ماه در وردپرس – ژوئن 2022 – اخبار وردپرس

داستانی دارید که بتوانیم در شماره بعدی ماه در وردپرس قرار دهیم؟ با پر کردن به ما اطلاع دهید این فرم.

Matías Ventura نقشه راه اولیه نسخه 6.1 را منتشر کرد، که انتظار می رود تجربه ویرایش کامل سایت معرفی شده در دو نسخه اصلی اخیر را اصلاح کند. منتظر یک پست همراه با جزئیات بیشتر در مورد آنچه در آینده است باشید.

جدید در گوتنبرگ: نسخه های 13.4 و 13.5

با وردپرس 6.1 در حال حاضر، به روز رسانی های زیادی در ماه ژوئن اتفاق افتاد. در اینجا خلاصه ای وجود دارد تا به مواردی که ممکن است از دست داده باشید پی ببرید.


وردپرس 6.1 برای انتشار در 25 اکتبر 2022 برنامه ریزی شده است

دو نسخه جدید از گوتنبرگ از نسخه ماه گذشته در وردپرس وجود دارد:

  • گوتنبرگ 13.4 شامل 25 پیشرفت و نزدیک به 30 رفع اشکال است. این نسخه پشتیبانی از عناصر دکمه را در theme.json اضافه می کند و فاصله محوری را در گالری بلوک از جمله ویژگی های جدید دیگر معرفی می کند.
  • گوتنبرگ 13.5 در 22 ژوئن 2022 منتشر شد. این ویژگی با UX تصویر برجسته بهبودیافته، ابزارهای طراحی توسعه یافته برای بلوک Post Navigation Link و اصلاحات دسترسی کامل ارائه می‌شود.

به‌روزرسانی‌های تیم: طراحی مجدد صفحه گوتنبرگ، صندوق‌های پشتیبانی محل برگزاری جلسات، و موارد دیگر

درخواست بازخورد/تست

WordCamp Asia 2023 فراخوان حامیان مالی است

  • WordCamp Asia 2023، اولین رویداد پرچمدار WordCamp در آسیا، اخیرا افتتاح شد فراخوان حامیان مالی.
  • WordCamp ایالات متحده 2022 فروخته شده است. بلیت‌های ورودی عمومی در 30 ژوئن 2022 فروخته شد و به سرعت در همان روز درخواست شد. اگر نتوانستید مال خود را بگیرید، تیم سازمان دهنده توصیه می کند بررسی این صفحه به صورت دوره ای برای دیدن اینکه آیا در دسترس است یا خیر.
  • کنجکاو هستید که چرا WordCamp US امسال میزبان افراد کمتری است؟ تیم WordCamp US توضیح داد که چرا در این پست.
  • WordCamp اروپا 2022 این رویداد با موفقیت در پورتو، پرتغال، از 2 تا 4 ژوئن 2022 برگزار شد. این رویداد با حضور 2300 شرکت کننده حضوری و رکورد 800 شرکت کننده در Contributor Day برگزار شد. تمامی جلسات در دسترس خواهد بود به زودی در WordPress.tv.
  • در سال 2023، WordCamp Europe در شهر آتن، یونان میزبانی خواهد شد. را فراخوان برگزارکنندگان اکنون باز است
  • ژوزفا هدن برخی از سوالات مهم WordCamp اروپا را در قسمت ویژه WP Briefing پوشش داد. حتما گوش بدید!

برنامه ریزی برای وردپرس 6.1 چند هفته پیش با یک شروع شد برنامه زمانی پیشنهادی و فراخوانی برای مشارکت کنندگان به تیم انتشار این سومین نسخه اصلی در سال 2022 خواهد بود و در مجموع 11 نسخه گوتنبرگ 14.1 را شامل می شود.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://wordpress.org/news/2022/07/the-month-in-wordpress-june-2022/افراد زیر به این ماه در وردپرس کمک کردند: @شیرینی من، @دانسوشین، @lmurillom، @وب کامست، @chaion07، @rmartinezduque.