لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

مبتنی بر کنترل اجزای ساختمان از راه دور است که به وسیله تلفیق دانش های مختلفی نظیر الکترونیک، برق ساختمان، برنامه نویسی و شبکه ساخته می شود. کارشناسان خانه های هوشمند از مرحله آنالیز، طراحی هوشمند تا نصب و پشتیبانی تجهیزات در کنار شما خواهند بود. در زمان هایی که دور از خانه هستید ، فناوری اینترنت اشیا قادر است تا اشیای خانه شما را تبدیل به یک کامپیوتر با قدرت و توانمند کند به گونه ای که توانایی انجام مواردی همچون اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل ، انتشار اطلاعات و انتقال اطلاعات را داشته باشند . هزینه خانه هوشمند چگونه محاسبه میشود؟ خانه هوشمند یک مجموعه خانگی ا…

آینده خانه هوشمند

سیستم‌های اعلان حریق و آسانسور نیز گاهی اوقات با هدف نظارت به BMS متصل می‌شوند و یکی ازمهم ترین امکانات خانه هوشمند در شرایط بحرانی بر شمرده می‌شوند. دستگاه‌های دیگر (حتی تلویزیون و رادیو) ممکن است در کارشان اختلال ایجاد کند. هکرها نیز می‌توانند با نفوذ به شبکه‌ی وای‌فای کنترل تنظیمات اسپیکر را به دست بگیرند. ، از بین تمام خانه‌های هوشمند جهان، ۴۰٫۸ درصد حداقل یک دستگاه آسیب‌پذیر در برابر حملات سایبری متصل به سیستم کنترل داشته‌اند که امنیت کل خانه را به خطر انداخته بود. جالب است بدانید پرینترها از لحاظ امنیتی،‌ آسیب‌پذیرترین دستگاه در خانه هستند.

  • این در حالی است که برخی تجهیزات خانه هوشمند بدون نیاز به تغییر سیم کشی و در قوطی کلیدهای سنتی نصب می شوند.
  • به عنوان مثال جهت خروج از منزل می توان سناریوی خروج را تعریف کرد که به صورت همزمان تمام لامپ ها را خاموش می کند، سیستم امنیتی را فعال می کند و … .
  • سیستم های هوشمند به اینترنت متصل می شوند و از هرجای دنیا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
  • بله، در نسل دوم از سیستم های اتوماسیون ساختمان یا خانه هوشمند بی سیم، ما تمامی اجزای خانه یا محل کار شما را فارغ از سال ساخت و سیستم برقی آن ها با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ گونه تغییر یا تخریب هوشمند می کنیم.
  • به کمک تجهیزات هوشمندسازی ساختمانمی توان مکان های هوشمند زیادی مانند هتل ،مدرسه ،بیمارستان، ساختمان و حتی خوابگاه هوشمند داشت.
پس از عقد قرارداد و انجام طراحی اولیه، اجرا و نظارت پروژه توسط تکنیسین ها و مهندسین شرکت تا پایان پروژه انجام می گردد. انتخاب تجهیزات جانبی مناسب برای بهبود کیفیت منابع انرژی با حذف پیک توان و کاهش هارمونیک. نمایش تمام درها، پنجره ها، زیرزمین، پارکینگ و … از طریق سنسور برای آگاهی از رخ دادن هر چیز غیرمعمول، نمایش تمام بارهای مصرفی دما و … تا در صورت هر نوع افت یا افزایش بیش از حد، اقدامات مناسب برای پرهیز از خطر صورت گیرد. تنظیم عملکردهای ساختمان در زمانی که اتاق ها برای کارهای مختلف استفاده می شوند مثلاً بعد از جابه جایی یا تغییر ساختار سازمان.

طرح امنیت هوشمند ، در واقع برای محافظت خانه شما از طریق ، دستگاه های هوشمند نظیر تلفن و رایانه است و حفاظت از خانه شمارا بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما در منزل یا در جای دیگر هستید تضمین می کند. به عنوان مثال ، شما در حال خرید از سوپرمارکت نزدیک خانه تان هستید ، و یک نفر از طریق پنجره وارد خانه شما می شود. به هر حال ممکن است شما در حال رانندگی به سمت خانه باشید و با توجه به خاموش بودن زنگ هشدار سیستم در حال رانندگی متوجه این اخطار نشوید که در این صورت سیستم امنیتی بعد از ارسال اعلان به شما .

نمایش تمام درها، پنجره ها، زیرزمین، پارکینگ و …

لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب تقریبا هر دستگاهی می‌تواند طی چند سال آینده، بخشی از سیستم اتوماتیک‌سازی خانه‌ها شود. یخچال‌های هوشمند، ماشین لباسشویی‌ها، ماشین ظرف‌شویی و فرهای هوشمند در حال حاضر وجود خانه هوشمند دارند. لوازم خانگی کوچکتر مانند قهوه‌ساز و آرام‌پز متصل به سیستم نیز مدتی است که وجود دارد. سیستم‌ خانه‌های هوشمند زمانی که صحبت از اضافه کردن دستگاه‌ها و تجهیزات جدید و سایر فناوری‌ها به میان می‌آید، بسیار انعطاف‌پذیر می باشد. مهم نیست که امروزه لوازم شما چقدر پیشرفته باشند، با گذشت زمان، مدل های جدیدتر و چشمگیرتری تولید و روانه بازار خواهند شد.

همه چیز درباره ی خانه هوشمند

اساس کار این پروتکل ها امواج رادیویی ماند خانه هوشمند و یا اینترنت ( هوشمند سازی بیسیم ) ، بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی، می باشد. در نتیجه بدون نیاز به ذره ای تغییر در سیم کشی ساختمان و یا نیاز به سیم کشی اضافه خانه هوشمند بیسیم ارزان پیاده سازی می شود. از مزایای سیستم خانه هوشمند می توان به قیمت مناسب و هزینه نصب بسیار کم آن نسبت به حالت دیگر اشاره کرد. در حال حاضر بسیاری از برندهای ایرانی مطرح پیشرفت چشم گیری در زمینه خانه هوشمند داشته اند. بنابراین همین موضوع باعث شده که برندهای ایرانی انتخاب خوبی برای داشتن یک خانه هوشمند ارزان باشد.