مجله انفورماتیک سلامت و زیست پزشکی | دراگمد

این مجله، به منظور بهبود جایگاه حقوقی، صنفی و اجتماعی جامعه پزشکی و در راستای آموزش مطالب کاربردی مرتبط با علوم پزشکی مقالات علمی‌- ترویجی و خبری، را منتشر می‌کند. موسسه تهران‌آموز (دانشیار آرتا) مفتخر است که با کمک گرفتن از اساتید و فارغ‌التحصیلان برتر در رشته‌های پزشکی، به دانشجویان این رشته در فرایند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی کمک می‌کند. در تهران آموز هیچ نگرانی بابت مقاله ISI نخواهید داشت. زیرا ما با سابقه‌ای طولانی در تمامی خدمات آموزشی از جمله انتخاب موضوع، انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، ترجمه متون تحصصی و چاپ مقاله ISI رشته‌های مختلف میتوانیم این فرایند را برای شما تسریع کنیم.

سیاست های بهداشت و سلامت عمومی

پریناتولوژی به عنوان پزشکی مادر و جنین دراگمد: مجله ی تخصصی طب سنتی ایرانی شناخته می شود. پریناتولوژی (متخصص پزشکی مادر و جنین) به طور معمول در مشاوره با پزشک متخصص زایمان کار می کند. انفورماتیک پزشکی عبارتست از ذخیره، بازیابی، و استفاده بهینه از داده و اطلاعات و دانش برای تصمیم گیری و حل مشکلات.

  • شاید رویای داشتن مقالات معتبر بین المللی را داشته‌اید و دارید.
  • علاوه بر این می‌توانید از موسسات معتبر در این زمینه نیز کمک بگیرید.
  • در ایران پزشکی قانونی سازمانی است وابسته به قوه قضائیه که به منظور کارشناسی در امور پزشکی که نظریات آن برای مراجع قضائی و سایر سازمان‌های دولتی مستند باشد و بررسی و تحقیق در امور پزشکی قانونی در پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده‌است.
  • در این صورت به‌خوبی می‌توانید تیترهای مقالات مشابه، مقدمه و نتیجه‌گیری را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.
  • ویزیت پزشکی سپس در سابقه پزشکی مستندسازی می‌شود که این یک سند قانونی در بسیاری از منابع قضایی محسوب می‌شود.

ممکن است ویزیت‌های بعدی کوتاه‌تر باشند اما همین رویه کلی صورت می‌گیرد. رابطه پزشک و بیمار با بررسی سابقه و شرح حال پزشکی بیمار شروع شده و به دنبال آن مصاحبه پزشکی و معاینه پزشکی بیمار صورت می‌گیرد. ابزارهای اولیه تشیخص (همچون گوشی پزشکی و آبسلانگ) معمولاً استفاده می‌شوند. بعد از معاینه برای علائم و مصاحبه برای نشانه‌های بیماری، پزشک ممکن است آزمایش‌های پزشکی (تست، به عنوان مثال آزمایش خون) درخواست دهد، نمونه‌گیری (بیوپسی) کند و یا دارو و سایر درمان ها را تجویز کند. مترجم حرفه‌ای با تخصص در رشته پزشکی و آگاهی به اصطلاحات این رشته می‌تواند در زمانی کوتاه متن فارسی مقاله را به انگلیسی بازگرداند.

اینجا فرهنگ لغت مقاله را یادمیگیریم، اصطلهایشان را، شما باید با آمادلاحات انگلیسی و فارسی و معادگی کامل بخش اصلی دوره را شروع کنید. ما نمیگوییم مقاله نویسی را برای پز دادن یاد بگیرید، اما میگوییم با داشتن این مهارت چیزهای بیبشتری نسبت به اطرافیان خواهید داشت. شاید هم بتوان گفت مقاله نویسی پلی است برای ارتقا رتبه و کسب احترام در هرزمان و مکان و شرایطی.

دوره آموزش مقاله نویسی _ از صفر تا صد مقاله نویسی در علوم پزشکی و بهداشت

مجله انفورماتیک سلامت و زیست پزشکی | دراگمد

در واقع علم انفورماتیک پزشکی از زیرساختها و متدهای فن آوری اطلاعات و کامپیوتر برای پیشبرد اهداف مختلف پزشکی که در راس آن سلامت بیم… تلاش بشر برای درمان بیماری‌ها و آسیب‌ها از دوران پیش از باستان وجود داشته است و در دوران باستان نیز در کنار مذهب و گاه به عنوان بخشی از آن وجود داشته است. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. اگر قرار نیست وقتی سوالی برات پیش میاد از ما بپرسی یا بری دنبالش بگردی هم بیخیال این دوره شو، چون یه پژوهشگر خوب همش دنبال جواب سوالاتشه. هی رفیق، آموزش خریدن هیچ کمکی به تو نمیکنه، پس فقط اگر به خودت قول میدی بعد از ثبت نام، توی کمتر از 24 ساعت جلسه اول رو ببینی ثبت نام کن. گفتیم که رفیق نیمه راه نیستیم، پس پیش‌نیازهای این دوره‌ را هم برای شما آماده کرده‌ایم و درصورت نیاز اینجا میتوانید آموزش جستجو در پایگاههای اطلاعاتی مختلف را مرور کنید.

مقالات با محور مدیریت پزشکی