ماه در وردپرس – آوریل 2022 – اخبار وردپرس

وردپرس 6.0 با انواع پیشرفت ها برای همه بسته بندی شده است. بلوک‌های جدید، پیشرفت‌های دسترسی، ابزارهای طراحی اصلاح‌شده، توانایی تغییر سبک تم به راحتی، انتخاب متن جزئی چند بلوکی، و رابط قفل کردن بلوک جدید را به ارمغان می‌آورد.

نسخه های گوتنبرگ: نسخه های 13.0 و 13.1 در اینجا هستند

  • گوتنبرگ 13.0 در 14 آوریل 2022 ارسال شد و به روز رسانی های نهایی که بخشی از وردپرس 6.0 خواهد بود را معرفی کرد. اینها شامل یک تجربه ویرایشگر بهبود یافته (با قابلیت انتخاب متن در بین بلوک ها)، بلوک های پاسخگو بهتر، و الگوهای بلوک به وضوح در معرض دید هستند.
  • گوتنبرگ 13.1 در 27 آوریل 2022 فرود آمد. این نسخه پشتیبانی مرزی را به بلوک ستون ها و بهبود دسترسی و بلوک نظرات اضافه می کند.

به روز رسانی های تیم: دستورالعمل های به روز شده برای رویدادهای حضوری، طراحی مجدد صفحه گوتنبرگ و موارد دیگر

بازخورد/آزمایش تماس‌ها را باز کنید

  • به دنبال این پیشنهاد برای یک کتابچه راهنمای مشارکت کننده پروژه وردپرس، جوزفا هادن، مدیر اجرایی، یک دور بحث را برای به اشتراک گذاشتن بازخورد در مورد بخش‌های مختلف کتاب راهنما باز کرد.
  • نسخه 19.8 وردپرس برای اندروید و iOS برای تست در دسترس است.
  • به چهاردهمین فراخوان آزمایشی برنامه توسعه کامل ویرایش سایت (FSE) بپیوندید – “بازبینان دستور العمل تجمع”. این فراخوان بر روی بلوک‌های آزمایشی متمرکز است که به نویسندگان دستور غذا کمک می‌کند تا وبلاگ‌های دستور غذا را تعاملی‌تر کنند. بازخورد خود را تا 18 مه 2022 ارسال کنید.

برای WordCamp اروپا در پورتو آماده شوید

  • ما چهار هفته فاصله داریم WordCamp اروپا. پس از دو بار به تعویق افتادن به دلیل همه گیری، رویداد وردپرس در پورتو، پرتغال، در تاریخ 2-4 ژوئن 2022 برگزار می شود. برنامه و خود را دریافت کنید بلیط ها اگر هنوز این کار را نکرده اید!
  • WordCamp ایالات متحده اعلام کرد یک برنامه جدید برای پشتیبانی از سخنرانان کم نمایندگی.
  • WordCamp Hair (اسپانیا) در این ماه در 21 و 22 می 2022 اتفاق می افتد.

اولین نامزد انتشار (RC1) برای WordPress 6.0 اکنون برای دانلود در دسترس است. با آزمایش و ترجمه این نسخه به زبان های غیر انگلیسی به بهبود پروژه کمک کنید. پست انتشار RC1 را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی جدید است و چگونه مشارکت کنید. برای نگاهی عمیق تر به تغییرات آتی، می توانید به راهنمای فیلد WordPress 6.0 مراجعه کنید.

داستانی دارید که بتوانیم در شماره بعدی ماه در وردپرس قرار دهیم؟ با پر کردن به ما اطلاع دهید این فرم.

در ماه گذشته شاهد کارهای آماده سازی زیادی برای WordPress 6.0 بودیم که قرار بود در 24 مه 2022 منتشر شود. این نسخه اصلی پیشرفت های هیجان انگیزی را به همراه دارد – برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین اتفاقات پروژه وردپرس به ادامه مطلب مراجعه کنید.


کاندید انتشار وردپرس 6.0 1

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://wordpress.org/news/2022/05/the-month-in-wordpress-april-2022/

افراد زیر به این ماه در وردپرس کمک کردند: @rmartinezduque، @سیبرینگمن، @دانسوشین.