لپ‌تاپ مناسب طراحی سایت، معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های 1401 راهنمای کامل

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس ۱۵ سامسونگ با قیمت ۱۳۹۹ دلار در بازار جهانی ارائه شده است و محصولی آبی رنگ است که با قلم می‌تواند توجه کل دنیا را به خود جلب کند. تماشای فیلم و تجربه بازی یقینا در این لپ تاپ حس و حال بسیار خوبی به همراه خواهد داشت. این لپ تاپ همراه با پنل پر زرق و برق خود می‌تواند تک تک جزئیات فیلم‌ها را به نمایش گذارد و مشکل خاصی نمی‌بینیم. پنل کاملا براق طراحی شده است و اشیا را در محیط‌های روشن منعکس می‌کند. صفحه نمایش لمسی این محصول، ۱۳.۳ اینچ ابعاد داشته و وضوح 1080p آن یکی از بهترین گزینه‌ها در این رنج قیمت محسوب می‌شود. این صفحه نمایش کیفیت 4K یا OLED ندارد و نسبت تصویر آن هم فانتزی نیست.

  • این دستگاه با حافظه رم 8 گیگابایتی وحافظه داخلی یک ترابایتی فضای لازم برای ذخیره اطلاعات شما را خواهد داشت.
  • البته که ضعیف‌ترین مدل RTX3000 از نسل‌های گذشته مانند RTX2000 و GTX1000 قدرت بیش‌تری دارد.
  • سخت افزار فوق العاده و قوی این لپ تاپ نیز سبب می‌شود برای خرید به یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار تبدیل شود.
  • به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین لپ‌تاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح داده‌ایم.
  • از نقاط قوت این مدل لپ تاپ شرکت هواوی می توان به داشتن روکش در برابر جذب اثر انگشت، صفحه نمایش لمسی بوده و مجهز به دو پورت USP Type-c است.
  • در جایگاه سوم ما برای بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان، لپ تاپ R565EA – BQ1979 از برند ایسوس قرار دارد.
جدای از این ویژگی ها، سیستم عامل لپ تاپ های اپل نسبت به ویندوز بسیار بدون خطا بوده و استفاده از آنها بسیار آسان است. از مزایای این برند می توان به عملکرد چشمگیر، سیستم سریع و ریسپانسیو، عمر باتری قوی به همراه نمایشگر رتینا خارج از باکس و بازتولید رنگ اشاره کرد. این برند همچنین به کاربران اجازه نصب ویندوز را می دهد که یک مزیت عالی است.

لپ تاپ اچ پی مدل C-255 G7

لپ‌تاپ مناسب طراحی سایت، معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های 1401 راهنمای کامل

روشنایی صفحه نمایش هم در حد ۲۷۶ نیت است و در مقایسه با رقبا، کمترین میزان را فراهم می‌کند. هر دو لپ تاپ سرفیس ۴ و زن بوک ایسوس می‌توانند روشنایی ۳۴۹ و ۳۶۸ نیت را فراهم کنند که کاملا می‌توانید متوجه فاصله موجود شوید. صفحه نمایش لمسی ۱۳.۳ اینچی این لپ تاپ با وضوح بالای 1080p همراه شده است که البته کمی تاریک است. بنابراین، نمی‌توانیم بگوییم که از تماشای صحنه‌های تاریک با لپ تاپ لذت خواهید برد، اما در کل کیفیت رنگ عالی است.

پس باید به قابلیت ارتقای رم در لپ تاپ هم توجه کرد، چون برخی مدلها (مثلا لپ تاپ‌های کوچک)، قابلیت ارتقای رم ندارند. در مورد میزان رم توصیه ما این است که یا لپ تاپ با رم 12 گیگابایت بخرید و یا لپ تاپ با رم 4 گیگابایت و سپس آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. قوی ترین لپ تاپ های جهان موجود در بازار ایران معمولاً بالای 40 میلیون تومان هستند.

آخرین نسل از انواع CPU به شما اجازه می‌دهد تا هر کاری را بدون مکث انجام دهید و از آخرین بازی‌های روز دنیا لذت ببرید. اما پردازنده به تنهایی بازی مورد نظر شما را اجرا نمی‌کند و به کمک کارت گرافیک نیاز دارد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های لنوو، انعطاف‌پذیری آنها در انتخاب است. از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Lenovo گرفته تا لپ‌تاپ‌های تجاری و لپ‌تاپ‌های دانشجویی، گزینه‌هایی در همه قیمت‌ها و برای همه نیازها وجود دارد. لپ‌تاپ‌های Lenovo بسیار متنوع هستند و در محدوده‌های قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. ایزی بست یک مرجع راهنمای خرید برای آشنا کردن خریداران با بهترین کالا های بازار است .ما با بررسی دقیق انبوهی از محصولات و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن ها ، در نهایت بهترین از هر دسته را به شما پیشنهاد می دهیم.

با لپ تاپی سروکار دارید که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری Full HD می‌رسد. استفاده از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ اینتل هم باعث شده که این محصول برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش سنگینی نداشته باشند، مناسب باشد. باتوجه به قیمت بالای لپ تاپ‌ها انتخاب یک مدل که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم امکانات خوب و قابل‌قبولی را در اختیار قرار دهد چندان کار ساده‌ای نیست. اما اینطور نیست که صرفا لپ تاپی را انتخاب کنید که مشخصات خیلی خوب و یا بسیار ساده‌ای دارد؛ بستگی به نوع کارکرد شما دارد.

۳. لپ تاپ Surface Pro 7+ مایکروسافت

نکته دیگری که درباره این دستگاه باید بدانید، این است که صفحه‌نمایش آن به‌صورت Full HD با لولای ۳۶۰ درجه است. این دستگاه با رم ۸ گیگابایتی که عرضه می‌شود و طراحی بی‌نقصی که دارد، به‌عنوان یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. مشکلات صفحه نمایش لپ‌تاپ یکی از پر دردسر‌ترین مشکلاتی است که اغلب برای‌مان پیش می‌آید. فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما هم در صورتی که گیمر یا کاربر حرفه‌ای نباشید، احتمالا ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD است. در صورت امکان، به جای هارد دیسک معمولی، حتما توجه داشته باشید که لپ تاپ شما به حافظه SSD مجهز باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ (تابستان