معرفی برترین افزونه های وردپرس: ۱۰ افزونه کاربردی که هر سایت وردپرسی باید داشته باشد!

تو این مقاله میخواهیم درباره اینکه وردپرس چیست و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم. مولنوگ به سرعت با شخصی به نام «مایک لیتل» تماس گرفت و با کمک هم، این دو شروع به نوشتن وردپرس با استفاده از b۲ کردند. آنها یکی از بهترین سایت سازهای دنیا یعنی اهورا را ساخته اند که بیشتر از ۲۵۰۰ وبسایت از آن استفاده میکنند. در نظر داشته باشید تنها نصب و استفاده از بهترین افزونه امنیتی وردپرس ( بهترین پلاگین امنیتی وردپرس ) برای ایجاد امنیت در وردپرس کافی نیست و در کنار آن نیاز است که به مواردی همانند به روز رسانی هسته وردپرس، قالب و افزونهها نیز توجه ویژهای داشته باشید. ساخته شده براساس ویژگی های انجمنی- این پلاگین ویژگی های زیادی برای ایجاد سایت های دارای عضویت از قبیل ایجاد انجمن ها، برگذاری آزمون، فرم های مخصوص دوره های متفاوت، احراز هویت، پروفایل کاربر و … فقط به کاربرانی که واقعاً وظایف مهمی مانند به روزرسانی افزونه ها، تغییر تنظیمات یا نصب قالب ها را انجام می دهند، نقش مدیریتی بدهید.

افزونه وردپرس

با بررسی سرفصل ها و مقایسه با دوره های مطرح ایران و جهان مشاهده می کنید که بهترین و جامع ترین دوره ها را برای شما آماده کرده ایم. همچنین برای اینکه بهترین عملکرد را در سیستم مدیریت محتوای وردپرس داشته باشید لازم است نکات ضروری در مورد خرید بهترین هاست برای وردپرس را بدانید. قبلاً در آموزش چگونگی آپدیت قالب و افزونه وردپرس به شما نحوه انجام آپدیت را آموزش دادهایم اما اگر خریدار در کد نویسی قالب قبلی تغییراتی داده باشد چهکارهایی لازم است انجام دهد؟ اما برای اینکه سایت در سطح اینترنت در دسترس باشد لازم است که این اطلاعات بر روی فضایی متصل به اینترنت بارگذاری شوند. با Weglot یک وب سایت کاملاً ترجمه شده (شامل افزونه ها و محتوای پویا) با استفاده از اولین لایه ترجمه ماشینی، کنترل کامل بر ترجمه های وب سایت خود با ویژگی های ویرایش پست، ابرداده های ترجمه شده، زیر مجموعه های زبان خاص، تگ های hreflang پیاده سازی خودکار، URL ترجمه شده دریافت خواهید کرد.

از طرف دیگر، اگر گوگل به هر دلیلی قادر نباشد به صفحه مورد نظرتان دسترسی داشته باشد، یک پیام خطا خواهید دید. امکان از بین رفتن تمامی مطالب وب سایتتان وجود دارد. Litespeed cache: خبر خوب برای کسانی که از وب سرور لایت اسپید استفاده می کنند اینست که Litespeed cache می توان گزینه مناسبی برای افزایش سرعت سایتتان باشد چرا که سازگاری زیادی با سرور شما خواهد داشت. Shopping با استفاده از چارچوب Bootstrap کاملا در جهت رفع نیاز شما میکوشد و به کاربر اجازه دسترسی به آخرین اطلاعات وب سایت را به آسانی فراهم مینماید.

نکات زیرکمی فنیتر است، بعضی از آنها شمارا ملزم به تغییر پروندههای سایت خود یا درک اولیه از PHP میکنند. با کمک پلاگین Shared Counts شما میتوانید دکمههای زیبایی برای به اشتراک گذاشتن محتوای سایت و محصولات خود توسط کاربران در شبکههای اجتماعی طراحی کنید. بسیاری از محبوب ترین پلاگین ها به طور گسترده از هوک ها و کلاس ها در کد خود استفاده می کنند. در ادامه برای آموزش های پیشرفته تر می توانید از دوره های بعدی پرچمداران استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

سایر دوره ها به صورت موضوعی و تخصصی تر می توانند ادامه مسیر شما باشند. پرچمداران صفر وردپرس برای آن دسته از کاربرانی است که از ابتدا می خواهند یک پکیج کامل تهیه کنند و وردپرس را حرفه ای تر از سایرین یاد بگیرند. TablePress می تواند هر نوع داده ای از جمله فرمول های پیچیده را در خود نگه دارد. هر سایت از مجموعه ای از کدنویسی ها یا نرم افزار، اطلاعات و فایل ها تشکیل می شود. پرچمداران صفر وردپرس شامل تمام دوره های حرفه ای دانشگاه وردپرس است که تا اینجا معرفی کردیم.

پلاگین وردپرس

دوره های دانشگاه وردپرس در جهان نظیر ندارند و مسیر راهنمای شما از سطح صفر و مبتدی تا پیشرفته و فوق حرفه ای خواهند بود. همچنین این افزونه قابلیت انعطاف و سفارشی سازی بالایی دارد که می تواند محتوا را از مجموعه ای از فید ها نمایش دهد. و اگر فعال نبود اجازه نصب افزونه داده نشود و کاربر با پیغام خطا مواجه شود.این خیلی بهتر از این است که کاربر افزونه را نصب کند و ببینید افزونه کار نمی کند و خطا می دهد و در نتیجه باعث نارضایتی او شود. برای قویتر کردن رمز میتوانید طول آن را زیاد کنید.

از آن زمان به بعد بزرگترین ابزار وبلاگ نویسی در جهان شد، که در میلیون ها سایت از وردپرس استفاده می شود و روزانه دهها میلیون نفر آن را می بینند. افزونه اسکرپس برای استفاده در سایت های وردپرسی کاربرد دارد و می تواند محتوای یک سایت را به دو صورت یکباره یا براساس زمان بندی مشخص به سایت دیگری انتقال دهد. یا افزونه iThemes security به صورت دورهای از سایت وردپرسی و فایلهای آن بکآپ تهیه میکند تا در صورتی که سایت دچار مشکل شد بتوان از آنها استفاده کرد. همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید مرحله طراحی قالب وردپرس تبدیل قالب خام html به قالب وردپرسی است یعنی شما در این مرحله یاد می گیرید چگونه یک قالب استاتیک را به قالب داینامیک تبدیل کنید در واقع قالب html که ما طراحی کردیم به خودی خود هیچ کاربردی ندارد چون ما نیاز داریم تمام بخش های قالب رو با سیستم وردپرس سازگار کنیم تا اگر تغییراتی داخل وردپرس ایجاد کردیک خود به خود داخل قالب تغییر کند و نیازی نباشد به کدهای قالب مراجعه کنیم و بخش مربوطه رو سفارش سازی کنیم.

حالت دیگر این است که شما فایل فشرده افزونه را از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده اید و حالا میخواهید آن را از طریق پنل مدیریت وردپرس، به سایت خود اضافه نمایید. DotNetNuke از رابط کاربری آسانی برخوردار است ضمن این که قابلیتها و ویژگیهای بسیار خوبی را ارئه میدهد. آموزش های دانشگاه وردپرس کاملا سطح بندی شده اند و متناسب با نیاز هر کاربری می باشند. در این دوره معرفی پیش نیاز های راه اندازی سایت را خلاصه کرده ایم و خیلی سریع پس از ساخت سایت با وردپرس وارد مرحله آموزش کامل وردپرس می شویم. نسخه رایگان این افزونه را میتوانید بهراحتی از مخزن وردپرس برروی سایت خود نصب کنید. یکی از مزیتهایی که این افزونه دارد این است که بهصورت رایگان در مخزن وردپرس موجود است و شما میتوانید بهراحتی آن را دریافت کنید. در انتهای این دوره دانشجویان قادر خواهند بود یک وبسایت شخصی، ورزشی، شرکتی یا فروشگاه آنلاین کامل را با استفاده از وردپرس و ووکامرس طراحی، راه اندازی و مدیریت نماید.

در ادامه دو دوره آموزشی را به شما معرفی می کنیم.

سپس از شما میخواهد که متن و تصاویر را به خوبی تعیین کنید تا قابلیت استفاده و مشاهدهی بهتری را برای موتورهای جستوجو فراهم کنید. با این ویژگی به جای این که تمام تصاویر صفحه همزمان بارگیری شوند و ثانیههای طلایی شما را هدر بدهند، همگام با اسکرول کاربر و نوبتی لود میشوند. در ادامه دو دوره آموزشی را به شما معرفی می کنیم. همچنین لینک دانلود آموزش وردپرس همه دوره ها را برای شما قرار می دهیم. قالب انفولد یکی از بهتری قالب چند منظوره است و برای اغلب سایت ها مانند سایت های شرکتی، صفحههای فرود، سایت های شخصی و …

یکی از محبوب ترین دوره ها برای شروع وردپرس دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس است. این نوع حملات بدافزار ها نام دارند که خود را به شکلهای مختلفی تبدیل میکنند و شناسایی آنها خیلی مشکل است. هاست ها انواع مختلفی دارند و پارامترهای زیادی هستند که برای تهیه هاست باید در نظر بگیرید. آموزش ها در 3 قدم ساده و 3 روز ارائه می شوند. یک پکیج عالی و بدون نمونه در سراسر جهان. اما به درخواست برخی از دانشجویان پرچمداران صفر وردپرس مبنی بر اجرای یک پروژه کامل طراحی سایت از ابتدا تا انتها یک دوره جدید نیز به این پکیج اضافه کردیم. سپس مدیریت کامل سایت از تولید و مدیریت محتوا تا سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت آموزش داده می شوند.

یعنی از نصب و راه اندازی یک سایت خام تا طراحی ظاهری کامل یک سایت کامل همراه با امکانات ضروری و مورد نیاز در این پروژه اجرایی شده اند. بهترین منبع برای دانلود افزونه رایگان وردپرس ، مخزن وردپرس است که برای دسترسی به این منبع ارزشمند کافیست از منوی مدیریت وردپرس خود از بخش افزونهها به بخش افزودن مراجعه کنید تا تمام این افزونههایی که معرفی کردیم و بسیاری از افزونه دیگر را به راحتی بدون دانلود کردن نصب و فعال کنید. این دوره به مدت محدود رایگان شده است و بهترین فرصت برای یک شروع قدرتمند است.

مجموعه کامل دوره های دانشگاه وردپرس در بسته پرچمداران وردپرس پکیج شده اند و دوره های موضوعی نیز به صورت جداگانه برای دانلود آموزش وردپرس موضوعی ارائه شده اند. توضیحات کامل پکیج های دانشگاه وردپرس را می توانید در لینک پکیج های فوق جامع مشاهده کنید. اما در ادامه می خواهیم با پاسخ دادن به چند سوال مقدماتی که بسیاری از کاربران در ابتدای کار برایشان مطرح می شود مسیر آموزش را برای شما ساده کنیم. عضویت در آن با شماره موبایل انجام می شود و با تایید کد ارسالی به این شماره، فرایند عضویت انجام می شود، بنابراین از امنیت بالایی برخوردار است. در جلسه 4 آموزش رایگان وردپرس به طور کامل با هاست و انواع آن آشنا می شوید. پس از یادگیری و تسلط بر مدیریت وردپرس در حرفه ای 2 با انواع افزونه ها و افزایش امکانات جدید نیز آشنا می شوید تا طراحی سایت در هر موضوع و با هر امکاناتی را بتوانید داشته باشید.

دوره حرفه ای دانشگاه وردپرس یکی دیگر از دوره های سطح صفر وردپرس است که با تمرکز بر آموزش کار با وردپرس و مدیریت سایت آماده شده است. طراحی پوسته ووکامرس اختصاصی با توجه به نیاز هر فروشگاه صورت میگیرد و به دلیل حذف بسیاری از موارد ناخواسته و غیرضروری که معمولا در قالبهای خارجی وجود دارند باعث افزایش سرعت ووکامرس میشود. دانشگاه وردپرس تنها مرجع تخصصی آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی در ایران است که دوره های متعددی برای آموزش رایگان وردپرس منتشر کرده است. برای شروع کار، دوره آموزش وردپرس رایگان دانشگاه وردپرس یک انتخاب عالی است. هزینه طراحی سایت با آموزش رایگان وردپرس چقدر است؟ آیا با آموزش وردپرس رایگان امکان طراحی فروشگاه اینترنتی هم وجود دارد؟

آیا طراحی سایت با وردپرس محدودیتی هم دارد؟ آیا برای آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس برنامه نویسی betheme.ir – betheme.ir – هم نیاز است؟ شما با آموزش رایگان وردپرس می توانید هر نوع سایتی را بدون کدنویسی طراحی کنید. ما در آکادمی آی تی دوره جامعی را برای شما آماده کردیم تحت عنوان، آموزش وردپرس که به صورت کاملا کاربردی از مقدماتی تا پیشرفته WordPress را به شما آموزش دهیم. از مزیت­های این افزونه امنیت وردپرس می­توان به مانیتورینگ و سیستم گزارش گیری گستردهی آن اشاره کرد.

اما قبل از معرفی دوره های پرچمداران می خواهیم شما را با جزئیات اولین پکیج یعنی پرچمداران صفر وردپرس و دوره های زیرمجموعه آن برای یک شروع قدرتمند آشنا کنیم. تمام محصولات این سایت پیش از ارائه، توسط تیم تخصصی بررسی محصول مورد بررسی های تایید کیفیت و اصالت قرار می گیرند.به همین دلیل ژاکت محصولات خود را تا 6 ماه با گارانتی بازگشت وجه ارائه می کند. از کنار هم قرار گرفتن این اطلاعات سایت در دو بخش ظاهری و مدیریت ساخته می شود. در این دوره از سطح صفر شما را برای ورود به دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی راهنمایی می کنیم.