ماه در وردپرس – آگوست 2022 – اخبار وردپرس

داستانی دارید که باید در شماره بعدی ماه در وردپرس قرار دهیم؟ پرکردن این فرم سریع تا به ما اطلاع دهد

Learn WordPress در حال حاضر در حال گسترش منابع غیر انگلیسی موجود در پلت فرم است! ماه گذشته برخی از اعضای تیم آموزشی میزبانی کردند اولین کارگاه های آنلاین رایگان به زبان ژاپنی. پس از موفقیت آن، دو جلسه دیگر در 7 و 17 سپتامبر 2022 برگزار خواهد شد. جزئیات را در تقویم کارگاه آنلاین دریافت کنید.

کنجکاو هستید که در یادگیری وردپرس چه چیز جدیدی وجود دارد؟ مطالب آموزشی منتشر شده در آگوست 2022 را بررسی کنید.

به روز رسانی های تیم: نسخه تعمیر و نگهداری وردپرس 6.0.2، شروع بیست و سه و بیشتر

  • وردپرس 6.0.2 اکنون در دسترس است. این نسخه امنیتی و نگهداری دارای 12 رفع اشکال در Core، 5 رفع اشکال برای ویرایشگر Block و 3 رفع اشکال امنیتی است.
  • تم جدید Twenty Twenty-Three (TT3) که با نسخه وردپرس 6.1 عرضه خواهد شد، اکنون در حال توسعه است. این موضوع مجموعه ای از تغییرات سبک طراحی شده توسط اعضای جامعه را به همراه خواهد داشت. انتظار می رود مجموعه نهایی انتخاب شده تا 7 سپتامبر 2022 انتخاب شود.
  • در نسخه آگوست خبرنامه Meetup Organizer نکاتی درباره نحوه پیوستن و حمایت از پروژه Reactivation Meetup به اشتراک گذاشته شده است.
  • ابزار بازخورد برای translate.wordpress.org اکنون برای همه کاربران WordPress.org که اعلان‌ها را انتخاب کرده‌اند در دسترس است. در آخرین نسخه خبرنامه ماهانه Polyglots بیشتر بدانید.
  • ارجاعات کد در DevHub (سندنگار توسعه دهنده وردپرس) اکنون برای استفاده، درک و پیمایش آسان تر است.
  • اعضای تیم Documentation بحث در مورد اسناد انتشار WordPress 6.1 را آغاز کردند.
  • برنامه اسکراب باگ برای وردپرس 6.1 ماه گذشته منتشر شد. هر کسی می‌تواند برای یادگیری، کمک یا حتی رهبری به این جلسات بپیوندد.
  • برای جشن گرفتن روز جهانی عکاسی (19 اوت)، تیم Photos یک چالش عکس سرگرم‌کننده را برای کمک به فهرست عکس وردپرس راه‌اندازی کرد. ابتکار عمل ممکن است تمام شده باشد، اما مشارکت های عکس همیشه باز هستند!
  • نامزدی برای نمایندگان تیم عملکرد تا 9 سپتامبر 2022 باز است.
  • چرا گوتنبرگ در GitHub در حال توسعه است؟ آیا گوتنبرگ بخشی از هسته است؟ پاسخ این سوالات و سایر سوالات رایج در مورد هسته وردپرس و گوتنبرگ را دریافت کنید.
  • اعضای برنامه Outreach ویرایش کامل سایت به یک جلسه Hangout Hallway پیوستند تا درباره موضوعات بلوک، از تغییرات گردش کار گرفته تا ابزارهایی که استفاده می‌کنند و موارد دیگر صحبت کنند.
  • آخرین نسخه افراد وردپرس شامل Bud Kraus و سفر الهام بخش وردپرس او است.

بازخورد و درخواست تست

به روز رسانی رویداد و WordCamps


علاوه بر این، فراگیران به موارد زیر دسترسی دارند:

تاریخ را ذخیره کنید! آ آموزش تعاملی زنده وردپرس 6.1 در 13 سپتامبر 2022، ساعت 16:00 UTC ارائه می شود.. این رویداد برگزار خواهد شد از طریق زوم و شامل بحث در مورد ویژگی های اصلی جدید، بلیط های حل شده و مسدود کننده های بالقوه باشد.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://wordpress.org/news/2022/09/the-month-in-wordpress-august-2022/

دو نسخه جدید گوتنبرگ ماه گذشته منتشر شد:

  • گوتنبرگ 13.9 در 17 آگوست 2022 برای دانلود در دسترس قرار گرفت. این نسخه به تکرار و صیقل دادن رابط کاربری (UI)، تعامل و کار موتور برای ویرایش سایت ادامه می‌دهد.
  • گوتنبرگ 14.0 پیشرفت‌های زیادی از جمله پشتیبانی از بلوک‌های اضافی در رابط کاربری، بلوک فهرست اصلاح‌شده و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد. در 31 آگوست 2022 ارسال شد.

محتوای بومی سازی شده جدید در آموزش وردپرس

علاوه بر این، نوار مدیریت و منوی ناوبری جهانی برای ساده سازی و سازماندهی بهتر محتوا در سراسر شبکه WordPress.org به روز شده است. با ادامه تلاش‌ها برای به‌روزرسانی وب‌سایت، منتظر به‌روزرسانی‌ها و تکرارهای طراحی بیشتری باشید.

نسخه های 13.9 و 14.0 گوتنبرگ اینجا هستند

افراد زیر به این نسخه از ماه در وردپرس کمک کردند: @کم لور، @مای شیرینی، @chaion07، @باسانوانس، @کشیش، @rmartinezduque، @webcommsat.