می شود که شرکت در تعامل مستقیم با مشتری است. معمولا صاحبان خودرو هنگامی که بخاطر تصادف یا هر دلیل دیگر مجبور به جایگزینی لوازم یدکی خودرو هستند با مراجعه حضوری یا آنلاین به بازرگانی نیاز جزئی خود را برطرف می کنند. قیمت خرید لوازم یدکی در مقایسه با خرید عمده بالاتر است و رقابیت بین مراکز در این نوع فروش زیاد است.

  • طراحی کابین اچ ۳۰ کراس کمی قدیمی بوده اما در مقایسه با رقبای این خودرو ، طراحی کابین قابل قبول می باشد.
  • اما غیر از این موارد برخی دیگر از قطعات جانبی h30 کراس نسبتاً گران و کمیاب می باشد.
  • فروشگاه شاپ یدکی به عنوان یکی از پرچم داران در زمینه واردات لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله لوازم یدکی اچ سی کراس – H30 cross توانسته نیاز مشتریان این خودرو را مرتفع سازد.
  • شما میتوانید با یک تماس لوازم یدکی اچ سی کراس خود را هم به صورت نو و هم به صورت استوک یا کارکرده تهیه نمایید.
  • شما مشتریان عزیز میتوانید برای استعلام موجودی ، قیمت و خریدلوازم یدکی اچ سی کراسبا ما تماس بگیرید.
اچ سی کراس به دلیل ظاهر جذاب همراه با آپشن ها و امکانات به روز و متنوع، به یکی از خودروهای محبوب در بین همه مردم، به خصوص قشر جوان، تبدیل شده است. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با خودرو اچ سی کراس به طور کامل آشنا کنیم. اگر به تازگی قصد تعویض خودرو خود را دارید و یا قصد خرید ماشین دارید، پیشنهاد می شود تا پایان مقاله با ما همراه باشید. کلیه اقلام لوازم یدکی اچ سی کراس, قطعات بدنه, تزئینات قطعات داخلی, جلو بندی و سیستم تعلیق, قطعات سیستم تهویه, سیستم فرمان و ترمز, قطعات سیستم الکترونیکی و لوازم برقی, صندلی اتاق, قطعات گیربکس و سیستم انتقال قدرت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این روز ها شرکت هایخودروساز چینیسهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است . فروشنده و وارد کننده لوازم یدکی لیفتراکهای کوماتسو در تناژهای مختلف دیزل , دو گانه سوز و برقی … محل نصب آن داخل سپر جلو می باشد و در قاب مخصوصی به نام قاب پرژکتور قرار میگیرید چراغ های مه شکن جلو به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام رانندگی بتواند نور زیادی را در فاصله خیلی کم از خودرو به سمت جلو ساطع کند. به طور معمول از این چراغ ها برای دید بهتر تا حدود 100 متر فاصله استفاده میشوند.

برای خرید اینترنتی لوازم یدکی اچ سی کراس H30 Cross و یا مشاهده لیست قیمت قطعات اچ سی کراس H30 Cross شما می توانید پس از تماس با واحد فروش لوازم یدکی اچ سی کراس H30 Cross و استعلام قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس H30 Cross اقدام به خرید آن نمایید. فروشگاه لوازم یدکی H30 کراس پارت، فروشگاه اینترنتی تخصصی خودرو های برند دانگ فنگ چین می باشد. فروشگاه لوازم یدکی اچ سی کالا بهترین مرکز برای خرید تخصصی لوازم یدکی مورد نیاز خودرو H30 Cross در ایران است.

فروش لوازم یدکی به‌صورت تکی هنگامی صورت می‌گیرد که شرکت فروشنده در تعامل مستقیم با مشتریان است. معمولاً مالکان ماشین زمانی که به دلیل تصادف و یا دلیل دیگری مجبور به خرید لوازم جانبی اچ سی کراس هستند. قیمت خرید این لوازم یدکی به‌صورت تکی در مقایسه با خرید عمده، کمی بالاتر است.

که مجموعه بردیا پارت با تضمین 100% کیفیت و اصالت قطعات این خودرو، در مناسب ترین قیمت لوازم یدکی h30 cross را به دارندگان محترم این اتومبیل در سراسر کشور ارائه می کند. البته بعضی از مشتریان اچ سی کراس در مورد مشکلات آب بندی نامناسب آن در فضای مجازی کلیپ هایی را منتشر کرده اند. با داشتن تامین کننده های بسیار در کشور چین میتوانیم هر نوع قطعه از کوچک تا بزرگ را برای اچ سی کراس شما فراهم نماییم. جعبه دنده استفاده شده در اچ سی کراس یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک بوده که ساخت شرکت آیسین ژاپن است. برلیانس گیل یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی خودروهای چینی در ایران می باشد. در نهایت در سال ۱۳۹۵ قراردادی میان ایران خودرو و شرکت دانگ فنگ ایجاد شد و در دو مدل ، خودرو هاچبک دانگ فنگH30وS30وارد بازار ایران شد .

لوازم یدکی اچ سی کراس فروش و قیمت قطعات و لوازم اچ سی کراس آذین یدک تهران

لوازم یدکی اچ سی کراس اصل و باکیفیت هنگامی اهمیت پیدا می‌کنند که ماشین اچ سی کراس خراب‌شده و به تعمیر نیاز داشته باشد. می‌توان گفت هنگامی‌که نقص جزئی از خودرو باعث اختلال کلی در عملکرد ماشین می‌شود، شما باید آن را تعویض کنید و به دنبال یک فروشگاه تخصصی فروش لوازم یدکی اچ سی کراس باشید. اچ سی کراس یک ماشین نسبتاً جدید است که استانداردهای مختلف موردنیاز در طراحی، ایمنی و تجهیزات رفاهی را برآورده می‌کند. ازآنجاکه خرید لوازم یدکی اچ سی کراس به یک دغدغه تبدیل‌شده است و خیلی از خریداران نگران کمبود یا نبود این قطعات هستند، این مقاله نگاشته شده است. قطعات یدکی بدنه h30 cross، لوازم جلو بندی اچ سی کراس و همینطور قطعات موتوری آن با مناسب ترین قیمت در چین یدک توس در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

یکی دیگر از گلایه های اصلی که دارندگان خودرو دانگ فنگ h30 cross دارند، کمبود ارائه کنندگان مطمئن لوازم یدکی اچ سی کراس است. در سال ۱۳۹۴ ایران خودرو با معرفی دانگ فنگ اچ سی کراس پای این خودرو را به بازار خودروی کشور باز کرد. خودرو اچ سی کراس بر روی پلتفرم مشترک با سیتروئن ZX و پژو 206 ساخته شده است.

حجم این پیشرانه برابر با ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن برابر با ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۵۰ دور در دقیقه با حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متری در دور موتور ۴۰۰۰ دور در ادامه مطلب اینجاست دقیقه میباشد. قدرت این پیشرانه توسط یک جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های منتقل میشود. جعبه دنده ای که برای اچ سی کراس در نظر گرفته شده ۴ سرعته و ساخت کمپانی AISIN ژاپن میباشد. از ویژگی های این گیربکس میتوان به ۳ حالته بودن آن اشاره کرد که شامل حالت اسپرت ، برفی و O/D یا نگدارنده دنده میباشد.