معرفی بهترین افزونه های وردپرس

در این قسمت از آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه اقدام به نصب افزونه وردپرس با استفاده از گزینه آپلود در پیشخوان کنید. نمایش : منوی نمایش شامل زیرمنوهایی است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، در زیرمنوی اول “پوسته” میتوانید قالب هایی که روی وردپرس شما وجود دارد را ببینید و مدیریت کنید برای تغییر قالب وبسایت از این بخش باید اقدام کنید ضمنا امکان اضافه کردن قالب جدید هم از طریق همین بخش میسر است. آموزش اضافه کردن گزینه جدید به منوهای سایت و یا ویرایش و حذف منوها را می آموزیم. برای راهنمایی قدمبهقدم نصب افزونه میتوانید آموزش نصب افزونه در وردپرس را مشاهده کنید. توصیه میکنیم آن را نصب کنید تا رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. 1. قالب وب سایت و یا عملکرد آن دچار بهمریختگی میشود. User Activity Log هم یکی دیگه از افزونههای بسیار کاربردی برای پیگیری و نظارت عملکرد کاربر است که تا الآن بیشتر از هزار نصب فعال داشته.

درست است که افزونهها مزایای بیشماری دارند اما میدانید که افراط و تفریط در هر زمینهای موجب آسیب و نتیجه عکس میشود. نکات امنیتی وردپرس که از ژاکت برای شما نقل می کنیم یک سری اقدامات است که می توانید برای محافظت از وب سایت خود در برابر آسیب پذیری های امنیتی انجام دهید. شرکتهای برتر در ارائه میزبانی میتواند فعالیتهای مشکوک را شناسایی کنند و ابزاری برای برای جلوگیری از حملاتDDOS در مقیاس بزرگ دارند، همچنین سرور، نسخههای php و سخت افزار خود را به روز نگه میدارند تا از سوء استفاده هکرها از یک آسیب پذیری امنیتی شناخته شده در نسخه قدیمی جلوگیری کنند. افزونه های خود را همیشه به روز نگه دارید. WordPress با اختلاف، جزء محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت محتوا قرار دارد و هر روز نیز در حال بهبود و افزایش کارایی خود است.

به همین دلیل است که وردپرس روش آپلود را برای نصب افزونه های غیر رایگان قرار داده است. برای نصب افزونه از طریق پیشخوان وردپرس، در زیرگروه افزونه­ هاß افزودن، را کلیک کنید. افزونه YOAST SEO چیست؟ ماموریت Yoast است SEO برای همه است. همه میدانیم که عسل و خربزه هر کدام به تنهایی پرخاصیت و مفید هستند اما اگر هر دوی آنها را باهم مصرف کنید یا در مصرف هر کدام زیادهروی کنید چه اتفاقی میافتد؟ اما این موضوع تا جایی درست است و شما میتوانید بهراحتی همه عملکردها را بررسی کنید که کاربران کمی داشته باشید.

در اینجا شما میتوانید خیلی راحت با استفاده از پنل وردپرس خود به ویرایشگر قالب دسترسی داشته باشید. بنابراین با توجه به موارد گفتهشده اگر میخواهید بدون دردسر سرعت سایت خود را چند برابر کنید از پلاگین لایت اسپید کش استفاده کنید. وردپرس ویژگی های بسیاری دارد که می توان از بین آن ها به 1- راحتی در استفاده و ساده بودن کار با آن 2 – رایگان بودن سیستم وردپرس برای راه اندازی سایت 3 – امنیت وردپرس و ایجاد آن 4 – پایداری و امکان خلاقانه کار کردن در وردپرس 5 – داشتن گزینه های زیاد برای طراحی جذاب 6 – انعطاف پذیری 7 – امکان بهینه سازی سایت و انجام سئو 8 – مدیریت راحت محتواها و سرعت بالا در استفاده اشاره کرد . اینکه چه هاستی باشد زیاد تفاوتی ندارد فقط محیط آنها با یکدیگر متفاوت است.

پلاگین وردپرس

علاوه بر سایت اصلی وردپرس، سایتهای خارجی و ایرانی زیادی قالبهای رایگان ارائه میدهند که شهرتم یکی از این سایتها است که قالبهای رایگان را ارائه میدهد تا کسانی که نمیتوانند هزینه کنند، از این قالبها استفاده نمایند. اگر از آن دسته ای هستید که همواره محصولات خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند این سایت برایتان قالب های فارسی سازی شده زیادی را فراهم کرده است. اگر بهدنبال یک جایگزین عالی برای صفحه بسیار سادهی وردپرس هستید قطعاً میهن پنل گزینهی بسیار مناسبی برای شما میباشد.

پلاگین WordPress چطور کار میکند؟ WordPress Download Manager: با استفاده از نسخه رایگان این افزونه میتوانید از رمزعبور محافظتی، مشاهده محدود و یا کار با دامنه سایت های مختلف برخوردار شوید. هزاران افزونه رایگان و غیررایگان برای وردپرس وجود دارد. یکی از مزیتهایی که این افزونه دارد این است که با فروشگاهساز ووکامرس و همچنین دکان کاملاً سازگار بوده و شما میتوانید در صورت استفاده از ووکامرس و دکان از آن برای پشتیبانی خود استفاده کنید. ترجمه در این پلاگین کاملاً بهصورت خودکار است و گوگل سایت شما را با استفاده از Google Translate API به هر زبانی که انتخاب کنید ترجمه خواهد کرد. این افزونه با ترجمه API گوگل، یک نتیجه باکیفیت بسیار بالا به شما و کاربرانتان ارائه خواهد کرد، اما بهصورت کلی ما به شما پیشنهاد میکنیم برخی از قسمتهای سایت خود را بهصورت دستی ترجمه کنید. ما نیز در این مقاله تصمیم گرفتیم یک پلاگین بسیار کاربردی و مفید را به شما معرفی کنیم.

یکی از راههایی که شما میتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید betheme.ir این سیستم میباشد. هر یک از پلاگینهای وردپرس دارای خصوصیات منحصربهفرد و جذابی هستند که شما باید با شناخت دقیق این ویژگیها، یکی از آنها را برای ترجمه سایت خود انتخاب کنید. ممکن است این کار در وهله اول به نظر شما سخت و دشوار باشد اما در دنیای وردپرس افزونههای متعددی وجود دارد که میتواند به شما برای ترجمه سایت به زبانهای مختلف کمک کند. گاهی اوقات ممکن است شما به پنل وردپرس خود دسترسی نداشته باشید و یا نتوانید افزونه ها را غیر فعال کنید و با صفحه ی سفید رو به رو شوید. در این صفحه به طور پیشفرض افزونههای ویژه مخزن وردپرس را مشاهده میکنید. به طور مثال در یک سایت فروشگاهی امکاناتی مثل فیلتر محصولات ، نمایش محصولات به شکل های مختلف و … در این راهنمای گام به گام به شما نشان می دهیم که چگونه اقدام به نصب افزونه وردپرس بر روی سایت وردپرسی خود کنید.

بنابراین یکی از مهمترین کارهایی که برای افزایش امنیت وردپرس می توانید انجام دهید، استفاده از افزونه های باکیفیت و طراحی شده توسط توسعه دهندگان معتبر است. قیمت محصولات در ملت وب کاملا منصفانه و پایین بوده تا توسعه دهندگان و استارت اپ ها برای شروع کار با مشکل هزینه بالای خرید روبرو نشوند. سپس روی آپلود کلیک کنید تا فرایند بارگذاری افزونه روی سایت شما شروع شود. اما مشکل از نحوه قرارگیری منابع آن در دسترس کاربران شروع میشود.

افزونه موردنظر شما به راحتی نصب شد.

اما فروش تنها هدف آن ها نیست و مشتری را در همین مرحله به عنوان مرحله پایانی رها نمی کند. با استفاده از افزونه المنتور می توانید وب سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری ببرید و با رابط کاربری کشیدن و رها کردن آن صفحات به زودی برمی گردیم را به راحتی ایجاد کنید. اما امیدواریم به زودی شاهد ارائه نسخه ترجمه شده آن توسط سایتهای معتبر وردپرس فارسی باشیم. کار کردن با این افزونه بسیار ساده است و هرکسی میتواند بهراحتی سایت خود را با استفاده از این افزونه به زبان دلخواه خود ترجمه کند.

گفته بودیم افزونه ها خط هایی از کد هستند که توسط برنامه نویسان نوشته و طراحی شده است. مورد دیگری که ممکن است در این افزونه برای شما مفید واقع شود، قابلیت درج خودکار نقشه است. درست است که افزونهها امکانات جدید و متنوعی را به سایت شما اضافه میکنند اما به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع ممکن است یک پلاگین با قالبی که در سایت خود استفاده میکنید سازگاری نداشته باشید و یا اینکه کارکرد آن برای سایت شما مفید نباشد. حالا احتمالاً فرضیهای جدید در ذهنتان شکل میگیرد. احتمالاً اینکه بخواهید دائماً سایتتان را زیر نظر داشته باشید تا مشکلی رخ ندهد کار طاقتفرسایی است! اگر آن را درست وارد کرده باشید صفحه ای به شکل زیر برایتان نمایش داده خواهد شد. در حال حاضر که این مقاله را مینویسم بیش از 43% سایتها به وسیله وردپرس ایجاد شدهاند.

قابلیتهای این افزونه توانسته تا حد بسیار زیادی نیاز کاربران را تأمین کند و رضایت آنها را بهدست بیاورد. این افزونه توسط کاربران زیادی در سراسر جهان استفاده میشود. همچنین این افزونه میتواند با ادغام MLS به شما در زمان افزودن نقشه، قیمت، آدرس و یا کشور کمک کند. پرداخت کمی بیشتر برای یک خرید یک میزبان با کیفیت به این معنی است که لایه های اضافی امنیتی به طور خودکار به وب سایت شما منتقل می شوند. این افزونه در دو نسخه رایگان و حرفهای به کاربران وردپرس ارائهشده است که ما پیشنهاد میکنیم برای داشتن امکانات بیشتر از نسخه حرفهای این افزونه استفاده کنید. شما میتوانید بهجای صرف وقت و هزینه بابت کد نویسی (مثلاً ساخت یک فرم تماس با ما)، بهراحتی از افزونههای وردپرس استفاده کنید.

موضوعی که به آن اشاره شد بیشتر برای سایتهایی که محتوای آموزشی دارند کاربرد دارد و داشتن یک افزونه برای مدیریت بارگیری یکی از ضرورات برای این دسته از وبسایتها بهحساب میآید. ساختار این پلاگین به گونهای است که با بیشتر صفحهسازهای موجود کاملا سازگار است. پس از آن، نگاهی به لیست انتخاب شده بهترین پلاگین های وردپرس برای پادکست بیندازید. افزونه های کپچا از ثبت فرم ها توسط ربات ها و ثبت نام های اسپم در سایت شما جلوگیری می کنند. برای دانلود این پلاگین میتوانید وارد سایت رسمی وردپرس و یا داشبورد وردپرس شوید و با جستجوی نام پلاگین آن را نصب و فعال کنید.

همچنین اگر نیاز به افزونههای خاصی داشتید، وردپرس یار میتواند در زمینهی افزونهها هم انتخابهای بسیار عالیای پیش روی شما بگذارد. همانطور که از نام این دسته مشخص است؛ وظیفه آنها کمک به مدیریت فایلها و ایجاد سطحدسترسی برای کاربران است. این افزونه همه فعالیتهای کاربران را در سایت شما بررسی میکند؛ Simple History یک افزونه مانیتورینگ بسیار ساده است که درعینحال که رابط کاربری سادهای دارد، میتواند همه رفتارهای کاربر را برای شما بررسی کند و نتیجه را در پیشخوان وردپرس و یا هر صفحه دیگری که شما مشخص کنید نمایش بده.

اگر نیاز به این خدمات دارید با ورود به هر بخش می توانید از هزینه ها و نحوه ارائه خدمات مطلع شوید. تاکنون به بیش از 550 هزار نصب موفق دست یافته است. افزونه موردنظر شما به راحتی نصب شد. حتی اگر خود شما و یا فردی در شرکت شما توانایی نوشتن افزونههای حرفهای و فوقالعاده را داشته باشد، باید زمانی را به نوشتن افزونه و مدتی را به تست و رفع ایرادات احتمالی اختصاص دهید. با این حساب نمیتوان خیلی روی این روش بعنوان یک شغل آینده دار و پردرآمد حساب کرد اما اگر صرفا میخواهید سایت خودتان و دوستانتان را طراحی کنید یا بعنوان پشتیبان سایت در شرکت های طراحی سایت کار کنید خوب است و قطعا ارزش یادگیری را دارد اما… اگر نگران آینده شغلیت هستی…

افزونه وردپرس بیهوده به نصب افزونه وردپرس اقدام نکنید. است. با استفاده از این افزونه میتوانید از تهدیدهای امنیتی سایت آگاه شوید و برای مقابله با آنها اقدام کنید. یکی از روشهای دیگری که میتوانید توسط آن افزونه موردنظر خود را دانلود کنید گیت هاب است. روشهای مختلف دیگری نیز برای نصب افزونهها در وردپرس وجود دارند که به علت طولانی شدن مطالب از گفتن آنها صرفنظر میکنیم. برای آشنایی با روند دانلود و نصب افزونه وردپرس میتوانید آموزش نصب افزونه در وردپرس را مشاهده نمایید. آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس به هیچ پیش نیازی لازم ندارد و هر آنچه نیاز داشته باشید در این دوره یاد خواهید گرفت. در این حالت است که به ویرایشگر قالب و افزونه نیاز پیدا میکنند. با استفاده از این افزونه شما بهسادگی میتونید در هر جایی از سایت خود با استفاده از ویجت و دکمه افزودن آگهی در بخش ویرایشگر وردپرس، تبلیغات دلخواه خود را درج کنید.

افزایش سرعت وردپرس