معرفی صرافی کوینکس CoinEx و نحوه ثبت نام در آن – وبلاگ دولوپر98 -ایران ارز دیجیتال

3- بدون احراز هویت در صرافی کوینکس تا مبلغ ده هزار دلار در روز می توانید برداشت کنید و یا ارز خودتان را انتقال دهید و در صورت ارسال مدارک و احراز هویت تا روزانه یک میلیون دلار هم می توانید برداشت داشته باشید. در بدترین حالت، آن ها ممکن است نتوانند در یک یا چند صرافی مبادله کنند که یکی از آنها میتواند بهترین سایت مبادله ارز های رمزنگاری شده برای آنها باشد (و شاید شامل این یکی نیز شوند). برای امنیت حساب ، کاربران می توانند از تاییدیه SMS یا احراز هویت دو عاملی (2FA) به همراه احراز هویت تجاری استفاده کنند. ضعف امنیت منجر به خطرات احتمالی تجاری می شود که ممکن است در صورت نقض، دارایی ها را از بین ببرد. اغلب سوالات کاربران درباره همین موضوع تحریم کوینکس برای کاربران ایرانی است که در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود ، این صرافی هیچ مشکلی با ایرانی ها ندارد، ولی در آینده نمی دانیم چه خواهد شد.

به دست آوردن و رمزگشایی این رمزها آسان نیست. مزیت هایی مانند امکان استفاده ساده تر و بی دردسرتر و همچنین کاهش خطاها و خطرات ارز دیجیتال ناشی از بروز اشتباهات در حین معاملات را میتوان از اصلی ترین مزیت های پشتیبانی از زبان فارسی در این صرافی یاد کرد. البته با خریداری توکن CET که ارز داخلی این اکسچنج محسوب می شود می توانید این کارمزد را 50 درصد کاهش دهید و به عدد 0.05 درصد برسانید. مثلا فرض کنید 1000 دلار در حساب فیوچرز خود داشته باشید و با 100 دلار آن وارد یک پوزیشن می شوید.

وارد کردن ارز به این سایت هیچ کارمزدی ندارد ولی مقداری کارمزد برای برداشت از سایت وجود دارد. صرافی کوینکس در تمام طول تاریخچه خود با هیچ مشکل امنیتی روبرو نشده و از این رو می توان آن را به عنوان پلتفرمی ایمن برای انجام معاملات در این بازار در نظر گرفت. 5- صرافی ارز دیجیتال کوینکس فقط در کشور چین خدمات ارائه نمی دهد و با فعالیت کاربران ایرانی ، افغانستانی ، عراقی ، سودانی ، یمنی و …

این اهداف می تواند اجرای یک ربات تریدر ارز دیجیتال بر روی پلتفرم صرافی کوینکس باشد و یا گرفتن قیمت ارزهای دیجیتال و نمایش آنها در وبسایت یا وبلاگ های شخصی و شرکتی و همچنین صرافی ها. کار کردن با این کیف پول آسان است و تمامی گزینه ها به راحتی در دسترس شماست. با کلیک روی این گزینه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که دو بخش Isolated و Cross را دارد. اگر گزینه Cross Margin را انتخاب کنید ، در صورتی که شما با درصد مشخصی از سرمایه خود پوزیشن باز کرده باشید ، در صورت ضرر و نداشتن حد ضرر کل دارای شما علاوه بر درصدی که وارد معامله شده اید ، درگیر شده و متضرر خواهد شد. چون در معاملات مارجین اهرم یا Leverage وجود دارد و در صورت اشتباه در ورود به معامله ممکن است کل سرمایه شما از دست برود ولی در معاملات spot یا نقدی چنین چیزی نیست.

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال کریپتوکارنسی است که از کوین های BTC, LTC, ETH, سایت صرافی کوینکس XRP و … صرافی CoinEx به ما اجازه می دهد بتوانیم جفت ارز های دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنیم، مثلا وقتی بیت کوین دارید می توانید در کوینکس آن را به تتر تبدیل کنید. پشتیبانی می کند و امکان ترید جفت ارز ها را برای شما فراهم می کند. توجه داشته باشید که صرافی های ارزهای رمزپایه از جمله CoinEx پلتفرم هایی برای ترید و خرید و فروش رمز ارزها هستند و از امنیت کافی برای نگهداری این دارایی ها برخوردار نیستند. کوینکس هم در این دسته از صرافی ها قرار میگیرد و امکان استفاده از خدمات این صرافی برای کاربران چینی قفل است. پشتیبانی می کند و شما هم می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید و هم می توانید از اپلیکیشن آن استفاده نمایید.