معرفی بهترین افزونه های آمارگیر در وردپرس

بدیهی است هزینهی طراحی سایت اختصاصی نسبت به خرید سایت آماده و طراحی نیمه اختصاصی بالاتر است. این مسئله باعث میشود که کاربران بیشتر به استفاده از وردپرس که یک سیستم رایگان است ترغیب شوند. اگر نگاهی به سوابق ورژن های مختلف این سیستم مدیریت محتوا بیاندازیم مشاهده خواهیم کرد که تعداد زیادی ورژن با نام های مختلف منتشر شده است که هر کدام از آنها در موردی خاص از نسخه قبلی خود بهتر بوده است و کمتر آپدیتی را می تواند دید که تغییری بنیادی در آن حاصل نشده باشد. شما با استفاده از هر کدام از این افزونه ها بهتر است برای آنالیز کردن تأثیر این افزونه ها از برنامه های آنالیز سرعت سایت مانند GTmetrix که در مقاله های قبلی عنوان کرده بودیم بررسی نمایید.

را که با پسوند zip است انتخاب کرده تا عملیات نصب به صورت خودکار آغاز شود. نام کاربری و رمز عبور که قبلا در طول فرآیند نصب وردپرس وارد کرده اید را وارد کنید. در سربرگ Easy گزینه ی (Caching on(Recommended را انتخاب کنید. گزینه دیگر تبلیغات است . اولین گزینه ناحیه اصلی ابزارک است. علاوه بر اینها، در نسخه اصلی بیشتر امکانات رایگان است اما مثل خیلی افزونههای دیگر برای استفاده از امکانات کامل باید مبلغی پرداخت کنید که بستگی به تعداد کاربران استفاده کننده دارد. چرا باید سرعت سایت خود را چک کنید؟

خزنده این پلاگین به صورت خودکار تمامی صفحات سایت شما را پیمایش و کَش می کند و پس از آن پلاگین به صورت خودکار تنظیمات پیشنهادی کَش وردپرس مانند: gzip compression ،page cache و cache pre-loading را فعال می کند. این برای یک مدیر سایت چه معنی دارد؟ اولین چیزی که باید بدانید این است که چه نوع تصویری برای کجا بهتر کار می کند. شواهد می گویند وردپرس هنوز درحال رشد است، در حالی که جوملا به آرامی در جهت مخالف حرکت می کند. طبق تحقیقاتی که از سال 2000 تا 2016 بر روی کاربران اینترنت انجام شده زمان تحمل برای دیدن محتوا از 12 به 7 ثانیه کاهش پیدا کرده است، یعنی شما باید بتوانید در حداکثر 7 ثانیه محتوای سایت خود را برای کاربران آماده کنید. در ادامه با حل مشکل سرعت سایت آشنا خواهید شد با تک تیپ همراه باشید . حتماً باید یک صفحهی “تماس با ما” داشته باشید تا بازدیدکنندگان وب سایت بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

افزایش سرعت وردپرس

این ابزاری آسان و عاری از ملاحظات CDN است و به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه سایت خود را به طرز چشمگیری سریع تر کنید . وقتی یک بازدیدکننده از وبسایت شما بازدید می کند و با ورود به صفحه ای، سعی بر این می باشد که کل صفحه بارگذاری شود این موضوع می تواند زمان زیادی ببرد. WordPress میذاره که شما یه افزونه رو نصب کنین ولی اگه دلتون نخواست ازش استفاده نکنین، یعنی وقتی اون افزونه در حالت نصب باقی بمونه 🙂 متوجه هیچ تغییری توی سایت خودتون نمیشین ولی به محض این که اون رو فعال کنین، پلاگین موردنظر در سایت شما ظاهر میشه. نکته مهم در مورد وردپرس ، وظیفه سرویس مدیریت محتوا وردپرس (CMS) ویرایش و تغییر عناصر سایت است که کارها را ساده و کارآمد می کند . JPG از جاسازی داده های EXIF پشتیبانی می کند در حالی که PNG اینگونه نیست.

از یک افزونه اسلایدر سریع تر و سبک تر استفاده کنید.

همانطور که از وردپرس استفاده می کنید و محتوا ایجاد می کنید، به طور طبیعی وزن اضافی را در قالب افزونه های بلااستفاده و سایر موارد جمع می کنید و کند شدن سرعت پیشخوان وردپرس طبیعی خواهد بود. کل وبسایتتان را طراحی کنید، نه فقط مطالب و برگههایتان را… این باعث میشود زمان لود صفحه کم شود و کل عملکرد سایت بهینه شود. خیلی اوقات شما نیاز به بارگذاری کل صفحه ندارید مخصوصاً صفحاتی که دارای تصاویر با حجم بالا می باشند. این افزونه رایگان نیز دارای کاربران زیادی می باشد. هر کدام از آن ها دارای عملکرد مناسبی می باشد که اگر خود در این حوزه دانش کافی داشته باشید می توانید تصمیم درستی در انتخاب هر کدام از آن ها داشته باشید. هنگام ذخیره صفحه شدن ، ملاحظات زوجی وجود دارد ، اما مگر اینکه سایت تجارت الکترونیکی داشته باشید ، .

این بخش نیز برای ویرایش کردن کدهای قالب وبسایت شما است. در ادامه این مقاله ما 19 نکته را به شما عرض می کنیم که باعث می شود سرعت بارگذاری سایت شما را بالا می برد. راه دیگر برای بهبود سرعت سایت شما از طریق فرآیند دانلود است، این یعنی با داشتن سرورهای پسرعت و خدمات میزبانی عالی از سرعت خوبی بهره مند می شوید . همچنین با توجه به اینکه داشتن سرعت بالا یکی از مهم ترین مقوله ها در هر سایتی است، در هاست وردپرس آذردیتا تلاش شده تا از سخت افزار هایی که سرعت بالاتری را در اختیار میگذارند استفاده شود. همان گونه که از نام نوع قالب نیز مشخص است، از این نوع قالب وردپرس در وبسایتهای فروشگاهی استفاده میشود. فرمت های عکس مانند JPG و PNG به طور متفاوتی کار می کنند و هر نوع فایل هنگام دسترسی بازدید کنندگان به صفحه شما ، دانلود متفاوتی دارد .

ما این افزونه های وردپرس را با توجه به نیاز کاربران دسته بندی کرده ایم تا بتوانید افزونه مورد نظر خود را آسان تر پیدا کنید. از یک افزونه گالری سریع تر و سبک تر استفاده کنید. مردم انتظار دارند سایتها سریع بارگیری شوند در غیر اینصورت سریع می توانند به عقب برگردند و اطلاعات را در سایت دیگری پیدا کنند . از یک افزونه اسلایدر سریع تر و سبک تر استفاده کنید. این ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما هنگامی که تمام تصاویر موجود در سایت خود را بهینه سازی می کنید ، حیرت زده می شوید که چقدر با کاهش سرعت سایت وردپرس خود مواجه خواهید شد . وظیفه حفاظت از سایت را بر عهده میگیرند.

این نوع حمله در یک زمان مشخص تعداد بسیار زیادی ترافیک غیر واقعی را به سرور شما ارسال میکند. ساده ترین راه هکرها برای خاموش کردن یک سایت ، حمله DDoS است ، هنگامی که سرور بیش از حد با تعداد زیاد درخواست و عدم امکان پاسخ سریع به آنها مواجه شود ، سایت کند می شود و در نهایت سایت به مشکل می خورد . این افزونه ها به شما کمک می کنند تا سایت خودتان را قوی تر، امن تر با سئوی کامل و حرفهای بسازید که این کار با استفاده از بهترین و راحت ترین روش ها در دنیای وب انجام میشود. همچنین مهم ترین چیزی که میشود در این افزونه به ان اشاره کرد قابلیت قدرتمند کش کردن وبسایت شماست که در واقع این افزونه در ابتدا مخصوصا برای این کار ساخته شده بود که بعد ها قابلیت های دیگری نیز به آن افزوده شد. ساده ترین راه برای بازگشت دوباره بازدید کنندگان خود به سایت شما ، افزایش سرعت وردپس سایت است .

شاید در ذهن شما یکسری روش برای کسب درآمد وجود داشته باشد شایدم شنیده باشید که میشه از سایت درآمد داشت اما نمی دونید چطور باید آن را شروع کنید و بهترین روش برای شما چیست اگر به دنبال جواب این سوالات هستید می تونید از اطلاعات این بخش و ویدیو بالا کمک بگیرید. بهتر است اگر سایت شما از XML-RPC استفاده نمیکند، آن را غیرفعال کنید تا احتمال آسیب سایت در برابر حملات را کمتر کنید. سپس با یک جمع بندی نتیجهگیری کنید که آیا وردپرس را انتخاب میکنید یا برنامهنویسی را.

گزینه دیگر تبلیغات است .

با این حال شما هیچ محدودیتی در ابعاد آن ندارید و می توانید به هر صورت تصاویر را بر روی سایت خود قرار دهید. حالا برای تست این مورد کافی است که یک تب ناشناس در مرورگر باز کنید و مثل همیشه سعی کنید تا وارد پیشخوان سایت خود شوید، همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر نام کاربری و رمز عبور یک گزینه احراز هویت ۲ عاملی هم اضافه شده است که باید این کد را از اپلیکیشن خود برداشته و در این بخش قرار دهید، تا بتوانید وارد حساب کاربری خود در وردپرس شوید. هزاران باتِ خرابکار در اینترنت هستند که میتوانند هر لحظه به وب سایت شما حملهور شوند و تمام زحماتتان را از بین ببرند. با فشرده سازی کدهای HTML,CSS و js فضاهای اضافه بین کدها حذف می شود.

پلاگین وردپرس

در عوض ، تنها چیزیکه شما نیاز دارید چند ابزار است تا با افزایش عملکرد سایت وردپرس خود مواجح شوید که ، بسیار برای بازدید کنندگان شما خوش آیند است و همیچنین باعث افزایش رتبه سایت شما می شود . در این تکنیک تنها تصاویر و ویدیو هایی بار گذاری می شود که توسط کاربر قابل دیدن باشد. برای نظرات یک صفحه جدا در نظر بگیرید. در صفحه ی جدیدی که برایتان باز میشود بر روی لینک بارگذاری کلیک کنید. بررسی دیدگاه: کاربرانی که اقدام به ارسال دیدگاه های جفنگ میکنند در این قسمت می تونید تعیین کنید تا هر نظری که در سایت شما ارسال میشه اگر دارای این تعداد لینک در محتوا بود به صف بررسی هدایت شود و یا اینکه اگر دارای کلمات تعریف شده ای که در اینجا تعیین میکنید بود دیدگاه مورد نظر به صف بررسی منتقل شود تا اونو بررسی کنید. کاری که سایت وردپرس شما انجام می دهد نوشتن این عبارت برای اولین بار و سپس ارسال کپی ها به هر درخواست بعدی است .

سایت خود را به روز نگه دارید. را از اول کدنویسی کنید، از قابلیت فراخوانی بلاک آنها استفاده میکنید و کد صفحات خود را تمیز و بهینه میکنید. کش کردن اطلاعات بسیار ساده است ، زمانی که فردی دفعات متعددی به سایت شما مراجعه میکند به جای اینکه هر بار سایت شما برای فرد دانلود شود ، از حافظه کش کمک می گیرد تا اطلاعاتی که قبلا دانلود کرده است را دوباره نمایش دهد ، به این روند ذخیره نسخه ای از صفحات سایت می گویند ، تا زمانی که مجدد به آن صفحه می روید ، نسخه کپی شده را به شما نشان می دهد. برای پنهانسازی نام ورودی مدیر سایت و تغییر آن میتوان از افزونه sx user name security استفاده کرد. میبینید که با راهکاری بسیار ساده میتوان کاربرانی ثابت پیدا کرد و برای افزایش سرعت لود وبسایت از کشکردن مرورگر استفاده کنیم. شما میتوانید با استفاده از طراحی مینیمالیستی آن محصولات خود را با جلوههای بصری بسیار موثر به نمایش بگذارید و در زمینه فروش لباس کسب و کاری عالی داشته باشید.

و سرعت بارگذاری صفحات شما بالا برود یا تجربه کاربری خود را افزایش دهید، زمانی که سرعت سایت شما بالا برود، کاربران بیشتری به سایت شما جذب می شود و مدت زمان بیشتری در سایت شما باقی می مانند در نتیجه سئو سایت شما نیز بالا می رود. بعضی افراد میخواهند نمونه کارها یا portfolio خودشان را روی سایت نمایش دهند. البته این ویژگی اگر در دستان افراد سوجو باشد، یک خطر بزرگ برای امنیت وردپرس است و بهتر است که غیر فعال شود. نتایج بهترین اسنادی می باشد که می توانید تأثیر عملکرد خود و افزونه را در آن پیگیری نمایید. در این مقاله بهترین افزونه های CRM وردپرس برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری و بهبود و توسعه کسب و کارهای آنلاین را معرفی می کنیم. همچنین می توانید اسکریپ های خاص خود را به تعویق بندازید و موارد اضافی مربوط به آن را حذف کنید.این افزونه یک از پیشنهادات مناسب برای هماهنگ شدن با یک افزونه کش می باشد و می تواند کارآمدی آن را بالا ببرد.

این افزونه رایگان نیز دارای کاربران زیادی می باشد.

کاهش درخواست های HTTP خارجی. یکپارچه کردن چندین فایل در یک فایل واحد به صورت مناسب باعث می شود تا تعداد درخواست های شما را در سایت کاهش دهد. یکی از راه های دریافت رضایت کاربران و کسب رتبه های بالاتر در صفحات جستجو، خدمات افزایش سرعت وب سایت است. همچنین تغییر ترتیب صفحات در وردپرس با زحمت قابل انجام می باشد و نیازمند مراجعه به هر یک از دسته ها و تغییر ترتیب هرکدام به صورت دستی می باشد، توسعه دهندگان وردپرس به دنبال رفع این مشکل می باشند ولی زمان دقیقی برای انجام این مهم اعلام نگردیده است.

شما از این طریق می توانید بارگذاری تصاویر و ویدیو را betheme.ir به تأخیر بندازید. شما قادر هستید با استفاده از تگ پوسته این بخش هر جا که لازم هست این لینک ها را به نمایش در بیاورید با دسته بندی و مرتب سازی مورد نظر خودتان. شما تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد ، بازدید از صفحات با ترافیک منظم ، همراه با تهدیدها ، رباتها و خزنده ها را که بین اعداد منحصر به فرد طبقه بندی شده اند ، کسب خواهید کرد.

افزونه وردپرس