معرفی بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

حال که تفاوت دستگاه های تصفیه آب و انواع فیلتر های آن را شناختید بهتر می توانید در خرید آن خرید تصفیه آب تصمیم گیری کنید. اگر تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب دارید باید با بهترین و مشهورترین برندهای تولیدکننده این محصول نیز آشنا باشید. دستگاه تصفیه آب سافت واتر، یک آب شیرین کن خانگی با فیلترهای شش 6 مرحله ای محصول کارخانه Soft Water و اصل تایوان (Made In Taiwan) است که به جرأت میتوان گفت یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چه از نظر کیفیتی و چه از نظر برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی برای سلامت میباشد. شرکت سی سی کا در تایوان و در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه 1973 میلادی تاسیس شده و تا به امروز این کارخانه نزدیک به یک قرن فعالیت حرفه ای در طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب خانگی و صنعتی با تولید انواع لوله ها، اتصالات، اتصالات کوئیک فیتینگ، حوزینگ های فیلتر، انواع فیلترهای تصفیه آب، پمپ تصفیه آب و سایز اجزای یک دستگاه کامل را تولید و به بازارهای جهانی عرضه مینمایند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

برای جلوگیری از ورود این آلاینده ها به خانه ها، دولت ها از خارج کردن کارخانه ها از شهرها، ایجاد سیستم تصفیه آب شهری، دفن زباله و… به طور کلی، اگر شما در منطقه ای با کیفیت آب متوسط تا خوب زندگی می کنید، تصفیه کننده آب خانه 3 فیلتر ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. استفاده می کردند. با این حال، همه این ترفندها قادر نخواهند بود آب تمیز و سالم را به خانه ها بیاورد. اگر شرکت با سابقه ای یک محصول را به بازار ارائه کند مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به شرکت نوپا خواهد داشت، برندهای قدیمی برای حفظ اعتبار برند از ارائه اجناس بی کیفیت و تقلبی خود داری می کنند و این خود باعث آرامش خاطر مصرف کننده جهت انتخاب محصول خواهد بود. برای خرید ، خصوصا لوازم خانگی، قطعا هر کسی به دنبال بهترین محصول می باشد.

مثالا زمانی که یک محصول خریداری میکنید برند های خوب را پیدا میکنید چون میتوانید از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید. اگر به دنبال یک مشاوره رایگان، مجرب و منصف می گردید تا، از آن اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید، می توانید سوالات خود را در سایت ما در قسمت نظرات پرسیده و مناسب ترین راهنمایی ها را از تیم کارشناسی و اجرایی ما دریافت کنید. اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستید، باید آنرا مطابق با شرایط و میزان آلودگی آب منطقهتان انتخاب نمایید. زیرا در ساخت این دستگاه تصفیه آب، تکنولوژی اسمز معکوس (Ro Reverse Osmosis System) میزان PH آب را تنظیم کرده و با تصفیه ذرات بزرگتر از 0,0001 میکرون (کوچک ترین ذرات مضر آب) سختی آب آشامیدنی (TDS) را کاهش داده و به حد استاندارد و مناسب سلامت بدن انسان میرساند. مخزن های تصفیه آب خانگی دارای دیافراگمی هستند که هنگام مصرف میشه گفت مخزن تشکیل میشه از آب و باد ؛ که به نسبت میزان ظرفیت مخزن از مقداری باد از یک سمت تغذیه میشه و در قسمت دیگه که به دستگاه تصفیه آب متصل میشه از آب پر میشه .

فیلتر های سه مرحله اول، آلاینده های فیزیکی موجود در آب تا قطر 5 میکرون حذف میکند. قیمت فیلتر تصفیه آب مینروا و هزینه تعویض فیلتر مینروا به نسبت دستگاه های دیگر موجود در بازار تهران ایران کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر جایگزین بسیار مناسبی به جای بهترین مارکهای آب معدنی میباشد. این در حالیست که سختی تی دی اس نرمال برای آب آشامیدنی باید زیر عدد 100 باشد و تنها یک دستگاه تصفیه آب زیر سینکی اسمز معکوس تایوانی میتواند شما را در ارائه آب تصفیه شده معدنی کمک نماید . تمامی تصفیه آب ها ی تایوانی تحت لیسانس آمریکا هستند و با دریافت استاندارد های جهانی مثل FDA,NSF,CE,QW دستگاه های قابل اطمینان و با کیفیتی می باشند.

3. دستگاه تصفیه آب اگر دارای استاندارد بین المللی به خصوص تاییدیه NSF و WQA باشد، یک امتیاز بزرگ دارد. همه ی دستگاه های تصفیه آب نمی توانند سختی آب را طبق استاندارد اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی تنظیم کنند. این قبیل فیلترها علی رغم اینکه می توانند کلر را تا حد خوبی جذب کنند و طم و بوی آب را بطور نسبی بهبود ببخشند، نمی توانند املاح، سختی و سایر آلاینده های موجود در آب همچون سرب و نیترات را از آب بگیرند. طبیعتا این روش تصفیه برای مناطقی است که از آب چاه استفاده می کنند و مخصوص آب های شهری که خود حاوی کلر هستند نمی باشد. آب آشامیدنی شهری به دلیل هزینه های بسیار زیاد ، به خوبی و آنطور که باید تصفیه نمیگردد و فقط جهت حذف میکروب و انگل کلرزنی میگردد که این کلر نیز برای بدن انسان نامناسب است و باید حتما از آب حذف گردد .

لیست فیلتر های تصفیه آب

اما اگر در منطقه ای زندگی می کنید که کیفیت آب بسیار ضعیف و نامناسب است، تصفیه کننده آب خانگی 8 فیلتر بهترین گزینه برای شماست. استفاده از آب سالم و پاک حق هر خانواده ای است. تصفیه کننده آب، همان طور که از نامش پیداست، مسئول تصفیه و ایجاد آب سالم و پاک است. این برندهایی که در بالا معرفی کردیم، برترین و همچنین بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی میباشند، در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحاتی تکمیلی را در مورد هر یک از برندهای برتر دستگاه تصفیه آب، به شما ارائه دهیم. ما در مجموعه آبندیش جهت افزایش رضایت شما و شعار همیشگی چون سلامت شما عزیزان مهم است، اقدام به عرضه اقساطی دستگاه تصفیه آب خود نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دستگاه تصفیه آب آبندیش تماس حاصل نمایید.

انواع دستگاه تصفیه آب

متاسفانه در سال های اخیر برخی از فروشندگان اقدام به تولید تصفیه اب های متفرقه کرده اند و آنها را با لیبل مارک های معتبر تصفیه آب به فروش میرسانند. دستگاه های تصفیه آب در برندها و مارک های مختلفی می باشند. برای پاسخ به این سوالات باید شناختی کافی نسبت به برندهای دستگاه تصفیه آب و ویژگیهای هر یک برندها داشته باشید تا با خیالی آسوده، خرید دستگاه تصفیه آب مناسب منزلتان را انجام دهید. باید بدانید که مارکهای تصفیه آب آمریکایی و تایوانی، نسبت به دیگر برندها تصفیه آب، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش آلودگی آب، کاهش سطح آب های زیرزمینی و بسیاری موارد دیگر، دسترسی به این ماده حیاتی برای بسیاری از مردم کاهش یافته است.

یکی از دلایل این وضعیت افزایش فعالیت صنعتی مردم و ورود آلودگی و ضایعات به آب ها است. سافت واتر یکی از برند های پرفروش بازار می باشد. آب پاک سازان (آب شیرین کن با سیستم اسمز معکوس فروش، خرید و لیست روز قیمت تصفیه آب صنعتی در شهر چابهار) جنگل هارا حتی به تمساح ایرانی مشهور استآنها همچنین تمساح گاندو نامیده می شوند و درست در اینجا دیده می شوند.از چند منطقه کشور که پر از جاذبه های طبیعی و تاریخی غیرقابل تقلید و منحصر به فرد است، بجاست.

در کل این دو دستگاه هر کدام مزایای و ویژگی های خاصی را دارند و شما با توجه به سختی و آلودگی آب منطقه ی خود باید یکی از این دو روش را برای تصفیه آب استفاده کنید. برای انتخاب بهترین تصفیه کننده آب به سطح آلودگی آب در منطقه خود توجه کنید. در مرحله ی هفتم با فیلتر قلیایی سطح PH آب کنترل می شود و آب را سرشار از آنتی اکسیدان خواهد کرد. بنابراین برای خرید یک آب تصفیه کن توصیه می کنیم که نوع قلیایی آن را تهیه نمایید. در فروشگاه سارنیا واتر نه تنها می توانید انواع دستگاه تصفیه آب را در قیمت ها و کیفیت های مختلف را تهیه کنید بلکه برای نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خود نیز می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. در واقع فیلترهای تصفیه آب مختلف کارکردهای متفاوتی دارند؛ برخی از آن ها طعم آب را بهبود می بخشند، برخی دیگر فقط مواد شیمیایی و میکروب های مضر را از آب خارج می کنند.

آب آلوده باعث یک سری بیماری ها و عفونت ها شد که منجر به مرگ و میر در جوامع مختلف شده است. مدل های آنتی باکتریال: فیلترهای آنتی باکتریال یخچال در کنار قدرت حذف ذرات معلق و سختی آب می توانند عوامل بیماری زا و باکتری های موجود در آب را نیز برایتان از بین ببرند و آبی به مراتب سالم تر را در اختیارتان قرار دهند. به عنوان مثال اگر بودجه کمتری دارید، می توانید سیستمی با قدرت تصفیه کمتر، مانند تصفیه کننده آب با اسمز معکوس با شش فیلتر اما با کیفیت تر خریداری کنید. البته جنس اصل و با کیفیت آن هر شش ماه یک بار است ولی جنس های درجه پایین تر کوتاه تر از این زمان عمر می کنند. البته در کنار همه اینها، برخی از فروشندگان دستگاه تصفیه آب غیر اصل تولید میکنند و به عنوان برند های معتبر به خریداران عادی میفروشند. برخی از این شرکت ها نیز نمایندگی خود را به تولید کنندگان ایرانی داده اند.