لوله فلکسی چیست؟ دوربین مداربسته

لوله فلکسی چیست؟ دوربین مداربسته

این نوع محصول از جنس فلزی گالوانیزه بوده، که بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته که استحکام آن را به مراتب بالا لوله فلکسی برده است. لوله فلکسی یک ابزار بسیار قدرتمند است که برای حفاظت از کابل های الکتریکی استفاده میشود ، از این لوله ها بیشتر برای محافظت از کابلها در محیط های بیرونی و صنعتی استفاده می شود. برای نصب لوله‌های فلکسی به دیوار باید از بست‌های مخصوص استفاده شود که باتوجه به سایز و اندازه لوله‌های فلکسی، در اندازه‌های مختلفی وجود دارد. حتما توجه داشته باشید که بست متناسب با لوله مورد نظر را انتخاب نمایید.

  • اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید.
  • قسمت لوله فلزی که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از ورقه های فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است که می‌تواند در برابر تنش های فیزیکی از سیم های برق محافظت کند.
  • الاستومر نوعی پلیمر خاص بوده و افزایش قدرت انعطاف، سهولت در نصب، عایق گرما و صدا را در پی دارد.
  • همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است.

24 ماه گارانتی معتر کنبی, قبل از خرید کالا برای اطلاع از موجود بودن کالا تماس بگیرید. ، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است. الاستومر نوعی پلیمر خاص بوده و افزایش قدرت انعطاف، سهولت در نصب، عایق گرما و صدا را در پی دارد. این لوله در سایزهای مختلفی ساخته می‌شوند و مصرف‌کنندگان می‌توانند بر اساس نیاز خود و محیطی که قرار است از آن استفاده کنند، سایز آن‌ها را انتخاب کنند. عمده‌ترین سایزهای این لوله‌ها که در بازار موجود هستند شامل سایز ۴، ۶، ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲، ۴۸، ۵۲، ۶۳، ۷۵ و ۱۰۰ هستند.

لوله خرطومی فلکسی سایز 42

همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. از لوله خرطومی PL در مسیر رفت هوای در سیستم دریچه داکت اسپلیت، چیلرها و دستگاه‌های هواساز استفاده نمود.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 48

که دارای یک پوشش پلاستیکی PVC می باشد و معمولا در نصب دوربین مداربسته از آن استفاده می شود. برای انتخاب و تهیه لوله فلکسیبل مورد نیاز خود می توانید با شماره‌‎های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید. از لوله فلکسی معمولا برای محافظت از کابلها در محیطهای بیرونی و یا صنعتی استفاده می شود. توجه داشته باشید که لوله فلکسی توان محدودی در مقابل ضربات فیزیکی دارد و در صورت نیاز به تحمل فشارهای فیزیکی باید از لوله فلزی استفاده کنید. برای نصب آن ها در ارتفاعات سازه روند سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت.

با این حال مقاومت این نوع از لوله های فلکسیبل در برابر رطوبت به نسبت لوله های فلکسیبل روکش دار کمتر بوده و به همین دلیل عمدتا در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش از فلز به کار رفته در این نوع از لوله های برق در برابر رطوبت و همچنین تابش اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند. به این ترتیب لوله های فلکسی روکش دار عموما طول عمر بیشتری نسبت به سایر لوله های برق موجود در بازار دارند.