معرفی افزونه های ضروری وردپرس برای تمام سایت ها

کوچک تر کردن فایل های جاوا اسکریپت و CSS : سایز فایل های جاوا اسکریپت و CSS را با حذف کامنت های غیر ضروری، کاراکترهای space ، tab و مانند این ها کوچک تر کنید تا سریع تر در صفحه بارگذاری شوند. همانطور که میدانید، اینترنت جای بسیاری از شرکت های قدیمی را گرفته است و هدف از آن کسب درآمد زیاد از اینترنت است؛ امروزه قبل از خرید یا استفاده از یک خدمات، اکثریت قریب به اتفاق افراد با هر سؤالی به اینترنت مراجعه میکنند، کافی است شما فقط در کمکی که به دیگران ارائه میدهید؛ گزینه انتخابی باشید و در لیست نتایج گوگل حضور داشته باشید در این صورت است که با کسب درآمد اینترنتی آشنا خوهید شد. احتمالا مدتی بعد از نصب یک قالب وردپرس رایگان، سایت شما در نتایج جستوجو نمایش داده نخواهد شد.

هر کدام از این روش ها، ویژگی ها و ایرادات خود را دارند که امروز قصد داریم با بررسی، مقایسه کلی و همه جانبه بین وردپرس و زبان برنامه نویسی پایتون انتخاب بهترین روش مناسب برای طراحی و راه اندازی سایت شما را آسان تر کنیم؛ با آسام سرور همراه betheme.ir باشید. در وردپرس این امکان وجود دارد که از قالب های از پیش آماده شده و کد نویسی شده برای طراحی استفاده کنید و با صرف هزینه ای ناچیز در صورت نیاز اگر دانشی در خصوص برنامه نویسی ندارید؛ از یک برنامه نویس در زمینه سفارشی سازی اختصاصی برخی بخش های سایت خود کمک بگیرید. تا زمانی که از یک زبان برنامه نویسی برای ساخت وب سایت خود استفاده میکنید، طراح و برنامه نویس سایت شما را در جهت رفع نیازها و همچنین مطابق سلیقه شما طراحی میکنند.

افزایش سرعت وردپرس تا بتواند به نحو احسن از قابلیتهای آن استفاده کند. از ویژگی های اصلی این قالب می توان به یکپارچه بودن، قابلیتهای خوب و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. لینک های شکسته، لینک های داخلی و خارجی (به خارج از سایت) هستند که کاربر را به صفحات 404 هدایت میکنند. آیا میتوان از سورس کد های پلاگین های ورد پرس در وب سایت برنامه نویسی شده توسط خودمان استفاده کرد ؟ اگر میخواهید تغییراتی در سایت ایجاد کنید، زبان برنامه نویسی پایتون کاملاً انعطاف پذیر است، بنابراین میتوانید به آسانی به کمک برنامه نویسی، تغییرات دلخواه را در سایت خود اعمال کنید. و اگر چنین است، چگونه وب سایت وردپرس خود را امن می کنید؟ احتمالا در زمان تست سرعت سایت با ابزارهای تست سرعت سایت که بالاتر ارائه شده است با خطای defer روبه رو شده اید و این خطا مربوط به این است که شما باید فایل هایی که حجم بالایی دارند را با تاخیر اجرا کنید مانند فایل jquery.js.

فعالسازی SSL موجب میشود اطلاعات بین مسیر سرور تا مرورگر کاربر رمزنگاری شود تا از سرقت آن در بین مسیر جلوگیری گردد. کدنویسی قالب: اینکه قالب مورد نظر شما چقدر خوب پیادهسازی شده است، میتواند در تجربه کاربر و همینطور رنک گوگل شما تاثیری مستقیم داشته باشد. از بین تمام افزونههای سئو برای وردپرس، Yoast جامعترین راه حل را با تمام ویژگیهایی که برای بالا بردن سئو صفحه نیاز دارید، به شما ارائه میدهد. آموزش بالا بردن امنیت وردپرس به کمک این افزونه رایگان و بسیار خوب رو در آینده انتشار پیدا میکنه. امکان دارد با هربار بررسی سایت خود نتایج متفاوت باشند، به همین خاطر بهتر است که چندین بار سایت خود را بررسی کنید تا بتوانید میانگینی از سرعت بارگذاری سایت خود دریافت کنید، حتماً گزارش ارائه شده توسط سایت را به طور کامل مطالعه کنید تا بتوانید نقاط ضعف سایت خود را به راحتی پیدا کنید.

یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد وردپرس انعطاف پذیری آن است، در نتیجه پذیرش گستردگی و انعطاف پذیری آن، وردپرس اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا وب سایت های خود را به هر نحوی که صلاح میدانند سفارشی کنند، از جمله امکان افزودن ویژگی های جدید؛ این کار به لطف تنوع گسترده ای از قالب ها و افزونه ها و پلاگین ها برای مصرف کنندگان بسیار آسان شده است. یکی دیگر از ایرادات استفاده از برنامه نویسی دات نت برای ساخت یک وب سایت، سختی آن در سئو است که ایرادی جدی برای سایت های اختصاصی محسوب میشود؛ البته تا زمانی که یک تیم سئو قوی داشته باشید یا به عنوان مدیر سایت در مورد سئو اطلاعات کافی داشته باشید، می توانید هر وب سایتی را با رتبه بالایی در نتایج گوگل قرار دهید.

پلاگین وردپرس

زبان های برنامه نویسی معمولا توسط افراد حرفهای و ماهر استفاده میشود و اندکی زمانبر است ولی از لحاظ امنیتی مطمئن تر می باشد. یک وب سایت وردپرسی را به دلیل استفاده از قالب های آماده چندان نمی توان بر اساس ترجیحات خود ایجاد کنید، مگر از صفحه سازهای پیچیده ای مانند Visual Composer یا Mentor استفاده کنید؛ بنابراین اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، از یک برنامه نویس کمک بگیرید تا یک ویژگی یا گزینه جدید را به سایت خود اضافه کنید؛ یکی دیگر از مشکلات وردپرس این است که مدیریت وبسایت های بزرگ و پروژه های شرکتی دشوار میباشد. دکمههای اشتراک گذاری را روی آزمونها و نظرسنجیها قرار دهید تا افراد بتوانند نتایج را در شبکههای اجتماعی ارسال کنند. از آنجایی که وردپرس منبع باز است، توسعه دهندگان وردپرس به کد منبع آن دسترسی کامل دارند تا بتوانند عملکرد جدیدی را بی افزایند یا قابلیتی را ویرایش و تغییر دهند؛ در نتیجه این ویژگی، وردپرس در طول زمان با بروز رسانی های دقیق، به رشد و توسعه خود ادامه میدهد.

نیاز است تا تعریف شود و این امکان به راحتی با استفاده از افزونهها انجام پذیر است. این به روزرسانی هم در سطح هسته وردپرس نیاز است و هم افزونهها و قالبها. شما با یادگیری طراحی وب سایت و برنامه نویسی وب میتونید قالبها و افزونههای وردپرس رو توسعه بدید و محصولات خودتان را به فروش برسونید. قالب های وردپرس از قبل کد گذاری شده و آماده هستند، بنابراین شما در سفارشی سازی سایت مطابق سلیقه خود محدودیت دارید؛ اگر نمیدانید چگونه کد نویسی کنید، برای ایجاد تغییرات در طراحی وب سایت وردپرس خود یا افزودن ویژگی های جدید به خدمات سایت خود به یک برنامه نویس متخصص نیاز دارید. اما اگر برنامه نویس حرفه ای باشید با خواندن کدها میتوانید بعضی مفاهیم مشابه (مانند قالب سایت) رو در فایلهای وردپرس بخوانید و در سایت خودتان پیاده سازی کنید.

افزونه وردپرس

به عنوان مثال، ممکن است با قرار گرفتن در صدر نتایج و رتبه بندی گوگل، برتری زیادی نسبت به رقبای خود کسب کنید و مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید، سایت های وردپرس با افزونه هایی مانند Yoast SEO و RankMath، ممکن است به شما کمک کنند موقعیت خود را در لیست نتایج گوگل بهبود بخشید، این امر بین برنامه نویسی دات نت و وردپرس تفاوتی ندارد و قبل از راه اندازی هر وب سایتی باید سئو را در نظر بگیرید. مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنی پیش پردازنده ابر متن است و یک زبان برنامه نویسی شی گرا، متن­باز و رایگان برای طراحی وب می­باشد. هزینه ساخت یک وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون یکی دیگر از اشکالات آن میباشد؛ از آنجایی که این سایت توسط یک تیم با تجربه ساخته شده است، برای راه اندازی و طراحی این سایت باید هزینه زیادی خرج کنید.

اگر به دنبال این هستید که بدانید پر استفاده ترین قالبهای وردپرس چیست ، نباید قالب سون را از لیست خود حذف کنید. اگر به تازگی شروع به کار با وردپرس کرده اید، چند نکته مهم وجود دارد که باید بدانید. این کد یکی از دهها نکته و کاری است که در بهینه سازی وردپرس و مخصوصا سایتهای ساخته شده با المنتور تاثیر دارد. وقتی نوبت به تعیین کیفیت کلی یک سایت میرسد، سرعت سایت یکی از مهم ترین جنبه های سنجش سئو نیز میباشد که باید در نظر گرفته شود، زمانی که بارگذاری یک وب سایت خیلی طول میکشد، بازدیدکنندگان ناراضی میشوند و در نتیجه هم مخاطبان و هم کاربران خود را از دست میدهید، متأسفانه، ممکن است کد نویسی غیر استاندارد در برخی از تم های سایت وردپرس که به صورت رایگان ارائه میشوند، مشاهده شود، هرچه افزونه های بیشتری نصب کرده باشید، فضای سرور بیشتری مصرف میکنید و سرعت بارگذاری سایت شما کمتر میشود.

این افزونه از فرم های نظر سنجی با با انتخاب چند جواب به عنوان پاسخ نیز پشتیبانی می کند . افزونه سئو وردپرس: به کمک یک افزونه سئوی وردپرس مانند Yoast SEO می توانید عملکردهای اضافی و ویژگی های SEO (بهینه سازی موتور جستجو) را بیافزایید. وردپرس به دلیل مزایا و ویژگی های کاربردی و ارزشمندی که دارد امروزه محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان به شمار میرود که اکثر کسب و کار های برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده می کنند، پایتون نیز یک زبان برنامه نویسی منبع باز، شیءگرا و سطح بالا است که طراحی وب یکی از ویژگی های قوی زبان برنامه نویسی پایتون می باشد. در حالت کلی طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا زبانهای برنامه نویسی؟ و به منظور رفع هرگونه نقص یا حفره امنیتی جزئی، نسخه جدیدی از برنامه را ایجاد کرده و آن را در سایت وردپرس بارگذاری می کند، اگر میخواهید سایت وردپرسی خود را به صورت اصولی و صحیح ایمن کنید، پیشنهاد میکنیم تا مقاله آموزش افزایش امنیت سایت های وردپرس را نیز مطالعه کنید.

وردپرس توسط فردی به نام مت مولنوگ – Matt Mullenweg نوشته و برنامه نویسی شد و اکنون به بزرگترین سیستم مدیریت محتوای جهان (طبق این آمار) تبدیل شده است. به دلیل معماری و ایرادات سایت وردپرس، بهتر است از زبان های برنامه نویسی برای ایجاد یک سایت حرفه ای با سرعت بالا و قابلیت سفارشی سازی مطابق سلیقه خود استفاده کرد. وردپرس از زمان آغاز به کار خود و با توسعه فناوری از یک پلتفرم وبلاگ نویسی به یک سیستم مدیریت محتوا تبدیل شده است که به کاربران اجازه میدهد تا طیف گسترده ای از وب سایت ها را بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی یا کدنویسی ایجاد کنند، از جمله سایت های خبری و آموزشی، بازارهای آنلاین، وبلاگ های شخصی و جستجوی کار؛ به بیان دیگر، وردپرس یک پلتفرم انعطاف پذیر است که میتوان از آن بدون محدودیت برای ساخت و طراحی هر نوع وب سایتی استفاده کرد. بسازید. شما اگر تا حدود با برنامهنویسی و کد نویسی آشنایی داشته باشید بهراحتی قادر هستید که هر نوعی شخصیسازی روی وردپرس انجام دهید که یکی از دلایل محبوبیت زیاد وردپرس بین طراحان سایت همین قابلیت است.

همچنین کدها و تصاویر باید به صورت کاملاً اصولی بهینه شوند و روندی فراهم شود تا سایت شما همواره با سرعت بالایی بارگذاری شود. خوشبختانه استفاده از وردپرس در کشور ما برای طراحی سایت بسیار مرسوم است و نیز از محبوبیت بالایی برخوردار میباشد، به همین دلیل مطالب و آموزشهای لازم، فایلهای مورد نیاز و آپدیتها، به راحتی در دسترس قرار میگیرند. به طور خلاصه، XML-RPC به شما اجازه می دهد تا از نرم افزارهایی مثل Windows Live Writer و Microsoft word برای نوشتن مقالات سایت استفاده کنید.

این حمله با ارسال هزاران یوزنیم و پسورد بر روی صفحه لاگین وب سایتها، ایمیلها و انواع صفحاتی که برای ورود به اکانت هستند، شکل میگیرد و هکر با این روش تمام عبارتهای ممکن را مورد بررسی قرار میدهد تا پسورد شما را حدس بزند. اگر شما هم میخواهید سایت شخصی، شرکت یا فروشگاه اینترنتی خود را با وردپرس راه اندازی کنید اما نمیدانید که وردپرس چه کاربردی دارد، شرکت طراحی سایت آرنیکاوب در نظر دارد در این مطلب شما را با اینکه این سیستم چه کاربردی دارد و وردپرس را چگونه میتوان به بهترین شکل استفاده کرد، آشنا کند. اما بعدها با بروزرسانی برنامه نویسی این سیستم مدیریت محتوا، وردپرس پیشرفته به کاربران معرفی شد و به صورت امروزی درآمد که به وسیله آن میتوان انواع وبسایتهای فروشگاهی، شخصی، خبری و… یکی از مزیتهای وردپرس طراحی انواع سایت با هر هدف و امکاناتی است به عنوان مثال: وبلاگ، وبسایت شخصی، وبسایت تجاری، فروشگاه آنلاین، وبسایت آموزشی، وبسایت کاری و…

یادگیری برنامه نویسی مقرون به صرفه تر است یا سپردن به تیم متخصصین طراحی؟ با استفاده از یک افزونه کش می توانید وبسایت تان را از طریق ذخیره سازی نسخه ای از داده های مداوما درخواست شده در عوض فراخوانی هر بار صفحه، سریع تر کنید. پس به سادگی می توانید به کمک وردپرس سایت های ایرانی نیز طراحی کنید. اگر وبسایت فعالی دارید و کاربرانی از کشورهای مختلف به سایت شما سر میزنند (ضمن تبریک به شما!) پیشنهاد میکنیم به سراغ CDN بروید. بروز رسانی منظم یکی از مهم ترین جنبه های وردپرس است؛ وردپرس، در واقع، به طور مداوم در حال بروز رسانی و گسترش قابلیت ها است تا خواسته های کاربران خود را برآورده کند، به روز نگه داشتن وردپرس موجب ارتقا و بهبود عملکرد سایت شما خواهد شد و در وردپرس با هر بروز رسانی رفع هر گونه مشکلی احتمالی بسیار ساده است؛ همچنین وردپرس برای این ارتقا و آپدیت ها هزینه ای دریافت نمی کند.

اما اگر امنیت سایت برای تان اهمیت زیادی دارد؛ در حال حاضر برای استفاده از افزونه Wordfence غیر رایگان باید به طور سالانه حدود 99 دلار پرداخت کنید. اگر نمی خواهید از صفحه پرداخت پیش فرض افزونه استفاده کنید و یک صفحه کاملاً جدید نیاز دارید روی دکمه Add New Form Set کلیک کنید. مهم ترین مزیت وردپرس، رایگان بودن آن میباشد؛ اکثر افزونه ها و قالب های وردپرس رایگان هستند و بدون پرداخت هزینه ای میتوانید بسیاری از قابلیت های آن را استفاده کنید؛ اما به شرطی که افزونه های جدید با امکانات بهتر نیازی نداشته باشید؛ در غیر این صورت برای بهره مندی از قالب ها و پلاگین های پیشرفته ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود. علاوه بر این، اگر قصد دارید یک وب سایت برای شرکت خود بسازید، احتمالاً با انتخاب استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای تخصصی یا برنامه نویسی دات نت مواجه خواهید شد؟